PDA

View Full Version : misschien een domme vraag



proguitar89
16 juli 2011, 13:31
hallo,

vandaag ben ik bij muziek handel klein geweest en heb voor het eerst een elektrische gitaar vast gehad hij klonk echt vet.

maar ik weet niet het verschil
van een stratocaster en een fendercaster wand zo type was het

ik krijg hem hopelijk op me verjaardag me moeder vroeg of ze hem op voorraad hadden of ze hem apart wouden leggen en knipoogde naar me.

maar wie weet het verschil?

dit is het zelfde type

de muziek zaak heeft geen uitgebreide website dus ik kijk naar de vorm en kleur

http://www.beginnerelectricguitarreviews.com/images_products/starcaster_sale.jpg

Flitser
16 juli 2011, 13:38
Het verschil waartussen?

Er is geen verschil tussen een stratocaster en een "Fendercaster". Een stratocaster is oorspronkelijk ontworpen door Fender. Er bestaat dus niet iets als een "Fendercaster". Waarschijnlijk bedoel je het merk Squier, wat het B merk is van Fender. Je hebt ook een Telecaster, misschien bedoel je dat. Verder heb je nog vormen als een Les Pauls of en SG.

proguitar89
16 juli 2011, 13:40
Het verschil waartussen?

Er is geen verschil tussen een stratocaster en een "Fendercaster". Een stratocaster is oorspronkelijk ontworpen door Fender. Er bestaat dus niet iets als een "Fendercaster". Waarschijnlijk bedoel je het merk Squier, wat het B merk is van Fender. Je hebt ook een Telecaster, misschien bedoel je dat. Verder heb je nog vormen als een Les Pauls of en SG.

oke dan weet ik dat,

robert-gitarist
16 juli 2011, 13:40
maar ik weet niet het verschil
van een stratocaster en een fendercaster wand zo type was het


Fendercaster wand? Hmm, een Fender van gips... :makeup:

Ik snap je vraag niet helemaal maar een Fendercaster bestaat niet. Het merk is Fender en het model is een Stratocaster. Zo heb je naast de Stratocaster ook nog een Telecaster, ook van Fender. Fender is dus puur en alleen het merk. Alles met caster erachter is het model.

*edit, Flitser was mij voor..

proguitar89
16 juli 2011, 13:41
Fendercaster wand? Hmm, een Fender van gips... :makeup:

Ik snap je vraag niet helemaal maar een Fendercaster bestaat niet. Het merk is Fender en het model is een Stratocaster. Zo heb je naast de Stratocaster ook nog een Telecaster, ook van Fender. Fender is dus puur en alleen het merk. Alles met caster erachter is het model.

*edit, Flitser was mij voor..

oeps heb ik vast met de naam zitten klooien.

proguitar89
16 juli 2011, 13:45
bedankt ik zie het verschil ik had dus duidelijk een stratocaster vast het was in ieder geval geen telecaster

robert-gitarist
16 juli 2011, 13:47
bedankt ik zie het verschil ik had dus duidelijk een stratocaster vast het was in ieder geval geen telecaster

Nee, dat begrijp ik :chicken: ik gaf alleen even een voorbeeld van nóg een Fender model, daarom sleepte ik de Telecaster er bij ;)

proguitar89
16 juli 2011, 14:00
Nee, dat begrijp ik :chicken: ik gaf alleen even een voorbeeld van nóg een Fender model, daarom sleepte ik de Telecaster er bij ;)

ja en ik zag meteen het verschil,

maar gewoon een veine gitaar en een goeie prijs echt me moeder dacht dat met akoestisch beter was om mee te beginnen maar volgends de eigenaar van de winkel (die ook nog eens blind is) dat het niet veel uitmaakte dus ik krijg een elektrische gitaar hooray!!!!!!!!!!!!!

robert-gitarist
16 juli 2011, 14:08
Kerl, denk aub. een beetje aan je spelling. Veine is wel erg slechte spelling :makeup::stop:

Denk er wel bij dat je voor een elektrische gitaar meer bij moet kopen he. Je moet bij je gitaar dan wel een versterkertje hebben, kabeltje, standaard etc. Ietjes meer dus dan bij een akoustische gitaar.

munkie
16 juli 2011, 14:11
http://link.marktplaats.nl/466116505

Laten opsturen of anders zo'n goedkoop treinkaartje kopen bij de Hema of de Kruidvat. Perfecte starters set.

bass blom
16 juli 2011, 14:12
^^^ja ^^ dat ^^

proguitar89
16 juli 2011, 14:20
Kerl, denk aub. een beetje aan je spelling. Veine is wel erg slechte spelling :makeup::stop:

Denk er wel bij dat je voor een elektrische gitaar meer bij moet kopen he. Je moet bij je gitaar dan wel een versterkertje hebben, kabeltje, standaard etc. Ietjes meer dus dan bij een akoustische gitaar.

geen probleem er zit een versterker bij, een hoes, een stem aparaat, en een draagband, dus ik kom er wel uit ik weet niet of er een standaard bij zit maar die kan ik anders ergens wel voor een tientje kopen.

robert-gitarist
16 juli 2011, 14:25
geen probleem er zit een versterker bij, een hoes, een stem aparaat, en een draagband, dus ik kom er wel uit ik weet niet of er een standaard bij zit maar die kan ik anders ergens wel voor een tientje kopen.

