PDA

View Full Version : Wie kent hier toevallig Bas Verspaget van gitaarmarkt?



yhcmarc
23 juli 2011, 12:02
Hallo, wie kent hier toevallig Bas Verspaget van gitaarmarkt? Via gitaarmarkt heeft hij een aantal maal geprobeerd om in contact met mij te komen, maar vervolgens worden mijn emails nooit beantwoord, mogelijk dat hij een verkeerd of oud e-mail adres nog in gitaarmarkt heeft staan ofzo.

info per PB zou fijn zijn, thanx.

Marc

Tunes
24 juli 2011, 10:17
Hallo, wie kent hier toevallig Bas Verspaget van gitaarmarkt? Via gitaarmarkt heeft hij een aantal maal geprobeerd om in contact met mij te komen, maar vervolgens worden mijn emails nooit beantwoord, mogelijk dat hij een verkeerd of oud e-mail adres nog in gitaarmarkt heeft staan ofzo.

info per PB zou fijn zijn, thanx.

Marc

Doe geen moeite die vent reageert op 50% van mijn advertentie met kansloze inruil en daarna geen reaktie meer.

yhcmarc
24 juli 2011, 20:30
ok, thnx voor de info.

bass blom
30 september 2011, 09:20
hier ook
in juli een mailtje
vraagt of ik wil ruilen
in vraag waarvoor
geen antwoord
en zonet weer
om dezelfde gitaar
ik vraag nog een keer waarvoor
weer niets
vaag hoor :chicken:

Tunes
3 oktober 2011, 19:52
Wees blij bass, bij mij wil hij alleen kansloze spullen inruilen, het is nog net geen stagg tegen een fender.

bass blom
3 oktober 2011, 20:09
ik kreeg zowaar een reaxie van hem vandaag :D
dat hij er vanaf ziet.

speedmusic
4 oktober 2011, 08:28
Zo vervelend en zo zonde van je tijd dit soort gasten.

Bladerunner
4 oktober 2011, 23:31
Heb in april ook contact gehad met hem. Ik had toen een Bill Lawrence klankgat-element te koop staan. Hij had interesse en wilde het wel ruilen tegen een volumepedaal. Vier keer over en weer gemaild en daarna heeft hij niets meer laten horen.
Inderdaad zonde van de tijd.

Rock Bottom
25 december 2011, 02:20
Hier weer een.
Al weken heen en weer aan het mailen terwijl de deal vrijwel meteen rond was.
Antwoorden duurt gemiddeld 4 dagen terwijl zelf om direct antwoord vraagt.

Nu ziet hij er vanwege de kerstdagen maar vanaf terwijl de deal besproken was.

Echt een waardeloze zak hooi waar ik iedereen voor afraad om ook maar op zijn voorstellen te reageren.

gertgert
16 januari 2012, 18:08
mm, ik krijg net een mailtje van hem met een aanbieding. ik heb hem om een foto gevraagd, zal eens afwachten of die er komt...
afgaande op jullie reacties verwacht ik er niet veel van