PDA

View Full Version : Harley Powerplant... Hoe slecht (of hoe goed) is deze voeding...



groovieguitarguus
18 juli 2011, 22:23
Op zich een interessante unit... maar is ie ook goed?
Of is het meer 1 voeding, met een 'interne' daisy chain?

http://www.thomann.de/nl/harley_benton_powerplant.htm

refused199
18 juli 2011, 22:32
Het is een simpele trafo met gezamelijke outs..
Ik heb hem zelf ook en had dezelfde twijfels. Uiteindelijk toch maar gekocht, wantja voor dat geld ga je niet mieren, en ik ben er heel tevreden mee.
Natuurlijk kan hij niet op tegen een trafo met gescheiden outs, maar voor het geld werkt het prima zonder gekke ruis of wat.

peter_heijnen
18 juli 2011, 23:03
Geisoleerde uitgangen voor weinig: http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/Fame-DCT-200-Multi-Power-Supply-/art-GIT0019066-000#FullDetails

StevenStrat
18 juli 2011, 23:24
Geisoleerde uitgangen voor weinig: http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/Fame-DCT-200-Multi-Power-Supply-/art-GIT0019066-000#FullDetails

wat is nu het verschil hiertussen en bv een Voodoo Labs pedal power 2 plus ?

Liquid_Metal
18 juli 2011, 23:31
Ik heb de HB al enkele jaren in mijn rack zitten en nooit problemen ondervonden. Hij levert genoeg stroom voor mijn 4 (9V) pedalen, ik heb geen gekke brom of ruis en hij is nog nooit uitgevallen.

Dimitri92
18 juli 2011, 23:58
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe dat zit met die FAME. Hoe kunnen zij zo'n voeding zo goedkoop maken? Een goeie voeding kost gewoon geld dat begrijp ik wel. Dus is die FAME wel compleet geisoleerd?
Iemand ervaring?

Mr. Dynamite
19 juli 2011, 11:27
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe dat zit met die FAME. Hoe kunnen zij zo'n voeding zo goedkoop maken? Een goeie voeding kost gewoon geld dat begrijp ik wel. Dus is die FAME wel compleet geisoleerd?
Iemand ervaring?

Omdat daar geloof ik een joekel van een trafo in zit, bij andere duurdere zijn dit speciale kleine en dus duur. En verder natuurlijk land van herkomst en kwaliteit van de componenten..

Er zijn wel lui hier op het forum met zo'n tank meen ik, dus hun zou je het kunnen vragen ;)

muziekschuur
19 juli 2011, 11:46
Ik heb de Harley Benton powerplant en ik heb daarop een V-twin (12 volt pedaal) van mesa boogie en een stuk of wat pedalen op 9 volt. Gaat prima.

Enige pedaal dat niet meewerkt is de Coolcat Vibe die iets gaat ruisen. Maar tijdens een optreden is dat niet erg. Maar die nieuwe voeding van fame is denk ik wel een aanrader. Toen ik de mijne aanschafte was die er nog niet.

j3lt3
19 juli 2011, 16:15
Die Fame dct 200 is goed, volledig geisoleerd enzo. Maar hij is wel huge. 2 voodoolabs op mekaar met nog 2 centimeter aan de zijkanten erbij ongeveer.

onrust nv
19 juli 2011, 19:20
Die Fame bak ga ik wel kopen, ziet er goed uit.

Dimitri92
20 juli 2011, 10:10
Oke! Interessant. Die grote boeit me niet zo. Als ik maar van die ruis afgeraak. Want ik word er langzaam gek van. Ow uuuhm, back on topic over de Harley Benton ^^ :

Heb er zelf nu ook 1 maar bij mij ruist het echt vervelend, icm m'n pitchblack en tubescreamer vooral.
Het is gewoon een daisychain in een mooi doosje, iets dat voor sommige mensen werkt maar als je pech hebt en er een pedaal in je collectie zit dat graag moeilijk doet ben je de sjaak.

muziekschuur
20 juli 2011, 15:58
Nu ja. Ik had die 12 volt ook nodig... Dus voor mij was het een manier om van die grote Mesa voeding af te komen.

Verder inderdaad een daisy chain.