Oh dan ben je mooi compleet zo. En dan lekker gaan rocken! :punk:

proguitar89
16 juli 2011, 14:36
Oh dan ben je mooi compleet zo. En dan lekker gaan rocken! :punk:
inderdaad maar kan er gewoon een koptelefoon aan? anders hebben de oude mensen in de flat last van me :3

Mesjoggah
16 juli 2011, 14:45
hallo,

vandaag ben ik bij muziek handel klein geweest en heb voor het eerst een elektrische gitaar vast gehad hij klonk echt vet.

maar ik weet niet het verschil
van een stratocaster en een fendercaster wand zo type was het

ik krijg hem hopelijk op me verjaardag me moeder vroeg of ze hem op voorraad hadden of ze hem apart wouden leggen en knipoogde naar me.

maar wie weet het verschil?

dit is het zelfde type

de muziek zaak heeft geen uitgebreide website dus ik kijk naar de vorm en kleur

http://www.beginnerelectricguitarreviews.com/images_products/starcaster_sale.jpg

Vreemd dat je nu het verschil niet meer weet terwijl ik bij het nalezen van je topics toch een aantal keer hebt gezien dat je het over telecasters en stratocasters had, over fender, en bc rich gitaren...

proguitar89
16 juli 2011, 14:47
Vreemd dat je nu het verschil niet meer weet terwijl ik bij het nalezen van je topics toch een aantal keer hebt gezien dat je het over telecasters en stratocasters had, over fender, en bc rich gitaren...

ja maar was een beetje weer de weg kwijt maar heb de weg weer gevonden.

robert-gitarist
16 juli 2011, 14:59
inderdaad maar kan er gewoon een koptelefoon aan? anders hebben de oude mensen in de flat last van me :3

Gewoon vragen of ze hun gehoorapp. uitzetten :crazyhappy:

In principe kun je op vrijwel iedere versterker een koptelefoon aansluiten. Zeker op die kleinere versterkers moet dat lukken. Ik weet niet wat voor versterker je erbij wilt nemen?

Hoe oud/jong ben je eigelijk?

mikeyaxeman
16 juli 2011, 15:01
http://link.marktplaats.nl/466116505

Laten opsturen of anders zo'n goedkoop treinkaartje kopen bij de Hema of de Kruidvat. Perfecte starters set.

Ik zou anders effe deze zeer goeie tip van munkie in overweging nemen.
Want je zou niet de eerste zijn die door het eerste de beste prul afhaakt met gitaar spelen en ik krijg nou niet direct een beeld van wat je nou (of je moeder) gaat kopen.
Zou zonde zijn van misschien wel een hele mooie toekomstige hobby.

INOXROX
16 juli 2011, 15:16
Fendercaster wand? Hmm, een Fender van gips... :makeup:

..

Ja , maar wacht even : zoals dat resoneert : da's uniek , hoor !:seriousf:

proguitar89
16 juli 2011, 15:24
Gewoon vragen of ze hun gehoorapp. uitzetten :crazyhappy:

In principe kun je op vrijwel iedere versterker een koptelefoon aansluiten. Zeker op die kleinere versterkers moet dat lukken. Ik weet niet wat voor versterker je erbij wilt nemen?

Hoe oud/jong ben je eigelijk?

nou het is nog een kleine versterker ik denk niet dat i 150 watt produceert en ik ben 18 en 30 juli word ik jarig en dan krijg ik hem (denk ik) maar het is vast en zeker

INOXROX
16 juli 2011, 15:25
... maar volgends de eigenaar van de winkel (die ook nog eens blind is) ....

:stop: Tja , dan heeft 't ook geen zin om de prijskaartjes om te wisselen .. daar zal ie wel op de e.o.a. manier op voorbereid zijn ...

proguitar89
16 juli 2011, 15:33
:stop: Tja , dan heeft 't ook geen zin om de prijskaartjes om te wisselen .. daar zal ie wel op de e.o.a. manier op voorbereid zijn ...

we werden verder geholpen door zijn zoon. en de eigenaar kan het goed vinden in de winkel zonder stok hij liep wel af en toe ergends zachtjes tegen aan maar hij pakte zonder probleem een gitaar van de muur en ging zitten en stemde de gitaar met behulp van een piano dus dat ging wel goed.

Ijselrobo 07
16 juli 2011, 15:40
nou het is nog een kleine versterker ik denk niet dat i 150 watt produceert en ik ben 18 en 30 juli word ik jarig en dan krijg ik hem (denk ik) maar het is vast en zeker

je denkt dat je de gitaar krijgt en je weet het tegelijk ook vast en zeker? :???:

weet je niet wat meer over de gitaar? (zoals het merk en/of het type)

proguitar89
16 juli 2011, 15:55
je denkt dat je de gitaar krijgt en je weet het tegelijk ook vast en zeker? :???:

weet je niet wat meer over de gitaar? (zoals het merk en/of het type)

ja wand me ma die knipoogte naar me en maakte grapjes en vroeg of ze in voorraad hadden ik weet het zekker ze wou eerst akoestisch geven

en volgends mij is het een normale stratocaster

Kim Wilson
16 juli 2011, 16:24
De TS mag van geluk spreken dat er nog mensen zijn die serieus reageren na zo'n openingspost. Ik haakte na twee regels al af. :stop:

Liquid_Metal
16 juli 2011, 16:26
De TS mag van geluk spreken dat er nog mensen zijn die serieus reageren na zo'n openingspost. Ik haakte na twee regels al af. :stop:

Same here.

proguitar89
16 juli 2011, 16:38
De TS mag van geluk spreken dat er nog mensen zijn die serieus reageren na zo'n openingspost. Ik haakte na twee regels al af. :stop:
sorry hoor gramatica is niet me sterkste kant.

Kim Wilson
16 juli 2011, 16:41
Het gaat niet om de grammatica. Je kunt best een beetje op je spelling letten en fatsoenlijke zinnen formuleren.

Tip #1: het is "mijn" of "m'n" in plaats van "me".

proguitar89
16 juli 2011, 16:43
Het gaat niet om de grammatica. Je kunt best een beetje op je spelling letten en fatsoenlijke zinnen formuleren.

