PDA

View Full Version : Busted Year 3000



Herdjie
25 mei 2003, 19:26
Hey,

Ik was laatst ff tv kijken, en kwam uiteindelijk op Top of The Tops terecht. Ik denk, oh ff kijken hoe t tegenwoordig met de popmuziek gaat. Eerst had je Within Temtation, waren wel aardig. Direct, ja, niet mijn smaak, maar waren niet slecht ofzo. En TOEN: BUSTED!!!! WAT EEN LOSERS!!! Sprongen echt de hele tijd, kun je toch geen gitaar meer spelen? OK, t werd natuurlijk ook niet echt gespeeld. HET IS GEWOON ZO SLECHT!!!!! Wat willen ze nou zijn, een of andere nieuwe generatie Boy/ Rock band???

Ronald
25 mei 2003, 19:57
en waar is de drummer ergens :s ??

Fluffy
25 mei 2003, 20:09
ja zo gaat het tegenwoordig, breezah tijd

wietse
25 mei 2003, 20:14
is laatst ook al een heel topic over geweest zijn het in ieder geval met elkaar eens dat het helemaal niks is.
zijn bij elkaar gezocht door een modellen buro heeft ergens een keer gestaan.
let ook maar eens op in de clip hun versterkers staan niet aan!
echt gericht op tienermeisjes met een overactiefe hormonen huishouding.

Negative K3 fan
25 mei 2003, 21:11
Op 2003-05-25 20:09, schreef Fluffy:
ja zo gaat het tegenwoordig, breezah tijd


zegt iemand met een naam als dit: (B) FluFfy (8) (l) nicole 4ever (L) (B) I can't believe this dream (6)

Fluffy
25 mei 2003, 21:33
WAT JIJ WIL GEILE stoot van me !!

Kitaarhiero
25 mei 2003, 21:52
Op 2003-05-25 20:14, schreef wietse:
is laatst ook al een heel topic over geweest zijn het in ieder geval met elkaar eens dat het helemaal niks is.
zijn bij elkaar gezocht door een modellen buro heeft ergens een keer gestaan.
let ook maar eens op in de clip hun versterkers staan niet aan!
echt gericht op tienermeisjes met een overactiefe hormonen huishouding.


dat de versterkers niet aanstaan in de videoclip is niet eens zó erg... maar de rest...

wietse
25 mei 2003, 21:56
laatst waren ze in top of the pops (bbc) en speelden "live" stonden ze ook niet aan hoe dom kan je zijn.

Grandma_Placenta
26 mei 2003, 07:13
Op 2003-05-25 21:11, schreef Negative K3 fan:


Op 2003-05-25 20:09, schreef Fluffy:
ja zo gaat het tegenwoordig, breezah tijd


zegt iemand met een naam als dit: (B) FluFfy (8) (l) nicole 4ever (L) (B) I can't believe this dream (6)


seconded,
Fluffy, domme jood

Fluffy
26 mei 2003, 11:02
Op 2003-05-26 07:13, schreef Grandma_Placenta:


Op 2003-05-25 21:11, schreef Negative K3 fan:


Op 2003-05-25 20:09, schreef Fluffy:
ja zo gaat het tegenwoordig, breezah tijd


zegt iemand met een naam als dit: (B) FluFfy (8) (l) nicole 4ever (L) (B) I can't believe this dream (6)


seconded,
Fluffy, domme jood


:cry:

Grandma_Placenta
26 mei 2003, 11:20
Op 2003-05-26 11:02, schreef Fluffy:


Op 2003-05-26 07:13, schreef Grandma_Placenta:


Op 2003-05-25 21:11, schreef Negative K3 fan:


Op 2003-05-25 20:09, schreef Fluffy:
ja zo gaat het tegenwoordig, breezah tijd


zegt iemand met een naam als dit: (B) FluFfy (8) (l) nicole 4ever (L) (B) I can't believe this dream (6)


seconded,
Fluffy, domme jood


:cry:


:smile:

Ronald
26 mei 2003, 11:24
Op 2003-05-25 21:56, schreef wietse:
laatst waren ze in top of the pops (bbc) en speelden "live" stonden ze ook niet aan hoe dom kan je zijn.


