PDA

View Full Version : Kees Dee Gitaarwinkel



Retinite
25 mei 2003, 15:09
Weet iemand of Kees Dee in Amesfoort ook een E-mail adres heeft? op de site kon ik t niet vinden, ik hoop dat ik verkeerd gezocht hep... maar heeft/weet iemand die?
site: http://www.keesdee.nl/index.php

Daywalker
25 mei 2003, 15:25
Email adres Kees Dee Gitaarwinkel
info@keesdee.nl

Wilson
25 mei 2003, 15:56
het is handiger te bellen, aangezien op de site staat dat ze niet altijd tijd hebben alle emails te beantwoorden

Retinite
25 mei 2003, 16:03
beiden thanx

Ash ketchum
26 mei 2003, 10:42
Ga beter naar feedback apeldoorn, kees dee heeft wel een breder assortiment maar is een tikkeltje te duur.

De Teng
26 mei 2003, 10:58
Je kunt wel goed met hem handelen en soms is ie echt veel goedkoper. Ik heb mijn Ashdown Peacemaken 20 voor 750 gekocht ipv 950 bij de meesten.

Nash
26 mei 2003, 11:51
Kees Dee is gruwelijk duur, evenals alle Adamse winkels.

Soulflyhigh
26 mei 2003, 12:01
Kees Dee is inderdaad echt duur maar die Amsterdamse winkels vallen toch wel mee (Dijkman & Dirk Witte) ?

Bates15
26 mei 2003, 12:17
Dijkman is DUUR! 379 voor een line6 floorboard. Maarja, hij heeft wel veel. En Ivar (van de gitaar afdeling) is een hele toffe gozer.

Robbert
26 mei 2003, 13:01
Ik heb een Fender US standaard daar bij Keesdee verkocht (waar ik hem voor twee ruggen had gekocht). Heb er toen 550 Euro voor teruggekregen.

Later, en volgens mij nog, stond hij voor 850 Euro te koop.

Vind je het gek dat je dan kan onderhandelen. Ik kom daar mooi niet meer terug.

/Edit: Heee en nu staat ie weer voor 1000 Euro. WOw!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Robbert op 2003-05-26 13:04 ]</font>

e_lukather
26 mei 2003, 14:19
Ik haal er alleen m'n snaren. :grin:

Wilson
26 mei 2003, 17:47
ja kees zn prijskaartjes zijn duur, maaaar, ik heb er een week stage gelopen en weet nu een beetje hoe het daar werkt. Er staat wel een dure prijs op het kaartje, maar die ligt absoluut niet vast. je kunt er makkelijk over onderhandelen, ik he meegemaakt dat er gewoon 15 % van de prijs afging nadat de verkoper dat zelf aangeboden had omdat de kopers twijfelden. Ze hebben daar ook heel systeem, dat als er een bepaald teken op het prijskaartje staat, dat dat dan de echte bodemprijs is en de verkopers er niets meer af mogen halen, maar bij de meeste gitaren is het zo dat ze gewoon een hogere prijs opschrijven, er zijn altijd wel mensen die komen de winkel binnen en zeggen: ik wil die gitaar en hem dan gelijk meenemen en dan 20% te veel betalen. en dan verdienen ze daar dus dik aan. Maar als je beetje slim onderhandeld kun je altijd groot deel van de prijs afhalen. Bij mij bied kees zelf altijd al aan korting te geven, ik kreeg bijvoorbeeld laatst korting van 20% op een epiphone western. Op de website staat ook bij de occasions: 'prijzen bij benadering en in overleg.'

Mithrandir
26 mei 2003, 17:49
heb je gekopieerd en geplakt Wilson :smile: Ik had dit al ergens gelezen van je toch?

btw: ik kom er regelmatig, maar koop er niet zoveel. Heb er wel mijn spaanse gitaar en mijn wester gekocht, beide voor mooie prijsjes. En ze zijn er vriendelijk, je hebt gewoon alle tijd als je wat wil proberen, dus ik vind het een prima zaak.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-05-26 17:50 ]</font>

7th heaven
26 mei 2003, 17:59
en hebben tenminste veel spullen op voorraad

BLOK182
26 mei 2003, 18:03
Op 2003-05-26 17:47, schreef Wilson:
ja kees zn prijskaartjes zijn duur, maaaar, ik heb er een week stage gelopen en weet nu een beetje hoe het daar werkt. Er staat wel een dure prijs op het kaartje, maar die ligt absoluut niet vast. je kunt er makkelijk over onderhandelen, ik he meegemaakt dat er gewoon 15 % van de prijs afging nadat de verkoper dat zelf aangeboden had omdat de kopers twijfelden. Ze hebben daar ook heel systeem, dat als er een bepaald teken op het prijskaartje staat, dat dat dan de echte bodemprijs is en de verkopers er niets meer af mogen halen, maar bij de meeste gitaren is het zo dat ze gewoon een hogere prijs opschrijven, er zijn altijd wel mensen die komen de winkel binnen en zeggen: ik wil die gitaar en hem dan gelijk meenemen en dan 20% te veel betalen. en dan verdienen ze daar dus dik aan. Maar als je beetje slim onderhandeld kun je altijd groot deel van de prijs afhalen. Bij mij bied kees zelf altijd al aan korting te geven, ik kreeg bijvoorbeeld laatst korting van 20% op een epiphone western. Op de website staat ook bij de occasions: 'prijzen bij benadering en in overleg.'