Tip #1: het is "mijn" of "m'n" in plaats van "me".

ja ja ik maak nog typ fouten,

The Unforgiven
16 juli 2011, 16:46
ja ja ik maak nog typ fouten,

Dat je dat inziet is al een stap in de juiste richting.

rpl
16 juli 2011, 16:47
Het gaat niet om de grammatica. Je kunt best een beetje op je spelling letten en fatsoenlijke zinnen formuleren.

Tip #1: het is "mijn" of "m'n" in plaats van "me".

Da hedde goe Kim, ge zijt me er een :hide:

proguitar89
16 juli 2011, 16:56
Dat je dat inziet is al een stap in de juiste richting.

klopt,
ik weet het dat ik typ fouten maak.

Ijselrobo 07
16 juli 2011, 17:16
klopt,
ik weet het dat ik typ fouten maak.

musschien een dome vraag mar is het nie betur om in plats van ene niewe gitaar te kope en gramatika kurzus te folgen?




:seriousf:
maar even sirieus, is dit niet het pakket wat je wil kopen:
http://www.keymusic.com/gfx_productcode/109734/Squier-Affinity-Strat-Pack-Special-Frontman-Black.jpg
want je hebt het over fender en een totaalpakket.. dus ik dacht hier aan.

proguitar89
16 juli 2011, 17:22
musschien een dome vraag mar is het nie betur om in plats van ene niewe gitaar te kope en gramatika kurzus te folgen?




:seriousf:
maar even sirieus, is dit niet het pakket wat je wil kopen:
http://www.keymusic.com/gfx_productcode/109734/Squier-Affinity-Strat-Pack-Special-Frontman-Black.jpg
want je hebt het over fender en een totaalpakket.. dus ik dacht hier aan.

ik koop hem niet ik krijg hem voor me verjaardag en ik hoef geen les gramatica,
en ik weet niet of dat het pakket is het is gewoon in een muziek zaak waar ik was.

bat
16 juli 2011, 17:24
en ik hoef geen les gramatica.
Nou... :stop:

proguitar89
16 juli 2011, 17:25
Nou... :stop:

twijfel jij aan mij? :3

The Unforgiven
16 juli 2011, 17:32
sirieus



http://www.funnymotivationalposters.info/wp-content/uploads/2010/05/Holy-Facepalm.jpg

Rinze
16 juli 2011, 17:33
Kijk nou even naar die link van Munkie, dat is echt een betere set dan die jij op het oog hebt. Merk je nu nog niks van maar over een poosje misschien wel.




Ik weet niet waarom ik dit nog typ :chicken:

proguitar89
16 juli 2011, 17:37
Kijk nou even naar die link van Munkie, dat is echt een betere set dan die jij op het oog hebt. Merk je nu nog niks van maar over een poosje misschien wel.




Ik weet niet waarom ik dit nog typ :chicken:

oke, maar iedereen heeft eigen mening over een gitaar hij is in ieder geval beter dan de gitaar die ik wou kopen van 70 euro.

Flitser
16 juli 2011, 18:02
musschien een dome vraag mar is het nie betur om in plats van ene niewe gitaar te kope en gramatika kurzus te folgen?




:seriousf:
maar even sirieus, is dit niet het pakket wat je wil kopen:
http://www.keymusic.com/gfx_productcode/109734/Squier-Affinity-Strat-Pack-Special-Frontman-Black.jpg
want je hebt het over fender en een totaalpakket.. dus ik dacht hier aan.

Sirieus met een I nog wel:)

@proguitar89: ik zou vooral niet besparen op je eerste instrument. Als je slechte spullen koopt ben je er zo op uitgekeken. Uiteraard is dat zonde, omdat het misschien maar om een paar tientjes gaat.

proguitar89
16 juli 2011, 18:24
Sirieus met een I nog wel:)

@proguitar89: ik zou vooral niet besparen op je eerste instrument. Als je slechte spullen koopt ben je er zo op uitgekeken. Uiteraard is dat zonde, omdat het misschien maar om een paar tientjes gaat.

volgens mij was hij 140 of 150 euro

bat
16 juli 2011, 18:43
twijfel jij aan mij? :3
Nee. Ik weet het zeker.

Anyway: alvast veel plezier met je gitaar!

proguitar89
16 juli 2011, 18:47
Nee. Ik weet het zeker.

Anyway: alvast veel plezier met je gitaar!

dankjewel,

Ijselrobo 07
16 juli 2011, 18:50
volgens mij was hij 140 of 150 euro

je bent toch 18? kun je niet beter een vakantiebaantje nemen en nog even doorsparen voor een gitaar uit een hogere prijsklasse en het geld van je verjaardag er ook voor gebruiken? bijvoorbeeld voor een van deze set's (http://www.musicstore.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewParametricSearch-SimpleOfferSearch?SearchParameter=%26%40QueryTerm% 3D*%26CategoryUUIDLevelX%252Fn2DVqHzp8c4AAAEZAHotK 5qL%252F.KbVqHzprRkAAAEZXqRFop5P%3DWXbVqHzpQC0AAAE Z9qNFop5P%26CategoryUUIDLevelX%252Fn2DVqHzp8c4AAAE ZAHotK5qL%3D.KbVqHzprRkAAAEZXqRFop5P%26CategoryUUI DLevelX%3Dn2DVqHzp8c4AAAEZAHotK5qL%26ProductListPr ice_NLG%3D200.00%2B-%2B499.99&dynamicNavigation=&ReSort=pricedesc).