aarrrgghhh :| daar kan ik me zo gruwelijk aan irriteren aan artiesten die playbacken :| doen die zangeresjes zoals britney spears en christina aguilera ook altijd , die playbacken gewoon :| dan ben je toch ook wel een achterlijke neppe gladiool

das nou echt commerciele rommel , ik bedoel hoeveel lelijke zangeressen kennen jullie ? ...... nou da bedoel ik , en het is echt nie zo dat alleen knappe mensen goed kunnen zingen

tis echt om je dood te schamen hoe het staat met de muziek in de top40 enzo , bleh kots :sad:

Theije
26 mei 2003, 12:29
Ja en het ergste vind ik dan nog, dat ze dan ook nog een 'boodschap' proberen te hebben in hun teksten en dus boybands af gaan zeiken terwijl ze er zelf net zo goed een zijn :S

Elaine
26 mei 2003, 13:06
Op 2003-05-26 12:29, schreef Theije:
Ja en het ergste vind ik dan nog, dat ze dan ook nog een 'boodschap' proberen te hebben in hun teksten en dus boybands af gaan zeiken terwijl ze er zelf net zo goed een zijn :S


idd slaat echt nergens op. waar is hun drummer trouwens? issie onzichtbaar achter z'n onzichtbare drumstel??

wietse
26 mei 2003, 19:13
die drummer wil vast niet op de buis ,zal wel een oudere studio muzikant zijn die dit voor het geld doet , en doodsbang is dat het bekend wordt dat ie in bust speelt.

Pickslide
26 mei 2003, 19:37
Ik vraag me ook af waar de gitarist is in die klip. In de hele klip is eigenlijk geen muzikant te bekennen.

Ronald
26 mei 2003, 20:09
lol er zijn inderdaad geen artiesten te zien nee :razz:

schaap
26 mei 2003, 21:18
niemand hier beseft zich volgens mij hoe erg die band wel niet is !!
in plaats van boybands, krijg je boybands met een gitaar in hun handen !
die zijn gereserveerd voor mensen die nog een beetje weten wat ze doen. niet een dure flying V goth in hun handen krijgen en dan 1 akkoord aanslaan :@

wake up people !
the end is near !
THE END IS NEAAAAR !

Herdjie
27 mei 2003, 19:11
Schaap heeft gesproken :)

green_day
29 mei 2003, 10:04
busted? ik haaaat het! die sukkeltjes zijn zooo gay. Ze kunnen niet gitaar spelen, ze zijn al helemaaaaaal NIET punk, want zo moeten ze er wel uitzien.. nou ik zou ze grraaaaaagg onderkotsen zeg!

lupoloco
29 mei 2003, 15:15
iemand zin om een busted tribute-groep op te richten (afgewisseld met een paar avril lavigne liedjes)? :)

Rubenios
30 mei 2003, 09:50
weet je hoe die drummer heet?

fruity loops :-D

green_day
30 mei 2003, 10:29
weet je hoe die drummer heet?

fruity loops :-D

gekke naam voor een drumcomputer :-?

Ronald
30 mei 2003, 14:01
tja ligt eraan , een drumcomputer sjaak nomen is ook nie al te logisch hoor :dontgeti:

Neals
30 mei 2003, 17:30
appel lasagne speelt tenminste met een echte band... niet dat dat alles is.... :D

Kitaarhiero
1 juni 2003, 13:04
Zo'n canadees Di-rectje, die band van Avril.

er zijn van die 'aLtOoTjEs' die geilen op die ventjes uit haar begeleidingsband.
:-?

Guitarchica
8 juni 2003, 21:33
Nou ik vind Busted en Avril Lavigne allebei niks....... Eigenlijk is alles wel gezegd over ze in deze topic. Conclusie ze zijn gewoon een stel losers.
Vond trouwens Avril bij MTV Metallica Icon wel meevallen, het was niet zo erg als ik had verwacht. Maar het viel me wel tegen dat ze zo iemand vragen om een nummer van Metallica te spelen........ :S

lupoloco
8 juni 2003, 22:15
Nou ik vind Busted en Avril Lavigne allebei niks....... Eigenlijk is alles wel gezegd over ze in deze topic. Conclusie ze zijn gewoon een stel losers.
Vond trouwens Avril bij MTV Metallica Icon wel meevallen, het was niet zo erg als ik had verwacht. Maar het viel me wel tegen dat ze zo iemand vragen om een nummer van Metallica te spelen........ :S
ik had ook slechter verwacht!
de andere groepen die daar kwamen spelen waren ook nie echt het van het... :)

Neals
9 juni 2003, 12:58
Volgens mij speelt josh freese gewoon, en hoewel hij qua looks mee kan komen, vreesde hij het ergste.