Kortom, op zo'n tweedehands Gibson is nog behoorlijk wat af te nokken?

Wilson
26 mei 2003, 18:58
Op 2003-05-26 17:49, schreef Mithrandir:
heb je gekopieerd en geplakt Wilson :smile: Ik had dit al ergens gelezen van je toch?

btw: ik kom er regelmatig, maar koop er niet zoveel. Heb er wel mijn spaanse gitaar en mijn wester gekocht, beide voor mooie prijsjes. En ze zijn er vriendelijk, je hebt gewoon alle tijd als je wat wil proberen, dus ik vind het een prima zaak.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-05-26 17:50 ]</font>


haha ja idd, maar moet toch ff goed woordje voor kees doen, aangezien hij heeft gezegd dat ik mischien vakantie wel bij em kon werken....

Wilson
26 mei 2003, 19:00
Op 2003-05-26 18:03, schreef BLOK182:


Op 2003-05-26 17:47, schreef Wilson:
ja kees zn prijskaartjes zijn duur, maaaar, ik heb er een week stage gelopen en weet nu een beetje hoe het daar werkt. Er staat wel een dure prijs op het kaartje, maar die ligt absoluut niet vast. je kunt er makkelijk over onderhandelen, ik he meegemaakt dat er gewoon 15 % van de prijs afging nadat de verkoper dat zelf aangeboden had omdat de kopers twijfelden. Ze hebben daar ook heel systeem, dat als er een bepaald teken op het prijskaartje staat, dat dat dan de echte bodemprijs is en de verkopers er niets meer af mogen halen, maar bij de meeste gitaren is het zo dat ze gewoon een hogere prijs opschrijven, er zijn altijd wel mensen die komen de winkel binnen en zeggen: ik wil die gitaar en hem dan gelijk meenemen en dan 20% te veel betalen. en dan verdienen ze daar dus dik aan. Maar als je beetje slim onderhandeld kun je altijd groot deel van de prijs afhalen. Bij mij bied kees zelf altijd al aan korting te geven, ik kreeg bijvoorbeeld laatst korting van 20% op een epiphone western. Op de website staat ook bij de occasions: 'prijzen bij benadering en in overleg.'


Kortom, op zo'n tweedehands Gibson is nog behoorlijk wat af te nokken?


Ja, tenzij er op het prijskaartje "netto" staat, dan is het echt de bodemprijs, maar dat is bij heel weinig, anders denkik dat je er wel minstens 300 euro afkrijgt bij een gibson les paul van 3000

Retinite
26 mei 2003, 20:11
Ik heb ze al geëmaild (zie mijn andere topic: "nieuwe gitaar (bc rich maybe)") omdatr ik r een zoek) of ze daar bc rich gitaren hadden, maar als er een stagaire hier is dan vraag ik t wel aan Wilson, hebben ze die daar? bc rich gitaren

Wilson
26 mei 2003, 20:57
jazeker. watvoor modellen weet ik niet, ik ben niet zo thuis in bc ritches, ik weet iig wel dat ze een paar van die bc rich dingen hebben met plaatjes erop, onder andere die ene van een schaars gekleed, en bestwel goed uitziend, vrouwelijk onderstel. Andere modellen hebben ze ook wel paar, maar weet niet hoe die allemaal hete, ik heb ze niet zo uitvoerig gebestudeerd

FragDaddy
26 mei 2003, 21:28
sorry hoor, maar toen ik er laats was, op zoek naar een gibson les paul standard hadden ze er twee staan waar ik wel intresse in had, ze waren behoorlijk beschadigd (stukken lak waren weg, krassen) maar speelden wel lekker. toen ik naar de prijs keek werd ik gek: 2000 euro.

hallo: daar mag wel 500 van af voor een afgeragde les paul standard! ik heb niet eens een poging gedaan om ze naar een 'normale' prijs te praten.

