PDA

View Full Version : Dringend: Van De Haar open morgen ?



StevenStrat
17 juli 2011, 22:13
hallo,

ik zou morgenvroeg moeten vertrekken richting nederland en kan dus Erik niet bellen, kan iemand mij zeggen of ze normaal gezien open zijn op maandag (en vanaf welk uur) ?


Bedankt !

StevenStrat
17 juli 2011, 22:57
kan iemand me helpen ?
Dan kan dit topic weg !

BobvanKempen
17 juli 2011, 23:01
Er staan geen openingstijden op de website, sorry!

StevenStrat
17 juli 2011, 23:06
dat is inderdaad het probleem, vind het ook lastig dat ik dit mooie forum hiervoor moet spammen.

The Running Man
17 juli 2011, 23:10
Ik ben als IJsselsteiner ook driftig naar aanwijzingen op zoek geweest.
Niks kunnen vinden.
Ben wel eens op een zaterdag binnengevallen dus vrees het ergste voor de maandag.:(

StevenStrat
17 juli 2011, 23:12
niet open denk je ?

The Running Man
17 juli 2011, 23:15
niet open denk je ?


Het is maar een aanname hoor maar veel muziekzaken in Nederland zijn op maandag dicht omdat ze zaterdags open zijn.
Ik zit op Texel anders was ik er wel ff langs gefietst om te kijken of hij een bordje heeft hangen.

StevenStrat
17 juli 2011, 23:17
Hmm zal later moeten vertrekken en 'm proberen bellen, erg bedankt !

TimS
17 juli 2011, 23:19
Als je van plan bent veel geld uit te geven (ik zag je thread, je was toch op zoek naar 2 versterkers?), kan ik me voorstellen dat hij het als zelfstandig ondernemer dan niet erg vindt om zelfs op zijn vrije dag even naar z'n winkel te fietsen.

The Running Man
17 juli 2011, 23:44
Als je van plan bent veel geld uit te geven (ik zag je thread, je was toch op zoek naar 2 versterkers?), kan ik me voorstellen dat hij het als zelfstandig ondernemer dan niet erg vindt om zelfs op zijn vrije dag even naar z'n winkel te fietsen.

Volgens mij woont hij achter zijn bedrijfsruimte.
Inderdaad, bellen luidt het devies:rockon:
Succes morgen.