Ronald
9 juni 2003, 20:13
oh ik heb trouwens het antwoord op0 wie de drummer is in busted ,gehoord van een busted fan ( ja ze schijnen te bestaan :-? )
maar 1 van die gitaristen is ook de de drummer :-? , ja ik vind het ook vreemd maar het is dus wqel zo , in hun 2e clip zal ie gewoon gaan drummen als het goed is

wietse
9 juni 2003, 21:14
oh ik heb trouwens het antwoord op0 wie de drummer is in busted ,gehoord van een busted fan ( ja ze schijnen te bestaan :-?
ken jij een busted fan?
een meisje van 12 tot ong 16 jaar neem ik aan, die kunnen ze alles wijsmaken als hun hormonen op hol slaan geloof zelf niet dat één van die gasten een ander instrument kan bespelen dan een triangel.

Ronald
9 juni 2003, 22:07
nou schijnbaar kan die gitarist ( tis die ene met bloond haar en zwarte wenkbrauwen :-? ) dus gitaar spelen EN drummen

tja je moet maar zo denken , de geestelijk gehandicpaten uit de jostiband kunnen ook instrumenten bespelen , daar zou je het mee kunnen vergelijken :wink:

wietse
9 juni 2003, 22:13
ja maar je hebt ook geestelijk gehandicapten die één ding heel erg goed kunnen en verder niks ,die jostiband heeft een kleurenkode op hun instrumenten staan.
en die zie je bij busted niet.

Pete Townshend
9 juni 2003, 22:27
De Jostieband vergelijken met Bust vind ik een belediging voor de Jostieband :-D

schaap
9 juni 2003, 22:46
hehe, ik zie de josti band al bij elkaar gezocht worden door een modellenbureau :lol:
(wat bij busted zo was)

wietse
9 juni 2003, 22:53
De Jostieband vergelijken met Bust vind ik een belediging voor de Jostieband :-D
sorry wil de josti band niet beledigen.

Negative K3 fan
10 juni 2003, 08:08
giteren was er op tv een aankondiging voor de josti band en toen gingen allerlei bekenden nederlanders vertellen over hoe goed de josti band wel niet was, toen moest ik opeens aan Theo Maassen denken :)

Kitaarhiero
10 juni 2003, 12:01
Was dat niet Hans Teeuwen?

Ronald
10 juni 2003, 21:20
hehe, ik zie de josti band al bij elkaar gezocht worden door een modellenbureau :lol:
(wat bij busted zo was)

volges die busted fan is da helemaal nie waar , maar heeft een van die gitaristen bij een modeelbureau gewerkt maar daar issie weg gegaan omdat te ongeduldig was ofzoiets :-?


twas trouwens hans teeuwen en nie theo maassen

Negative K3 fan
10 juni 2003, 21:33
sorrie, ik haal die twee altijd doormekaar :S

green_day
10 juni 2003, 21:49
nou schijnbaar kan die gitarist ( tis die ene met bloond haar en zwarte wenkbrauwen :-? ) dus gitaar spelen EN drummen

tja je moet maar zo denken , de geestelijk gehandicpaten uit de jostiband kunnen ook instrumenten bespelen , daar zou je het mee kunnen vergelijken :wink:

nou ik vertel je dat hij voor geen sodemieter gitaar kan spelen.. en drummen ook niet!! :evil:

Elaine
11 juni 2003, 09:22
aha en hoe weet je dat??

green_day
11 juni 2003, 13:04
omdat busted kut is.. komop zeg ze zijn geen band omdat ze briljante muzikanten zijn.. maar omdat ze wijfen aantrekken. Dus al die huppelkutten gaan die cd's kopen. Die producers weer blij want die worden er rijk van.. maar ik kan je verzekeren dat je over een jaartje niks meer van busted hoord

Ronald
11 juni 2003, 19:21
helemaal gelijk in

vink hetzelfde als direct , ok dat zijn dan nog wel muzikanten maar toch als je als bandje in de top 40 staat dan vind ik het gewoon meteen al niks

avril lavigne is nog erger die heeft nie eens een bandnaam , vin d ik echt zo egoistisch

en busted kan je toch gewoon nie serieus nemen , dat liedje gaat toch gewoon nergens over , er zit amper melodie in , wat is er nou eigenlijk goed aan te noemen ......... eh...... niks ?