Wilson
26 mei 2003, 22:02
Kees dee is vaak idd wel wat duurder als feedback bijvoorbeeld, maar je krijgt er wel beter service voor terug, al die dingen die ik hier lees over feedback met zn slechte service, die zul je bij kees minder hebben, en daar betaal je wel voor. ook is als je een gitaar koopt de eerste onderhoudsbeurt (houd in: nieuwe snaren eropzetten, afstellen, schoonmaken datsoort dingen) gratis. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb. Bovendien is er in amersfoort en omstreken natuurlijk een veel kleinere markt voor gitaren dan in utrecht of rotterdam ofzo waardoor prijzen stijgen om het rendabel te houden.

e_lukather
26 mei 2003, 22:22
Daar heb je dik gelijk in. Kees Dee is echt niet te vergelijken met Staffhorst die verscholen zit in een eenzame hal.

Soulflyhigh
27 mei 2003, 18:23
Kom nou :o Staffhorst kun je toch geen behoorlijke zaak noemen. Het enige wat ze daar hebben zijn wat lelijke cheape BC Rich's en wat lelijke Samick meuk. Je kan er snaren en dat soort dingen maar voor de rest bah. Ik ben trouwens wel een beetje mijn mening aan het bijstellen over Kees Dee en z'n prijzen. Als ik er nog wat af ga lullen ga ik misschien van de zomer er een ESP kopen (met het vakantiegeld in het vooruitzicht :-D )
Ze hebben nu wel erg veel ESP's staan en voor wat minder geld wil ik er wel eentje meenemen.

p.s. wel lullig dat z'n ruit aan gort is gegooid met een baksteen ofzo. Ik reed er gister langs en de ruit vak lekker aan elkaar gelijmd

Wilson
27 mei 2003, 18:28
ja maar volgens mij is er een of andere ruiteningooi bende in amersfoort bezig geweest van het weekend, bij ons op school waren ook 5 ruiten ingegooid. Ik vraag me wel af hoe ze die ruit ehbben ingegooid dan? want snachts zit er zijn stalen rek voor de ramen, tenzij ze ertussendoor gegooid hebben. Of overdag kan natuurlijk ook

e_lukather
27 mei 2003, 18:39
Welke school zit je dan?

Wilson
27 mei 2003, 18:48
Johan van Oldenbarrrrrnevelt gymnasium

e_lukather
27 mei 2003, 18:57
Oow ja... beetje globaal maarre....ken je toevallig ene Marco? :razz:

Wilson
27 mei 2003, 19:15
ik ken wel een marco ja,

marco heimensen toevallig? of marco van dijk?

e_lukather
27 mei 2003, 19:36
Marco van Dijk....hij zat bij mij op de basisschool. Hehe koel :D

Wilson
27 mei 2003, 19:43
ja hij zit niet meer bij ons op school, hijs blijven zitten in 4e en naar andere school gegaan. Trouwens! die marco van dijk spreek ik nog wel eens op msn, hijs nu ook aan het gitaarspelen, pas begonnen.

7th heaven
27 mei 2003, 20:04
sorry hoor, maar toen ik er laats was, op zoek naar een gibson les paul standard hadden ze er twee staan waar ik wel intresse in had, ze waren behoorlijk beschadigd (stukken lak waren weg, krassen) maar speelden wel lekker. toen ik naar de prijs keek werd ik gek: 2000 euro.

hallo: daar mag wel 500 van af voor een afgeragde les paul standard! ik heb niet eens een poging gedaan om ze naar een 'normale' prijs te praten.

jeah right heb jij wel eens 25 procent ergens van af kunnen lullen zo ja? leer mij dat ff

FragDaddy
27 mei 2003, 21:08
jeah right heb jij wel eens 25 procent ergens van af kunnen lullen zo ja? leer mij dat ff


dat zeg ik: ik heb het niet eens geprobeerd om zoveel korting te krijgen, ben zo weer naar buiten gelopen..

Wilson
27 mei 2003, 21:58
ik kreeg er 20 % korting op mn western :)

en dat bood hij zelf aan, nieteens over onderhandeld.
maargoed dat kwam ook wel omdat hij me wel kent.

Wilson
27 mei 2003, 22:02
ik kreeg er 20 % korting op mn western :)

en dat bood hij zelf aan, nieteens over onderhandeld.
maargoed dat kwam ook wel omdat hij me wel kent.

Wilson
27 mei 2003, 22:03
ik kreeg er 20 % korting op mn western.
en dat bood hij zelf aan, nieteens over onderhandeld.
maargoed dat kwam ook wel omdat hij me wel kent.