& en die sirieus is gewoon een fout die ik standaard maak (net zoiets als "volgendsmij", wat "volgens mij" moet zijn.. maar daar ben ik ondertussen vanaf ;))

caliban
16 juli 2011, 18:51
en ik hoef geen les gramatica,


Als je echt 18 jaar bent, heb je drIngend lessen grammatica nodig (en spelling liefst ook)

bass blom
16 juli 2011, 19:01
heren, dat gemiep over dat typen.. moet dat nou? het is toch duidelijk dat die jongen dat niet goed kan, so what?
moet hij eerst een diploma halen voor hij gitaar mag spelen? :chicken:

proguitar89
16 juli 2011, 19:02
Als je echt 18 jaar bent, heb je drIngend lessen grammatica nodig (en spelling liefst ook)

oke, oke ik snap het.

JohnLord
16 juli 2011, 19:04
heren, dat gemiep over dat typen.. moet dat nou? het is toch duidelijk dat die jongen dat niet goed kan, so what?
moet hij eerst een diploma halen voor hij gitaar mag spelen? :chicken:

Nee hoor, als ie maar probeert z'n posts wat beter leesbaar te maken. Lezers haken dan minder snel af en hij krijgt beter bruikbare adviezen. Zijn eigen belang toch?
Maar het is nu inderdaad wel mooi geweest :)

mikeyaxeman
16 juli 2011, 21:01
oke, maar iedereen heeft eigen mening over een gitaar hij is in ieder geval beter dan de gitaar die ik wou kopen van 70 euro.

Tja iedereen heeft een eigen mening over een gitaar maar je wordt hier op het forum toch wel een heel eind de goede kant op gedirigeerd voor een goede aankoop door de leden en je wilt toch advies daarover of niet?
Je schets eigenlijk totaal geen beeld van je voorgenomen aankoop, geen merk of iets dergelijks.
Daarop gaf munkie je al een heel goede tip en daarna kaarte ik het nog eens aan en Rinze kwam er vervolgens ook nog eens op terug.
Sorry als je dan vervolgens nog niets met dat advies doet dat dan weten wij het ook niet meer.

langun
16 juli 2011, 21:35
Niemand kan een zinnig antwoord formuleren over hoe de gitaar is die je zal krijgen, sinds je zelf niet eens weet welke gitaar het is... Met enkel de vorm en kleur als referentie zijn er nog oneindig veel opties.

proguitar89
16 juli 2011, 21:37
Niemand kan een zinnig antwoord formuleren over hoe de gitaar is die je zal krijgen, sinds je zelf niet eens weet welke gitaar het is... Met enkel de vorm en kleur als referentie zijn er nog oneindig veel opties.

ik heb de gitaar in me handen gehad,

Ijselrobo 07
16 juli 2011, 21:44
ik heb de gitaar in me handen gehad,

http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2011/109/3/4/double_facepalm_by_epicfacepalm6000-d3ecczf.jpg

kunnen jouw handen ons dan vertellen welk merk gitaar het was?

mikeyaxeman
16 juli 2011, 21:46
ik heb de gitaar in me handen gehad,

Ja dat zegt ie net, je weet alleen het model en de kleur.
Volgens mij heb je geen idee hoeveel verschil d'r alleen al in Stratocasters zit...

proguitar89
16 juli 2011, 21:47
http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2011/109/3/4/double_facepalm_by_epicfacepalm6000-d3ecczf.jpg

kunnen jouw handen ons dan vertellen welk merk gitaar het was?

nee me handen niet me ogen wel en dit is hem duidelijk anders zou het wel raar zijn want op de site zeiden ze ook dat ze ook gitaren verkopen van fender

mikeyaxeman
16 juli 2011, 21:47
Ik krijg het idee dat ie ook maar de helft leest van wat er hier gepost wordt...

bat
16 juli 2011, 21:48
http://i.cr3ation.co.uk/dl/s1/jpg/facepalm.jpg

proguitar89
16 juli 2011, 21:48
Ik krijg het idee dat ook maar de helft leest van wat er hier gepost wordt...

kan, de ene keer bij het zelfbouw topic had ik ook geen zin om alles te lezen.

Ijselrobo 07
16 juli 2011, 21:53
@proguitar: !!klik hier!! (http://www.thomann.de/nl/search.html?xsid=6ff54a3039e79782db395bb5adce99d7&KF=on&gk=giegst&oa=ala&bn=&pr=&wgfid1=7561&wgf7561=Black&wgfid2=9131&wgf9131=&wgfid3=9132&wgf9132=&wgfid4=7564&wgf7564=Rosewood&wgfid5=7562&wgf7562=&wgfid6=7563&wgf7563=) en kijk er even naar. hier zie je alle zwarte stratocasters met een rosewood fretboard.
en terwijl je al die pagina's bekijkt, hoop ik dat je beseft dat er duizenden zwarte stratocasters zijn en het voor ons moeilijk is om je ermee te helpen als we alleen weten dat het een zwarte stratocaster is.

dus mijn advies: ga terug naar die winkel en kijk eens goed naar welk merk het is en kijk ook even of je het type kunt vinden. dan kunnen wij je goede adviezen geven.

Ijselrobo 07
16 juli 2011, 21:55
en oja.. kun je ons even de naam van de winkel zeggen of nog beter, even het webadres van de site hier zetten?

@de mod's: sorry voor dubbelpost

mikeyaxeman
16 juli 2011, 21:55
kan, de ene keer bij het zelfbouw topic had ik ook geen zin om alles te lezen.

Zou ik toch maar eens wel doen je goed inlezen als je een fatsoenlijke gitaar wil aanschaffen.
Waarom kom je dan uberhaupt hier voor advies... :stop:

Oranjeaap
16 juli 2011, 21:56
Dit is gewoon vermaak. Ga vooral door. :seriousf:

Ijselrobo 07
16 juli 2011, 21:58
Dit is gewoon vermaak. Ga vooral door. :seriousf:

zullen we doen, zeker in een topic waar ik eens niet de niks wetende-ezel ben :seriousf:

mikeyaxeman
16 juli 2011, 21:59
Dit is gewoon vermaak. Ga vooral door. :seriousf:

Jep, ik gooi ook de handdoek in de ring pak een zak chips en ik kom er bij zitten.

