PDA

View Full Version : nieuwe cover: volbeat - moment forever



YannickH
23 juli 2011, 20:11
men 3de cover van volbeat.
ben er niet zo tevreden over dan de andere 2 covers...
http://www.youtube.com/watch?v=4Rzx5xg_-Eg
enjoy

wormke
24 juli 2011, 00:21
klinkt toch goed? Hoewel ik persoonlijk niks uitdagend aan covers van volbeat kan vinden...

Waar ik niet mee wil zeggen dat het geen zalige groep is ;)

YannickH
24 juli 2011, 01:29
klinkt toch goed? Hoewel ik persoonlijk niks uitdagend aan covers van volbeat kan vinden...

Waar ik niet mee wil zeggen dat het geen zalige groep is ;)

ja dat is waar. maar het is wel erg fijn om te spelen:)
nu bij de "fallen" cover zat nog een kleine solo bij maar voor de rest is het lekker rammen:D
simpel kan ook fijn zijn:)

wormke
24 juli 2011, 01:32
zeker en vast! Ik ben zelf zeker geen 'betere' gitarist hoor ;)

YannickH
24 juli 2011, 01:34
zeker en vast! Ik ben zelf zeker geen 'betere' gitarist hoor ;)

we doen het voor ons plezier he, dat is het belangrijkste:)

wormke
24 juli 2011, 01:38
heb dezelfde ingesteldheid vriend! ;)

YannickH
24 juli 2011, 01:45
morgen ga ik nog thanks van volbeat opnemen en dan iets zwaarder: unanswered van suicide silence;)

Duhsjaak
24 juli 2011, 09:56
Hi
Als artiest (kan dus niet veel schelen of je gitarist, beeldhouwer of toneelspeler bent) kun je in je beste momenten het gevoel van je publiek bespelen.
Het is dan ook geen wonder dat niet iedereen hetzelfde hoort in bepaalde posts die hier worden gedaan.

Net op het moment dat ik tot het inzicht kom dat ik Volbeat erg goed, maar altijd een beetje met een frons in het voorhoofd (dus wat waar op de hand) vind spelen, steekt jouw post daar dus fris en lichtvoetig bij af. Omdat jij mijn bezwaar van Volbeat dus wegneemt, vind ik bij herhaalde luisterbeurten jouw versie een stuk leuker om naar te luisteren dan het origineel.

Op dat moment voeg jij nog effe toe dat je op zoek bent naar iets zwaarders. Noiu daar kan ik je bij helpen:
Hang maar eens een piano om je nek.

Daar hoor ik dan een paar van die debiele smiley dingen bij te plakken om te laten zien dat ik eigenlijk wel een eikel ben maar minder erg dan je eerst zou denken misschien.

Wat slaat dit verhaal nu werkelijk op?
Wat jij doet hangt gelukkig niet af van mij of van wie dan ook op het forum. En da's maar goed ook. Maar als het wel aan mij zou lkiggen zou ik willen vragen voorlopig eerst nog eens wat aandacht te geven aan de vrolijke en frisse Volle Beat. Dat is een muzieksoort die vreselijk zeldzaam is. En te zien aan de reacties ben ik niet de enige die er met plezier naar luistert.

Ik hou je posts in de gaten in ieder geval. Bij dit pleuris weer toch nog een lichtpuntje.

Vriendelijke groet, Gus

wormke
24 juli 2011, 11:29
Op dat moment voeg jij nog effe toe dat je op zoek bent naar iets zwaarders. Noiu daar kan ik je bij helpen:
Hang maar eens een piano om je nek.



:seriousf:

YannickH
24 juli 2011, 17:52
erg fijn om te lezen en ik vind het wel fijn om te horen:)
nu ik ben nu nog "thanks" van volbeat aan het uploaden en daarna ga ik wat covers opnemen van andere groepen.
ik zal zoieso al men nieuwe covers posten.
nu al die goede commentaar is natuurlijk wel fijn maar negatieve commentaar is ook welkom he...dan weet ik waar ik aan moet werken.
trouwens de cover van heaven nor hell heb ik helemaal terug opnieuw opgenomen want ik heb de cover helemaal fout gespeeld.
het klonk ook goed maar het was toch en heel stuk anders dan de originele.
de heropname ga ik straks uploaden en dan verwijder ik de eerste versie.

YannickH
24 juli 2011, 18:36
hier is de cover van thanks:
http://www.youtube.com/watch?v=zFlFW-Go75Y