FragDaddy
27 mei 2003, 22:07
nou Wilson: dan wil je zeker wel even met mij mee om een gibson les paul te kopen en voor 25% korting te zorgen (zodat die prijs weer een beetje normaal wordt) :(

Soulflyhigh
27 mei 2003, 22:26
haha :lol: dan mag wilson ook met mij mee voor die ESP van de zomer :gitarist:

Wilson
27 mei 2003, 22:30
huh?? oh heb ik hem 4 keer gepost...

hij zei net error, dus ik dacht nou dan heeftie em niet gespost dus had nog paar keer geprobeerd, maar nu heeftie ze allemaal gepost,

en ja ik wil bestwel die gitaar voor je gaan kopen hoor...

ik weet alleen niet ofie er bij een les paul ook 20% vanaf haalt...

De Teng
28 mei 2003, 09:58
Ach.. omdat ie je kent, trap je daar in? Ingecalculeerde korting hoor, als een instrument er wat langer hangt, dan loopt de winst achteruit. Als je wat standaard dingen laat zien, niet al te veel geld, blablabla... twijfel nog wat tussen een andere, dan ben je zo een stukje lager hoor.

De Teng
28 mei 2003, 10:03
Staffhorst zuigt inderdaad ja, wat een eikels daar zeg. Ik belde laatst ivm een footswitch, stond een gast achter de foon keihard te beweren dat ze die versterker helemaal niet hadden en verkochten. Ik wist gewoon waar hij stond, ik zei het ook nog tegen hem. Echt zo'n minderwaardige toon in zijn stem, van; 'Knul, houd je muil.' Ik daar de volgende week heen, heb ik het tegen die lui gezegd. Zegt iemand anders (of misschien hij wel?) nog dat het niet zo vriendelijk van me is om zijn collega's af te zeiken, vind je het gek zeg???? :evil:

Wat vinden jullie trouwens van Stand-By (aan de Oude Gracht) in Utrecht?

Bates15
28 mei 2003, 11:16
KeesDee misschien wat te zeggen. Kan me niet voorstellen dat hij dit niet weet? deze thread dan.....

Josdevos
28 mei 2003, 11:25
Die 20% is wsch de korting op de lijstprjis. Dat doet men quasi overal.

Stybanez
28 mei 2003, 11:34
Hebben ze dr ook 7-string Ibanez gitaren hangen?

Soulflyhigh
28 mei 2003, 12:01
@ Stefender volgens mij hebben ze wel een paar Ibbie 7 snaren hangen. In ieder geval een K7 en een hoge RG reeks

kees dee
28 mei 2003, 14:17
Beste mensen
Hier een berichtje van de baas zelf.
Als eigenaar van de winkel Kees Dee in Amersfoort ,wil ik wel even reageren op deze populaire forum .
Ten eerste de prijs !!!!! altijd een belangrijk onderwerp.
Wij staan bekend als de duurste winkel van nederland ,
maar wij moeten natuurlijk ook wel eens een gitaar verkopen ,dan gaan we over een prijs ,praten /onderhandelen.
Bijvoorbeeld ,is er een inruil /is het met een gratis koffer of niet,is er behoefte aan een heel andere afstelling van de gitaar (012 snaren /drop d) zijn er nog speciale wensen enz.
( zijn allemaal factoren die meespelen.)
Dus wil je 25% op je lespaul (of meer) dan moet dat voor beide partijen aantrekkelijk zijn .
Wij hebben nu bijv op de Gibson akoestische gitaren 25% van de advies prijs
of de Garrison actie met soms meer dan 30% korting.
en wij gaan vaak mee met collega's die heel scherpe prijzen hebben.
verder hebben wij erg veel gitaren op voorraad,
en nu maar hopen ,dat jouw gitaar erbij zit .
verder tot ziens of tot hoors in amersfoort.
muzikale groetjes www.keesdee.nl


,

Soulflyhigh
28 mei 2003, 14:27
Ook op ESP's? Want tot nu toe is het voordeliger om naar Belgie of Duitsland te rijden en daar een ESP te halen. Ik zal even een voorbeeld geven. Ik zag geloof ik een F-200 of een F-200 bariton gitaar hangen voor 1050 euro als je even op een site in Duitsland of Belgie gaat kijken zie dat dit sne zo'n 300 euro scheelt op een F-200.
check: http://www.netzmarkt.de/thomann/artikel-149728.html?sn=e70c49d9e9970fc888403d0741002995

Static-M
28 mei 2003, 16:54
Enne, meneer Dee, ik las dus net dat iemand zei dat de eerste onderhoudsbeurt gratis is??? Is dat zo? Ik heb er niks van gehoord toen ik bij jullie een acoustische gitaar kocht!

e_lukather
28 mei 2003, 17:08
Ja dat vraag ik me ook af....ik heb ooit een Esteve gitaar (Klassiek) gekocht. En de originele snaren zitten er nog op van zo'n 2 á 3 jaar. :)