Oranjeaap
16 juli 2011, 22:05
Je hoeft geen genie te zijn om gitaar te leren spelen. Als je de theorie allemaal niet snapt, wat ik best kan begrijpen, gewoon op je gevoel doen. Na een tijdje leer je wel wat goed bij elkaar klinkt en wat niet.

Ijselrobo 07
16 juli 2011, 22:08
Je hoeft geen genie te zijn om gitaar te leren spelen. Als je de theorie allemaal niet snapt, wat ik best kan begrijpen, gewoon op je gevoel doen. Na een tijdje leer je wel wat goed bij elkaar klinkt en wat niet.

ben je niet toevallig in het verkeerde onderwerp aan het posten? :chicken:
dit onderwerp gaat over een jongen die niks snapt over instrumenten en de verschillen erin, niet over hoe moeilijk of makkelijk het gitaarspelen is :seriousf:

proguitar89
16 juli 2011, 22:09
en oja.. kun je ons even de naam van de winkel zeggen of nog beter, even het webadres van de site hier zetten?

@de mod's: sorry voor dubbelpost

oke, de winkel heet muziekhandel klein in zuidwolde
de website: http://www.muziekhandelklein.net

proguitar89
16 juli 2011, 22:11
ben je niet toevallig in het verkeerde onderwerp aan het posten? :chicken:
dit onderwerp gaat over een jongen die niks snapt over instrumenten en de verschillen erin, niet over hoe moeilijk of makkelijk het gitaarspelen is :seriousf:

klopt, ik ben nog een beginner maar me moeder vond wel dat ik goed was met de vingers en met afwisselen. me moeder vond het vroeger wel moeilijk en de zoon van de eigenaar vond het ook goed klinken.

Ijselrobo 07
16 juli 2011, 22:13
oke, de winkel heet muziekhandel klein in zuidwolde
de website: http://www.muziekhandelklein.net

mijn god.. wat een verkeerde site zeg.
(letterlijk) teveel gezever en er staat niks op van wat ze verkopen, dus hier hebben we ook niks aan.


klopt, ik ben nog een beginner maar me moeder vond wel dat ik goed was met de vingers en met afwisselen. me moeder vond het vroeger wel moeilijk en de zoon van de eigenaar vond het ook goed klinken.

natuurlijk vond de zoon van de eigenaar het goed klinken.. als hij zou zeggen dat het voor geen meter klok dan zou je moeder hem niet voor je laten wegleggen, om het nog maar zacht uit te drukken. die man wil alleen dat jij die gitaar bij hem koopt.

clover
16 juli 2011, 22:14
Lijkt me een beetje 'trollerig' gedrag van TS
:chicken:

Rinze
16 juli 2011, 22:21
Lijkt me een beetje 'trollerig' gedrag van TS
:chicken:
Uhuh...


tralala

Liquidje
16 juli 2011, 22:30
kan, de ene keer bij het zelfbouw topic had ik ook geen zin om alles te lezen.

Mensen als jij zouden ze nooit moeten helpen. Jij wilt wel de informatie, maar zelf 0 moeite ervoor doen. Dat is fundamenteel tegen de filosofie van een forum in.

Daarnaast ben je eigenwijs en zijn je posts onleesbaar

Ijselrobo 07
16 juli 2011, 22:32
@clover: bedoel je niet "verward'? :hide:

@ProGuitar: laat je moeder eens dit hele topic doorlezen (dus niet de laatste 3 reacties) en vraag haar eens wat ze nu denkt over die gitaar.

@mikeyaxeman: hoe smaakt de chips? :listen:

@Liquidje: +1 :)

nickofzo
16 juli 2011, 22:56
@ProGuitar: laat je moeder eens dit hele topic doorlezen (dus niet de laatste 3 reacties) en vraag haar eens wat ze nu denkt over die gitaar.

+1!:ok:

Bij elke gitaarwinkel waar ik geweest ben gaven ze mij complimentjes over mijn gitaarspel.
Ben ik daadwerkelijk zo goed? Nee.
probeert de verkoper mij iets te verkopen? Ja.

Natuurlijk krijg je een gratis kabeltje erbij:seriousf::seriousf::seriousf: (Doelt op een bekende reclame.)

Epiphoneee
16 juli 2011, 23:13
kan, de ene keer bij het zelfbouw topic had ik ook geen zin om alles te lezen.

Oke oke nou ga je te ver, eerst kom je met je verschrikkelijke Nederlands het forum volspammen met 5 threads, vervolgens schijn je niks te WILLEN begrijpen, en als klap op de vuurpijl ben je ook nog is te lui om het te lezen?

Ik beschouw mijzelf als een persoon met veel geduld maar kom op zeg, je gaat van een Career gitaar van 20 cent naar een zelfbouwgitaar van 500 euro. Ook kun je blijkbaar niet kiezen tussen een acoustische of een elektrische gitaar.

Ik help graag mensen die gitaar willen spelen en er daadwerkelijk moeite in stoppen, maar jij wil onze antwoorden niet eens lezen omdat je geen zin hebt?

PS: Ik krijg een beetje het gevoel dat dit een troll is :soinnocent:

RoelSmoel
16 juli 2011, 23:29
En ik kan maar niet geloven dat meneer al 18 is.. Nee.. Echt niet.

Epiphoneee
16 juli 2011, 23:33
En ik kan maar niet geloven dat meneer al 18 is.. Nee.. Echt niet.

12 misschien, dit soort Nederlands is op je 18e onmogelijk.

caliban
16 juli 2011, 23:34
Is dit niet gewoon een hele goeie hoax? Na repo nu proguitar

beruk
16 juli 2011, 23:40
Is dit niet gewoon een hele goeie hoax? Na repo nu proguitar
Zou mij niets verbazen....