Negative K3 fan
11 juni 2003, 20:18
ronals: je beargumenteerd alles wel slecht hoor, als iets in ded top40 staat is het per definitie slecht??? metallica, nirvana etc hebben allemaal in de top40 gestaan.

en het is egoistisch om een band naar jezelf te noemen? Wat vind je dan van steve vai, joe satriani, jimi hendrix cq. jimi hendrix expierience, buddy holly, chuck berry, bb king etc?

en er zit "nauwelijks melodie" in dat liedje van busted?? valt volgens mij ook nog wel mee, het is zelfs meerstemmig gezongen op veel stukken.

schaap
11 juni 2003, 20:57
ronals: je beargumenteerd alles wel slecht hoor, als iets in ded top40 staat is het per definitie slecht??? metallica, nirvana etc hebben allemaal in de top40 gestaan.

en het is egoistisch om een band naar jezelf te noemen? Wat vind je dan van steve vai, joe satriani, jimi hendrix cq. jimi hendrix expierience, buddy holly, chuck berry, bb king etc?

en er zit "nauwelijks melodie" in dat liedje van busted?? valt volgens mij ook nog wel mee, het is zelfs meerstemmig gezongen op veel stukken.
goh dit had ik nou niet verwacht, degene die meestal erg snel dingen afzeikt NEEMT HET OP VOOR BUSTED. Ronals doelde op de standaard top40 die je krijgt, niet met af en toe de uitzondering een nummer van metallica of nirvana die er eventjes instaat en dan weer zwaar daalt. En dat nummer staat er ook alleen maar even in omdat het de grijze masse koters aanspreekt of omdat alle truie fans daarvoor gezorgd hebben, en daarna daalt het nummer vaak erg snel weer. In dat andere heb je wel gelijk negmannetje.

Negative K3 fan
11 juni 2003, 21:41
ronals: je beargumenteerd alles wel slecht hoor, als iets in ded top40 staat is het per definitie slecht??? metallica, nirvana etc hebben allemaal in de top40 gestaan.

en het is egoistisch om een band naar jezelf te noemen? Wat vind je dan van steve vai, joe satriani, jimi hendrix cq. jimi hendrix expierience, buddy holly, chuck berry, bb king etc?

en er zit "nauwelijks melodie" in dat liedje van busted?? valt volgens mij ook nog wel mee, het is zelfs meerstemmig gezongen op veel stukken.
goh dit had ik nou niet verwacht, degene die meestal erg snel dingen afzeikt NEEMT HET OP VOOR BUSTED. Ronals doelde op de standaard top40 die je krijgt, niet met af en toe de uitzondering een nummer van metallica of nirvana die er eventjes instaat en dan weer zwaar daalt. En dat nummer staat er ook alleen maar even in omdat het de grijze masse koters aanspreekt of omdat alle truie fans daarvoor gezorgd hebben, en daarna daalt het nummer vaak erg snel weer. In dat andere heb je wel gelijk negmannetje.

dat zei hij dus duidelijk neit, hij zei vrijwel letterlijk: alles wat in de top40 staat is kut, dat is bij mij maar op één manier te interpreteren.

en ik neem het neit op voor busted, ik zeik alleen ronald wat af :)

Ronald
12 juni 2003, 11:16
ja ok ik bedoel de top 40 int algemeen , ik bedoel within temptation en system of a down hebben ook in de top 40 gestaan (helaas) maar het is aboluut geen top 40 muziek

dus er zijn uitzonderingen ja , er is gewoon een verschil tussen top 40 nummers en nummers die in de top 40 thuis horen