Kasper
28 mei 2003, 17:18
Ja dat vraag ik me ook af....ik heb ooit een Esteve gitaar (Klassiek) gekocht. En de originele snaren zitten er nog op van zo'n 2 á 3 jaar. :)

ha! Ik heb er net zoéén. buiten 1 liggen alle snaren er nog op (gitaar is zo'n 6j oud) Ik vraag me eigenlijk af van welke kwaliteit dat die gitaar is, in vgl met andere. Weet niet zo veel af van klassieke gitaren, is mijn stijl niet. Daarom dat ik er nauwelijks op gespeeld heb.

e_lukather
28 mei 2003, 17:39
Ik heb het wel 4 jaar gedaan maar tis ook niet mijn stijl. Het schijnt wel een goed merk te zijn iig geen beginnersgitaartje. Hij koste me 1000 harde guldens. (m'n ouders eigenlijik) :razz:

Bates15
28 mei 2003, 17:43
Huh. Ik dacht niet dat hij het zou doen.... (Als hij het al was). Maar goed, hij geeft dus toe de duurste winkel te zijn.

Hmmmmmmmmmm niet iets voor mij, aangezien ik alles koop zonder te onderhandelen of te kijken of het goedkopen kan hehehehe ;)

FragDaddy
28 mei 2003, 19:40
Kees, leuk dat je even reageert. Ik kom binnenkort wel een keer onderhandelen over een Gibson Les Paul :)

Eens kijken of we er uit kunnen komen.

Soulflyhigh
28 mei 2003, 23:23
Kees, leuk dat je even reageert. Ik kom binnenkort wel een keer onderhandelen over een Gibson Les Paul :)

Eens kijken of we er uit kunnen komen.

Hahaha vast wel gewoon een pokerface :cool: opzetten en daar gaat die 25% :-D

Storm
29 mei 2003, 00:40
Kees, als je nog meer handel zoekt, check dan ff de Agile en Tokai topics. Kan je binnenkort heel dit forum in je winkel verwachten. :o

Brat
29 mei 2003, 03:33
Stand-By is absoluut de beste zaak van Utrecht en omstreken, maar dat hoeft niet iedereen te weten. Ha Ha. Het zou mij zelfs niets verbazen als het de beste (in ieder geval de gezelligste) zaak van Nederland is. Je betaalt misschien iets meer, maar je wordt in ieder geval nooit genaaid. Dat lijkt logisch, maar dat is het niet, helaas. En oh ja, ze letten daar vooral op kwaliteit en niet op merk. Dus vallen ze voor bijna iedereen weer af. :razz: Eat your heart out Kees.

Retinite
29 mei 2003, 11:20
wow toch wel een eer dat kees dee in mijn topc gepost heeft 8-), ik ga waarschijnlijk ns een keer lang amesfoort en dan kijk ik wel voor die bc rich'en

Soulflyhigh
29 mei 2003, 12:11
wow toch wel een eer dat kees dee in mijn topc gepost heeft 8-), ik ga waarschijnlijk ns een keer lang amesfoort en dan kijk ik wel voor die bc rich'en
Ze hebben wel redelijk wat BC Rich'en staan hoor

Retinite
30 mei 2003, 19:31
ah thx dat is een antwoord waar ik wat mee kan :D en hebben ze hel toevallig de beast of warlock uit de NJ series :oops: ??

Soulflyhigh
31 mei 2003, 00:39
Sorry dat zou ik niet weten. Wel een paar van die nieuwe artwork series. Eeen beast hebben ze zowieso niet staan. Van die Warlock zou ik het uit m'n hoofd niet weten. Wel ESP's :-D (ik ben een beetje een ESP fan I know :oops: )

Baker
31 mei 2003, 08:58
Beste mensen
Hier een berichtje van de baas zelf.
Als eigenaar van de winkel Kees Dee in Amersfoort ,wil ik wel even reageren op deze populaire forum .
Ten eerste de prijs !!!!! altijd een belangrijk onderwerp.
Wij staan bekend als de duurste winkel van nederland ,
maar wij moeten natuurlijk ook wel eens een gitaar verkopen ,dan gaan we over een prijs ,praten /onderhandelen.
Bijvoorbeeld ,is er een inruil /is het met een gratis koffer of niet,is er behoefte aan een heel andere afstelling van de gitaar (012 snaren /drop d) zijn er nog speciale wensen enz.
( zijn allemaal factoren die meespelen.)
Dus wil je 25% op je lespaul (of meer) dan moet dat voor beide partijen aantrekkelijk zijn .
Wij hebben nu bijv op de Gibson akoestische gitaren 25% van de advies prijs
of de Garrison actie met soms meer dan 30% korting.
en wij gaan vaak mee met collega's die heel scherpe prijzen hebben.
verder hebben wij erg veel gitaren op voorraad,
en nu maar hopen ,dat jouw gitaar erbij zit .
verder tot ziens of tot hoors in amersfoort.
muzikale groetjes www.keesdee.nl


,

Nou,
Mooie boel is dat zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb namelijk mijn dure Gibson les Paul bij jouw gekocht ZONDER daar veel korting op te krijgen. Ik had dus er wat vanaf moeten lullen.
Ik voel me nou wel een beetje genaaid als je het niet erg vind en het is dus ook meteen de ALLERLAATSTE keer geweest dat ik iest bij KEES focking DEE gekocht heb.