RoelSmoel
17 juli 2011, 00:00
Die 89 zou ook kunnen slaan op zijn geboortejaar, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.. Dan zal hij al 19/20 zijn..

Oke, nu moet "meneer" maar even duidelijk gaan worden..

proguitar89
17 juli 2011, 00:07
Die 89 zou ook kunnen slaan op zijn geboortejaar, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.. Dan zal hij al 19/20 zijn..

Oke, nu moet "meneer" maar even duidelijk gaan worden..

wat moet ik anders voor nickname gebruiken?

The Unforgiven
17 juli 2011, 00:08
Ik heb ergens het idee dat het een troll is. Mocht het zo zijn was hij wel erg goed, de beste troll die ik in tijden gezien heb.

RoelSmoel
17 juli 2011, 00:09
wat moet ik anders voor nickname gebruiken?

Omdat je dan geen 18 bent, maar ouder:seriousf:

proguitar89
17 juli 2011, 00:10
Oke oke nou ga je te ver, eerst kom je met je verschrikkelijke Nederlands het forum volspammen met 5 threads, vervolgens schijn je niks te WILLEN begrijpen, en als klap op de vuurpijl ben je ook nog is te lui om het te lezen?

Ik beschouw mijzelf als een persoon met veel geduld maar kom op zeg, je gaat van een Career gitaar van 20 cent naar een zelfbouwgitaar van 500 euro. Ook kun je blijkbaar niet kiezen tussen een acoustische of een elektrische gitaar.

Ik help graag mensen die gitaar willen spelen en er daadwerkelijk moeite in stoppen, maar jij wil onze antwoorden niet eens lezen omdat je geen zin hebt?

PS: Ik krijg een beetje het gevoel dat dit een troll is :soinnocent:

correctie, ik lees jullie berichten wel ik had het over een topic van volg het bouw proces dat iemand een jackson rr maakte en daar wou ik niet alles van lezen wou alleen toen het resultaat zien.

proguitar89
17 juli 2011, 00:11
Omdat je dan geen 18 bent, maar ouder:seriousf:

ik ben 18 en 30 juli word ik 19 is dat zo probleem dan me nickname dan kan ik mezelf nog beter de pous noemen of obama.

allochthomas
17 juli 2011, 00:18
kan ik mezelf nog beter de pous noemen
http://files.sharenator.com/Whats_Going_On_In_This_Thread_Huge_Collection_of_R andoms_s400x541_66557_580_RE_PETITION_TO_HAVE_THEK ITKATKID_BANNED-s400x541-115714-580.jpg

RoelSmoel
17 juli 2011, 00:21
ik ben 18 en 30 juli word ik 19 is dat zo probleem dan me nickname dan kan ik mezelf nog beter de pous noemen of obama.

Nee, als je in 89 geboren bent, dan ben je dus nu 21, en wordt je 22..

Zo hee, rekenen valt niet mee:chicken:

allochthomas
17 juli 2011, 00:27
betekend dat dat ik ook weer 18 ben?:crazyhappy:

Exi
17 juli 2011, 00:43
Die 89 zou ook kunnen slaan op zijn geboortejaar, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.. Dan zal hij al 19/20 zijn..

Nee, als je in 89 geboren bent, dan ben je dus nu 21, en wordt je 22..

Zo hee, rekenen valt niet mee:chicken:
:roll:
tientekens

smulboletje
17 juli 2011, 00:50
Nee, als je in 89 geboren bent, dan ben je dus nu 21, en wordt je 22..

Zo hee, rekenen valt niet mee:chicken:

is hij wel eens naar school geweest?:seriousf:

proguitar89
17 juli 2011, 00:52
is hij wel eens naar school geweest?:seriousf:

ja ik zit nog op school.

RoelSmoel
17 juli 2011, 00:56
:roll:
tientekens

Hehe, vandaar de "zo hee, rekenen valt niet mee:chicken:":D

Het is trouwens kindervakantie, komkommertijd, dat zal wel een hoop verklaren..

smulboletje
17 juli 2011, 00:59
heren, dat gemiep over dat typen.. moet dat nou? het is toch duidelijk dat die jongen dat niet goed kan, so what?
moet hij eerst een diploma halen voor hij gitaar mag spelen? :chicken:

haha, als hij dat ook gaat doen scheelt dat ook weer. als hij ze kunsten wilt tonen aan ons anders zullen we allemaal kermen van oor pijn op de grond liggen.:seriousf::seriousf::seriousf:

proguitar89
17 juli 2011, 01:00
haha, als hij dat ook gaat doen scheelt dat ook weer. als hij ze kunsten wilt tonen aan ons anders zullen we allemaal kermen van oor pijn op de grond liggen.:seriousf::seriousf::seriousf:

je weet niet eens hoe ik speel wand dat heb jij nog nooit gehoort.

HaroldA
17 juli 2011, 01:01
haha, als hij dat ook gaat doen scheelt dat ook weer. als hij ze kunsten wilt tonen aan ons anders zullen we allemaal kermen van oor pijn op de grond liggen.:seriousf::seriousf::seriousf:

Zit jij toevallig op dezelfde school? :chicken:

"als hij ze kunsten wilt" :???:

"oor pijn" :???:

smulboletje
17 juli 2011, 01:02
je weet niet eens hoe ik speel wand dat heb jij nog nooit gehoort.

nou, alsof zo retard als jij kan spelen je kan voor geen zak typen en stelt allemaal domme vragen.

proguitar89
17 juli 2011, 01:03
Zit jij toevallig op dezelfde school? :chicken:

"als hij ze kunsten wilt" :???:

"oor pijn" :???:

kom kom ik kan heus wel wat wat is er dan toch?

allochthomas
17 juli 2011, 01:04
http://harryhouweling50jaar.punt.nl/upload/popcorn.jpg
Wie wil er popcorn?