Ronald
12 juni 2003, 11:20
[quote="en het is egoistisch om een band naar jezelf te noemen? Wat vind je dan van steve vai, joe satriani, jimi hendrix cq. jimi hendrix expierience, buddy holly, chuck berry, bb king etc?

quote]

ja da vind ik ook nie goed om een band naar de gitarist te noemen :-? een band bestaat toch uit meer leden dan de gitarist dus dat is inderdaad heel erg fout ja

wietse
12 juni 2003, 11:46
[quote="en het is egoistisch om een band naar jezelf te noemen? Wat vind je dan van steve vai, joe satriani, jimi hendrix cq. jimi hendrix expierience, buddy holly, chuck berry, bb king etc?

quote]

ja da vind ik ook nie goed om een band naar de gitarist te noemen :-? een band bestaat toch uit meer leden dan de gitarist dus dat is inderdaad heel erg fout ja

die bands die hier genoemd worden draaien allemaal om de gitarist dat is de spil hier ,dus dan is het wel logisch maar als je in een band zit waar de gitarist geen frontman is dan hoort het niet .
bij goede zangers heb je het ook wel en nog een bijkomend voordeel de kans dat je 2 bands hebt met dezelfde naam wordt zo wel kleiner.
want verzin maar eens een bandnaam die nog niet eerder gebruikt is dat valt vies tegen.

Ronald
12 juni 2003, 11:53
aan bands waarbij het om de gitarist draait heb ik een hekel, dan kan ie net zo goed in zn eentje optreden

en een naam verzinnen die nog nie eerder gebruikt is is inderdaad moeilijk ja , maar toch blijf ik de naam van de zanger/zangeres als bandnaam erg egoistisch vinden , want op die manier lijkt het alsof het alleen om die persoon gaat en das gewoon bullshit

een band bestaat uit alle leden en niet alleen degene die het "belangrijkste"is

lupoloco
12 juni 2003, 12:32
WTF maakt het uit hoe een band heet, zolang ze maar goeie muziek maken...

Elaine
12 juni 2003, 12:34
wow, dat zo'n klein kutbandje gewoon een topic met 4 pagina's krijgt....

Ronald
12 juni 2003, 12:35
:D lol blijkbaar vinden mensen het leuk om zich ergens aan te ergeren

Elaine
12 juni 2003, 12:42
denk het ook ja :razz:
kijk maar naar de recente golf van "ik haat' topics bij biertje :lol:

Harry
12 juni 2003, 14:28
[quote="en het is egoistisch om een band naar jezelf te noemen? Wat vind je dan van steve vai, joe satriani, jimi hendrix cq. jimi hendrix expierience, buddy holly, chuck berry, bb king etc?

quote]

ja da vind ik ook nie goed om een band naar de gitarist te noemen :-? een band bestaat toch uit meer leden dan de gitarist dus dat is inderdaad heel erg fout ja

die bands die hier genoemd worden draaien allemaal om de gitarist dat is de spil hier ,dus dan is het wel logisch maar als je in een band zit waar de gitarist geen frontman is dan hoort het niet .
bij goede zangers heb je het ook wel en nog een bijkomend voordeel de kans dat je 2 bands hebt met dezelfde naam wordt zo wel kleiner.
want verzin maar eens een bandnaam die nog niet eerder gebruikt is dat valt vies tegen.

zo heb je ook nog de J. Geilsband. De zanger (en zeer charisnmatische) frontman heet Peter Wolf. De nummers werden geschreven door Wolf en de toetsenist. De gitarist heet trouwens J. Geils. Niks mis mee met die naam.

Rens
12 juni 2003, 15:01
en een naam verzinnen die nog nie eerder gebruikt is is inderdaad moeilijk ja , maar toch blijf ik de naam van de zanger/zangeres als bandnaam erg egoistisch vinden , want op die manier lijkt het alsof het alleen om die persoon gaat en das gewoon bullshit


Wat jij zegt is bullshit :D Jimi Hendrix Experience ging ook vooral om 1 persoon. Hij schreef alle nummers maar om die uit te voeren heb je toch een band nodig? Wat is er dan egoïstisch aan.... en wat je zegt het lijkt alsof het alleen om die persoon gaat en dat is bullshit? Dat is het dus niet het ging ook om Jimi Hendrix dus wat is er dan egoïstisch aan :P Suf zeg

groetjes