Soulflyhigh
31 mei 2003, 12:57
Goed punt :-D

Kjiratsiekoedel
31 mei 2003, 16:13
Beste mensen
Hier een berichtje van de baas zelf.
Als eigenaar van de winkel Kees Dee in Amersfoort ,wil ik wel even reageren op deze populaire forum .
Ten eerste de prijs !!!!! altijd een belangrijk onderwerp.
Wij staan bekend als de duurste winkel van nederland ,
maar wij moeten natuurlijk ook wel eens een gitaar verkopen ,dan gaan we over een prijs ,praten /onderhandelen.
Bijvoorbeeld ,is er een inruil /is het met een gratis koffer of niet,is er behoefte aan een heel andere afstelling van de gitaar (012 snaren /drop d) zijn er nog speciale wensen enz.
( zijn allemaal factoren die meespelen.)
Dus wil je 25% op je lespaul (of meer) dan moet dat voor beide partijen aantrekkelijk zijn .
Wij hebben nu bijv op de Gibson akoestische gitaren 25% van de advies prijs
of de Garrison actie met soms meer dan 30% korting.
en wij gaan vaak mee met collega's die heel scherpe prijzen hebben.
verder hebben wij erg veel gitaren op voorraad,
en nu maar hopen ,dat jouw gitaar erbij zit .
verder tot ziens of tot hoors in amersfoort.
muzikale groetjes www.keesdee.nl


,

Nou,
Mooie boel is dat zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb namelijk mijn dure Gibson les Paul bij jouw gekocht ZONDER daar veel korting op te krijgen. Ik had dus er wat vanaf moeten lullen.
Ik voel me nou wel een beetje genaaid als je het niet erg vind en het is dus ook meteen de ALLERLAATSTE keer geweest dat ik iest bij KEES focking DEE gekocht heb.

Ik heb mijn eerste western daar gekocht voor fl.850,-- (adviesprijs fl.1050,--), was wel aardig (was ook een oud model of zoiets).


MAAR, toen ik een 1,5 jaar later terugkwam om een elektrische te gaan uitzoeken (nog niet kopen) t.w.v. €900,00, ben ik eruit gegooid omdat ik teveel herrie ofzo maakte (kan ik me voorstellen). Maargoed, vond ik niet leuk (was 1,5 uur vanuit ermelo komen FIETSEN, was wel mooi weer). En dag klant......

Static-M
31 mei 2003, 16:25
Haaaaaaaaaaahahahaha sukkel welke mafkees gaat er dan ook fietsen naar A'foort vanuit Ermelo??? Waar in Ermelo woonde je ook weer, Veldwijk??? Hehe neej geintje :P. Maaremmeh, hoezo te veel herrie? Speelde je te hard of was je rotzooi aan 't trappen?

ruurd
31 mei 2003, 19:24
MAAR, toen ik een 1,5 jaar later terugkwam om een elektrische te gaan uitzoeken (nog niet kopen) t.w.v. €900,00, ben ik eruit gegooid omdat ik teveel herrie ofzo maakte (kan ik me voorstellen). Maargoed, vond ik niet leuk (was 1,5 uur vanuit ermelo komen FIETSEN, was wel mooi weer). En dag klant......[/quote]

dat kan ik me niet voorstellen wij hebben nog nooit iemand eruit gegooid. tenzij je over gaat gooien met gitaren haha!!

maar goed zal me ff voorstellen ben ruurd en werk bij keesdee

Storm
31 mei 2003, 19:53
Ha, ik ben een keer bij bordeel Staffhorst door 1 of andere slet uit zo'n oefencabine gehaald omdat ik teveel lawaai maakte.....was gewoon wat pedalen aan het testen :???: Kwam ze met de smoes dat iedereen er last van had (was niemand in de zaak) en dat ze op zaterdag een ander beleid voerde; je mocht maar een uurtje ofzo wat uitproberen....

Echt wat een klote zaak!

Chezzy
31 mei 2003, 23:02
Ha, ik ben een keer bij bordeel Staffhorst door 1 of andere slet uit zo'n oefencabine gehaald omdat ik teveel lawaai maakte.....was gewoon wat pedalen aan het testen :???: Kwam ze met de smoes dat iedereen er last van had (was niemand in de zaak) en dat ze op zaterdag een ander beleid voerde; je mocht maar een uurtje ofzo wat uitproberen....