HaroldA
17 juli 2011, 01:05
http://harryhouweling50jaar.punt.nl/upload/popcorn.jpg
Wie wil er popcorn?

Neh, ik lig al in bed... Geeft zo'n rotzooi.

RoelSmoel
17 juli 2011, 01:05
Ik heb nog 2 zakken Doritos liggen die ik wel aan wil breken, ik kom de nacht wel door zo:seriousf:

HaroldA
17 juli 2011, 01:06
Ik heb nog 2 zakken Doritos liggen die ik wel aan wil breken, ik kom de nacht wel door zo:seriousf:

Let wel op: whatever happens do not let guitars obsession is with me all that well

RoelSmoel
17 juli 2011, 01:07
Let wel op: whatever happens do not let guitars obsession is with me all that well

Inderdation!
Alleen snap ik er niks van, want er klopt grammaticaal geen zak van.. (dat het doet in dit topic wel meer niet:seriousf:)

nickofzo
17 juli 2011, 01:11
Heb net zelfgemaakte popcorn op. Best te pruimen als je mij vraagt.
Al moet ik wel zeggen dat er nu wel een kermislucht in huis hangt. De suiker er goed doorheen krijgen is ook nog wel een kunst. maar dat proberen we de volgende keer weer gewoon opnieuw.

smulboletje
17 juli 2011, 01:11
http://harryhouweling50jaar.punt.nl/upload/popcorn.jpg
Wie wil er popcorn?

ik :D lekker geef me maar virtuele popcorn dat is heel lekker.

RoelSmoel
17 juli 2011, 01:13
Heb net zelfgemaakte popcorn op. Best te pruimen als je mij vraagt.
Al moet ik wel zeggen dat er nu wel een kermislucht in huis hangt. De suiker er goed doorheen krijgen is ook nog wel een kunst.

Bij mij werd dat altijd zwart en vatte de zak vlam.. Afgefikte magnetron was het gevolg, wat zo'n zakje van een paar cent wel niet voor rotzooi kan veroorzaken:seriousf:

smulboletje
17 juli 2011, 01:13
Inderdation!
Alleen snap ik er niks van, want er klopt grammaticaal geen zak van.. (dat het doet in dit topic wel meer niet:seriousf:)

klopt, als hij ook all geen engels ik denk dat van hem later niks terecht komt.:soinnocent:

smulboletje
17 juli 2011, 01:16
Bij mij werd dat altijd zwart en vatte de zak vlam.. Afgefikte magnetron was het gevolg, wat zo'n zakje van een paar cent wel niet voor rotzooi kan veroorzaken:seriousf:

als, je lekkere popcorn wil moet je gewoon zo plastiek zak met zoete popcorn. ik vind de magnetron popcorn niet goed te vreten bij die andere zitten er lekkere stukken aan.

RoelSmoel
17 juli 2011, 01:16
klopt, als hij ook all geen engels ik denk dat van hem later niks terecht komt.:soinnocent:

Trouwens.. Is dat leuk? Je aanmelden op een forum om iemand af te zeiken die qua grammaticaal niveau niet veel beter is dan jezelf?:seriousf:

smulboletje
17 juli 2011, 01:18
mmm, ik denk dat ik straks even ga scheuren op me gitaar (zouden de buren blij mee zijn) :3

proguitar89
17 juli 2011, 01:19
mmm, ik denk dat ik straks even ga scheuren op me gitaar (zouden de buren blij mee zijn) :3

jij, kan dat teminsten ik heb geen gitaar :(

RoelSmoel
17 juli 2011, 01:21
Och god, smulboletje is gewoon een alias van proguitar89, ik denk dat ik maar eens een halve liter open trek, dit trek ik niet meer:dontgeti:

smulboletje
17 juli 2011, 01:21
jij, kan dat teminsten ik heb geen gitaar :(

haha, wedden dat hij straks gaat janken heeft iemand hier cola en chips Enzo
dit word echt leuk.

nickofzo
17 juli 2011, 01:23
Bij mij werd dat altijd zwart en vatte de zak vlam.. Afgefikte magnetron was het gevolg, wat zo'n zakje van een paar cent wel niet voor rotzooi kan veroorzaken:seriousf:

Daar zit je dan zonder gebakken peren. volgens mij staat er ook op dat zakje dat je er bij moet blijven. kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld was over het feit dat er geen brandblusser bij zat.
volgende keer met een topic als deze kom je gewoon gezellig hier popcorn nuttigen:rockon:

smulboletje
17 juli 2011, 01:24
Och god, smulboletje is gewoon een alias van proguitar89, ik denk dat ik maar eens een halve liter open trek, dit trek ik niet meer:dontgeti:

kom op, sarcasme mag hehe altijd leuk om mensen een beetje weg te pesten of vind jij dit te ver gaan?:???:

spriggan
17 juli 2011, 01:24
@proguitar89
- Waarom ga je naar een muziek zaak in Zuidwolde, terwijl de leukste muziekzaak van het noorden (sound-house) in Hoogeveen zit?
- Welke gitaar heb je in handen gehad? Als je dat niet meer weet ga maandag even bellen, voor de discussie is dit best wel van belang.
- Welke school zit je? Want als ze je daar een bc rich achtige gitaar laten bouwen die nog accoustisch, nog electrisch een kans maakt, dan voel ik me genoodzaakt de onderwijs inspectie op de hoogte te stellen.
- Ga gewoon voor je iets aanschaft naar de muziekschool in Hoogeveen, gratis proeflesje, dan wordt wellicht iets wijzer.
@de rest : houd er rekening mee dat voor bepaalde mensen een alternative logica bestaat en dat tegenwoordig iedereen internet heeft.
@proguitar89 P.S. als je een troll bent petje af.

