PDA

View Full Version : nogmaals: gitaar in computer...



Dude
25 mei 2003, 16:02
ok, ik kom er niet uit, denk dat ik toch maar voor de gitaar port van line 6 ga,

ik moet gewoon zonder veel moeite muziek in mijn computer krijgen, ik denk dat het me stimuleerd meer te spelen enzo, en dat heb ik hard nodig...

heeft niemand andere (goedkope) oplossingen om een goed resultaat te krijgen waarmee ik lekker kan jammen op een backing track ?

bart.

hoofd
25 mei 2003, 16:07
'tis al gezegd, de V-amp (2)...

Kjiratsiekoedel
25 mei 2003, 16:17
neem en V-amp of POD

volgebns mij zijn er ook tuners waar je een koptelefoon in kan steken => doorlinken naar PC

Dude
25 mei 2003, 16:32
maar die vamp, hoe steek je die in je computer dan ? via de line out van de vamp in de line in (tulpjeswerk?) van je computer ?

SiNiSTRaL
25 mei 2003, 16:36
zozo, inderdaad, 1-0 voor iamyou :razz:
van de line out van de Vamp naar de Line-in van je pc, heel slim bedacht en het is nog goed ook

Ic3gl0vE
25 mei 2003, 16:37
inederdaad naar de line in van je pc. Of dat met tulpstekkers moet of niet ligt aan je geluidskaart. Als je een soundblaster oid hebt moet je gewoon een stereojack gebruiken (zo'n 3,5mm ding) maar professionelere kaarten hebben vandie tulpdingen

hoofd
25 mei 2003, 17:10
Ja, als je echt professioneel te werk wilt gaan kan je die V-amp ook stereo aansluiten op je comp (als je een goede geluidskaart hebt). Ikzelf doe gewoon line-out v-amp in line-in geluidskaart (met zo'n verloopdingetje, van grote plug naar kleine plug) en druk op de recordknop van cool edit :smile:.

Hey, ideetje, kijk 's op http://www.v-amp.com :wink:.

Dude
26 mei 2003, 13:11
kan je met de guitarpost ook opnemen in cool edit en andere opneem programma's ?

en moet je voor de muziek die je download betalen enzo ?