Echt wat een klote zaak!
Tja die vrouw die bij Stafhorst rond loopt is idd een beetje overspannen. Toen ik er kwam stond ze op het punt om een jongen met z'n vader d'r uit te trappen omdat ze een Gibson wilde uitproberen (Als je niet wil kopen rot je maar op). Toen ben ik ook maar snel weggegaan ;).

Swan
31 mei 2003, 23:21
ik ging daar n pedaal kopen....bij Staffhorst dus....mocht ik em niet eens zelf uitproberen :evil: gaat 1 of andere langharige mongool die er werkt op een les paul kopie van 200 euro spelen en ik moest luisteren :@ kutzaak

Barret Wallace
31 mei 2003, 23:39
swan: zou ik ff dit volumepedaal mogen uittesten
verkoper: natuurlijk, welke gitaar heb je
swan: warlock
verkoper: *pakt tot swans verbazing een samick???* en loopt naar ''uittest'' hokje


WAAROM VRAAG JE DAN WELKE GITAAR HEB JE??? ALS JE TOCH EEN SAMICK GEEFT OM DAT KUTPEDAAL UIT TE TESTEN???

maargoed aangekomen in het hokje sluit hij het pedaal aan... hij kon de distortion maar niet aankrijgen en het kabeltje waar hij het pedaal mee aangesloten had was kaduuk...

klaar met testen ( naja testen meer kijken hoe die verkoper zat te klooien) aangekomen bij de balie, swan: ja wat is nou eigenlijk het verschil tussen dit pedaal en die andere

verkoper: *pakt de handleiding van het volume pedaal en gaat zitten lezen*

AAAAAAAAAARGH IK HOEF DAAR NOOIT MEER NAARTOE



zou staffhorst het lef hebben te reageren op deze thread ;) ?

Swan
31 mei 2003, 23:43
t was zelfs nog grappiger;

vekroper; welke gitaar heb je?
Swan: NJ Warlock
Verkoper: oh die heeft twee humbuckers heh?
Swan: ja klopt
Verkoper pakt SAMICK met SINGLE COILS in de nek

:???: :???: :o :roll: :evil: :evil:

FragDaddy
1 juni 2003, 00:39
(Als je niet wil kopen rot je maar op).

JA. die vind ik zo stug: "je mag alleen maar uitproberen als je hem ook gaat kopen, anders worden de snaren vet en moeten we steeds nieuwe snaren erop zetten"

hoe weet ik nou of ik hem wil kopen ALS IK HEM NIET MAG UITPROBEREN??? ? domme DOOS! Grrrrrr...

naja mijn geld zien ze iig niet meer bij StaffHorst.. wat een prutsers daar :( En dat terwijl ik serieus in de markt ben voor een Gibson les paul historic en een vintage Marshall half-stack.

naja, sommige verkopers hebben een beetje vreemde verkooptechniek. kost ze meer geld dan dat het ze oplevert :)

Retinite
1 juni 2003, 09:38
ah mooi, nu weet i kdat ik nooit naar staffhorst moet, want ik ga ZEKER gitaren uitproberen voor ze te kopen...

Soulflyhigh
1 juni 2003, 10:33
ah mooi, nu weet i kdat ik nooit naar staffhorst moet, want ik ga ZEKER gitaren uitproberen voor ze te kopen...
Tuurlijk altijd doen. Je moet gewoon niet op van die fuckerz als Staffhorst letten. Ga gewoon lekker wat gitaren uitproberen ne maak je keuze. Suc6

FragDaddy
1 juni 2003, 10:43
ah mooi, nu weet i kdat ik nooit naar staffhorst moet, want ik ga ZEKER gitaren uitproberen voor ze te kopen...
Tuurlijk altijd doen. Je moet gewoon niet op van die fuckerz als Staffhorst letten. Ga gewoon lekker wat gitaren uitproberen ne maak je keuze. Suc6

Dat kun je nou wel leuk zeggen, maar de meeste gitaren zitten op het 'alarm' aangesloten met zo'n draadje. dus als je die gitaar van de muur trekt.. gaat het alarm af.

(althands dat was zo de laatste keer dat ik er was..) :-D

Blijepanda
1 juni 2003, 11:53
ja hij zit niet meer bij ons op school, hijs blijven zitten in 4e en naar andere school gegaan. Trouwens! die marco van dijk spreek ik nog wel eens op msn, hijs nu ook aan het gitaarspelen, pas begonnen.

Hij zit ook in V4 op het Corderius; ik hoorde ook zoiets dat hij is begonnen met gitaarspelen.