RoelSmoel
17 juli 2011, 01:25
Daar zit je dan zonder gebakken peren. volgens mij staat er ook op dat zakje dat je er bij moet blijven. kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld was over het feit dat er geen brandblusser bij zat.
volgende keer met een topic als deze kom je gewoon gezellig hier popcorn nuttigen:rockon:

Waarschuw me dan vantevoren wel even.. :)

nickofzo
17 juli 2011, 01:27
Waarschuw me dan vantevoren wel even.. :)

Komt voor de bakker:ok:

proguitar89
17 juli 2011, 01:28
@proguitar89
- Waarom ga je naar een muziek zaak in Zuidwolde, terwijl de leukste muziekzaak van het noorden (sound-house) in Hoogeveen zit?
- Welke gitaar heb je in handen gehad? Als je dat niet meer weet ga maandag even bellen, voor de discussie is dit best wel van belang.
- Welke school zit je? Want als ze je daar een bc rich achtige gitaar laten bouwen die nog accoustisch, nog electrisch een kans maakt, dan voel ik me genoodzaakt de onderwijs inspectie op de hoogte te stellen.
- Ga gewoon voor je iets aanschaft naar de muziekschool in Hoogeveen, gratis proeflesje, dan wordt wellicht iets wijzer.
@de rest : houd er rekening mee dat voor bepaalde mensen een alternative logica bestaat en dat tegenwoordig iedereen internet heeft.
@proguitar89 P.S. als je een troll bent petje af.

ja ik weet het, maar ik vind sound house wat aan de dure kant.

smulboletje
17 juli 2011, 01:29
ja ik weet het, maar ik vind sound house wat aan de dure kant.

agh, duur? je bent gewoon een kansloze zwerver die niet eens een paperclip kan kopen.

nickofzo
17 juli 2011, 01:30
agh, duur? je bent gewoon een kansloze zwerver die niet eens een paperclip kan kopen.

oehhh, onderbouwing?

smulboletje
17 juli 2011, 01:33
http://api.ning.com/files/UBbLClQ2QX4yWNdB*yivYLAbMOGuZbCsyiGMe9J1PdDkMJNexi DwvqKTe5KmPlOKMJ8owdrokfYZcY-B25EoV13CHeRH79P5/owned3.jpg


http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/6/24/pwned128587960720000649.jpg

RoelSmoel
17 juli 2011, 01:34
oehhh, onderbouwing?

Hij is gewoon met een ander account zichzelf aan het afzeiken.. Dadelijk komt de huil-modus als de mods hem bannen en hij elke dag, zo niet elk uur, met een nieuw account terug komt, tot dat ze een ip-ban geven en dan is het over met de pret:(

nickofzo
17 juli 2011, 01:36
dat is vast de alternatieve logica van Spriggan.

nickofzo
17 juli 2011, 01:37
Hij is gewoon met een ander account zichzelf aan het afzeiken.. Dadelijk komt de huil-modus als de mods hem bannen en hij elke dag, zo niet elk uur, met een nieuw account terug komt, tot dat ze een ip-ban geven en dan is het over met de pret:(

good work Sherlock:ok:
laten we nog even genieten

RoelSmoel
17 juli 2011, 01:39
Dit topic is gewoon een hol vol schizofrenen:dontgeti:

spriggan
17 juli 2011, 01:44
ja ik weet het, maar ik vind sound house wat aan de dure kant.

Interpunctie gaat de goede kant op. Maar links laten liggen van andere comments is nog op nivea.

nickofzo
17 juli 2011, 01:46
Dit topic is gewoon een hol vol schizofrenen:dontgeti:

dat vinden jullie ja!
wij gaan maar eens slapen, wij zijn nu al benieuwd wat er morgen allemaal gepost word.

@topicstarters: jullie hebben echt hele toffe moeders, wij wilden zelf eens een gitaar voor onze verjaardag. wij moesten er helaas zelf voor werken. maar daar kunnen jullie ook niks aan doen.

nuttig advies van ons is: probeer heeel veel gitaren, goedkoop of duur maakt niet uit. dan weten jullie in ieder geval waar je in de toekomst heen zou kunnen.

[schizo-modus-uit/]

spriggan
17 juli 2011, 01:47
maruh... moet je niet...

http://www.youtube.com/watch?v=n-1scbFZRpw

mikeyaxeman
17 juli 2011, 02:25
mmm, ik denk dat ik straks even ga scheuren op me gitaar (zouden de buren blij mee zijn) :3

Volgens mij heb ik proguitar89 die smilie op het eind ook al zien gebruiken. :roll:

proguitar89
17 juli 2011, 02:30
Volgens mij heb ik proguitar89 die smilie op het eind ook al zien gebruiken. :roll:

je bedoelt zeker zo smilie :3

proguitar89
17 juli 2011, 02:33
Let wel op: whatever happens do not let guitars obsession is with me all that well

ja sorry ik heb dat vertaald met google translate maar die draait alles soms wat om er staat:

wat er ook gebeurd laat gitaren geen obsessie worden bij mij is het al wel


wand ik droom nu heel vaak over gitaren Enzo

INOXROX
17 juli 2011, 07:12
je weet niet eens hoe ik speel wand dat heb jij nog nooit gehoort.


Oh ? Ik dacht jij jezelf ook nog niet ...

toneblo
17 juli 2011, 07:32
sjonge zeg, want met een d, geen engelse kennis...
Dit alles kan voor grote communicatieve missers zorgen, zorg dat de nederlandsche taal goed over komt, daarna engels eens een beetje bij spijkeren kan ook geen kwaad...
Google en wiki zijn echt niet foutloos en / of een heilige graal... staan zelfs vol met fouten.

...

almarvk
17 juli 2011, 08:03
Inderdaad een wel erg obvious dubbelaccount. Wat een getrol om niets...