PDA

View Full Version : Hulp bij prijsschatting



Theije
25 mei 2003, 23:26
Hebben jullie misschien ff de tijd om een kleine waardeschatting te geven naar jullie mening??
Mijn broertje wil graag de bass weer oppakken (ook een beetje om mij uit de brand te helpen met m'n band) en gaat daarom zijn gitaar en versterktje (proberen te) verkopen.
Tis niet veel soeps maar work with me here :smile:
Het is een:

-Aria Pro II strat zwart (hum-single-single)
niet zo heel veel opgespeeld, heeft wel duidelijke tekenen van gebruik maar is verder prima in orde

-Aria Pro 20 Watt. oefenversterktje (nog best aardig geluidje)

-Ibanez Distortion pedaaltje incl. adapter

roept u maar :smile:

Dirk_Hendrik
26 mei 2003, 09:41
Moeilijk.
Heb je wat meer info dan Aria ProII ? Er moet een type op staan. Aria Pro II is de verzamelnaam.

Evenzo voor het Ibanez Pedaaltje. Welk type en welke serie? Voor een Ts808 Tubescreamer wordt al snel richting de 400 pleuo neergeteld. Als het een soundtankje is mag je blij zijn met 25 pleuro.

skabouter
26 mei 2003, 10:08
ik denk dat je zo`n 200 voor de gitaar, 50-75 voor de amp, en 25-50 voor die dist kan vragen.

totaal van rond de 300 ofzo. dat zijn de gangbare prijzen die ik zie voor dat soort dingen

Theije
26 mei 2003, 10:33
Het Distortion pedaaltje komt uit deze serie: http://www.harmony-central.com/Newp/1998/BN5.jpg

Gitaar model zoek ik nog ff na, het ligt allemaal bij m'n ouders vandaar.

iig alsvast bedankt voor de info

Dirk_Hendrik
26 mei 2003, 10:38
Soundtankje dus. Als je er 25 a 30 pleuro voor kunt kruijgen stijg je in mijn achting :wink: