PDA

View Full Version : Lessen aangeboden in Tilburg



JimiDylan
25 juli 2011, 10:28
Gitaarles aangeboden in Tilburg.
Inmiddels geef ik nu 2 jaar gitaarlessen en ben ik onlangs begonnen aan een studie Songwriting aan de Rockacademie. Ik geef les in vrijwel alle stijlen, maar voornamelijk stijlen als blues, funk, rock, metal, pop, jazz. Leerlingen hoeven geen noten te kunnen lezen, theorie krijgt men wel als de leerling daar nut van ondervind in zijn/haar stijl.
Zelf zit ik in een Progressive Rock band die invloeden haalt uit bands als Pink Floyd, Porcupine Tree en Frank Zappa. U kunt de vorig jaar uitgebrachte EP gratis beluisteren op de website van therealmsmusic.com
Leerlingen kunnen bij mij zelf kiezen wat ze willen leren, je hoeft dus niet eerst 3 maanden saaie oefeningen te doen, we beginnen meteen te werken aan de dingen die jij leuk vind!
Ik geef les aan kinderen van 10 jaar tot volwassenen van ongeveer 30, dus leeftijd maakt niet uit.
Leerlingen kunnen ook les krijgen in componeren en tips voor het zingen mits dat gevraagd wordt. Het is dus meer dan alleen gitaarles.
Graag contact opnemen voor de andere gegevens zoals prijzen en dergelijke en om een afspraak te maken als je geinteresseerd bent.