PDA

View Full Version : Nieuw oud lid



BurnsRJ
18 juli 2011, 18:37
Tsja zo is het. Jaren geleden had ik meer vrije tijd als student en was ik regelmatig te vinden op dit forum. Na het afstuderen begint het werkende leven en nu, 1,5 jaar verder, in een nieuwe band met net een nieuwe gitaar leek het mij goed me weer eens aan te melden op het forum.

Ik ben 27 jaar oud, woon in de mooiste stad van Nederlands, Den Bosch :) en ben in het dagelijks leven advocaat.

Ik heb inmiddels vijf gitaren: Musicman Axis Super Sport, Fender Stratocaster American Special, Burns Brian May (red special), geheel verbouwde Ibanez EX met tonezone en BL en een OLP Petrucci die de verkoop in gaat.

Ik speel al ruim 10 jaar op een ENGL Screamer en gebruik daarbij onder meer een G-major en Tubescreamer. Ik ben een tevreden man met al deze spulletjes, maar realiseer me ook dat er op termijn een keer een Mesa Boogie moet komen. Tijd komt raad.....Ik hoop zo nu en dan wat mensen te kunnen helpen op het forum en hoop dat mensen mij ook verder kunnen helpen. Uiteindelijk is het delen van kennis op deze manier toch wel erg gemakkelijk geworden!

Groeten BurnsRJ

Mitch
18 juli 2011, 18:39
Welkom terug. Wat was je oude nickname?

BurnsRJ
18 juli 2011, 18:50
Thanx, goeie vraag. Dat week dus niet meer precies, maar volgens mij ook iets met Burns. Ik had ook gedacht dat ik mijn oude gegevens nog wel wist, helaas dus.....

Duhsjaak
24 juli 2011, 11:28
Hi
Iemand met Burns, Gretsch of P90 in zijn naam of als zijn liefde is altijd hartelijk welkom.
Veel plezier!!!
Vriendelijke groet, Gus