PDA

View Full Version : Demonummer van mijn nieuwe band Panoptikon: Death/thrash style



Martinklomp
21 juli 2011, 20:13
Hoi,

geef deze eens een spin...ben benieuwd of je het wat vindt...

http://snd.sc/qjbp0Z

Bazzey
21 juli 2011, 20:34
The Haunted met een andere zanger?

Cubone
21 juli 2011, 21:50
Hi,

Totaal niet mijn ding...Ik trek mijn grens bij Childeren of bodom :seriousf:

Maar als ik het zo hoor is het gitaar spel wel solide ! Ik ben ook met mijn settings aan het klooien om zo,n zware chunky ritme toon te krijgen !

Verder moet ik wel bekennen, dat ik bij 2.32 toch wel effe kippenvel kreeg bij die growl of howl (hoe jullie het ook noemen) !

keep up the good work !

Groet,

:rockon:

simetra
26 juli 2011, 15:05
Ik vind het echt goed! Van waar is je band? Misschien kunnen we samen eens optredens.
Wij spelen muzikaal ongeveer het zelfde genre, enkel de zang verschilt enorm (de onze komt uit het hardcore milieu).

Als jullie meer demo's hebben, laat maar komen!

Welke gear gebruikt je band trouwens en hoe hebben jullie de demo opgenomen?

Cheers!
Jan

Martinklomp
29 juli 2011, 20:19
Live gebruik ik een een jackson rhoads v met EMG81-x erin door een Peavey Ultratube plus marshall 2x12 kasten

Voor de demo hebben we uiteindelijk geen versterkers gebruikt.
2 sporen hebben we opgenomen met een Engl achtig versterkermodel die draaide als VST plugin en als cabsim Recabinet 3, deze is echt stukken beter als de bestaande cabsims van bijv line6 amp farm oid.
De andere 2 sporen is een oud Boss HM-2 pedaal als booster door een Blackstar ht-distX pedaal en gelijk de interface in. Je moet er maar op komen haha. Verder heeft u een PM nu.


Ik vind het echt goed! Van waar is je band? Misschien kunnen we samen eens optredens.
Wij spelen muzikaal ongeveer het zelfde genre, enkel de zang verschilt enorm (de onze komt uit het hardcore milieu).

Als jullie meer demo's hebben, laat maar komen!

Welke gear gebruikt je band trouwens en hoe hebben jullie de demo opgenomen?

Cheers!
Jan