En Kees Dee is echt wel een goede zaak; meestal krijg je wel redelijk veel korting. Ik heb nu twee gitaren en een multi-effect gekocht en ik heb altijd korting gekregen. Bij m'n akoestiche gitaar kreeg ik zo'n koffer \ tas van 80 euro gratis .

STAFFHORST ZUIGT

BLOK182
1 juni 2003, 12:07
jammer dat die Staffhorst zo ver weg zit, anders was ik er graag eens binnengelopen :-D

Barret Wallace
1 juni 2003, 13:18
STAFFHORST ZUIGT



:-D wat voelt dat toch lekker :wink:

ruurd
1 juni 2003, 13:18
die vrouw van staffhorst waar jullie het over hebben is de grote bazin van staffhorst familie bedrijf

Soulflyhigh
1 juni 2003, 14:39
ah mooi, nu weet i kdat ik nooit naar staffhorst moet, want ik ga ZEKER gitaren uitproberen voor ze te kopen...
Tuurlijk altijd doen. Je moet gewoon niet op van die fuckerz als Staffhorst letten. Ga gewoon lekker wat gitaren uitproberen ne maak je keuze. Suc6

Dat kun je nou wel leuk zeggen, maar de meeste gitaren zitten op het 'alarm' aangesloten met zo'n draadje. dus als je die gitaar van de muur trekt.. gaat het alarm af.

(althands dat was zo de laatste keer dat ik er was..) :-D
Dit was een stille hint dat je gewoon niet meer naar Staffhorst moet gaan er zijn zat winkels die stukken beter zijn. :razz:

Static-M
1 juni 2003, 16:04
Staffhorrrrrrst... Kots... Daar hebben ze ook geen hart voor gitaren, als je bij Kees Dee binnenkomt zie je gewoon dat ze dat daar wel hebben!
:zz: Keep on Rocking, Kees!

Chezzy
1 juni 2003, 17:35
die vrouw van staffhorst waar jullie het over hebben is de grote bazin van staffhorst familie bedrijf
Ja dat was wel duidelijk want ze commandeerde iedereen in die zaak ;).

Ach ja ik kan het me ook wel ergens voorstellen, dagelijks bakken met mensen krijgen die maar op alle gitaren gaan spelen (en er krassen op maken) en niets kopen.
Ergens is het natuurlijk ook wel fijn dat je weet wanneer je een gitaar koopt dat niet jan en allemaal er op heeft zitten spelen...

FragDaddy
1 juni 2003, 18:11
Ach ja ik kan het me ook wel ergens voorstellen, dagelijks bakken met mensen krijgen die maar op alle gitaren gaan spelen (en er krassen op maken) en niets kopen.
Ergens is het natuurlijk ook wel fijn dat je weet wanneer je een gitaar koopt dat niet jan en allemaal er op heeft zitten spelen...

dit 'probleem' heeft elke gitaarwinkel, maar ik kan je wel zeggen dat heel weinig mensen (behalve echte beginners misschien?) in een winkel een gitaar kopen zonder er een aantal uit te proberen.

Soulflyhigh
2 juni 2003, 10:12
dit 'probleem' heeft elke gitaarwinkel, maar ik kan je wel zeggen dat heel weinig mensen (behalve echte beginners misschien?) in een winkel een gitaar kopen zonder er een aantal uit te proberen.[/quote]

Je koopt een auto toch ook niet zonder er eerst een proefrit in te maken!

Swan
2 juni 2003, 10:29
je hebt ook mensen die alleen maar dure gitaren gaan uitproberen zonder iets te kopen natuurlijk....gna gna....maargoed...daar moeten ze maar tegenkunnen....
net alsof die gitaren die bij Staffhorst aan de muur hangen zulke zeldzame modellen zijn dat er maar 1tje van is, er liggen in dat magazijn vast nog wel n paar van die massageproduceerde stukken hout, ze kunnen er best 1 opofferen ala fietbek voor in de winkel...waarschijnlijk zouden ze dan heel wat meer verkopen omdat ze dan niet iedereen wegjagen zoals nu :amp:

ruurd
2 juni 2003, 18:01
[quote=ruurd]die vrouw van staffhorst waar jullie het over hebben is de grote bazin van staffhorst familie bedrijf
Ja dat was wel duidelijk want ze commandeerde iedereen in die zaak ;).

Ach ja ik kan het me ook wel ergens voorstellen, dagelijks bakken met mensen krijgen die maar op alle gitaren gaan spelen (en er krassen op maken) en niets kopen.
Ergens is het natuurlijk ook wel fijn dat je weet wanneer je een gitaar koopt dat niet jan en allemaal er op heeft zitten spelen...[/quot

bij ons in de winkel vragen we gewoon ff of ze de jas uitwillen doen of riem af ofzo

Retinite
4 juni 2003, 19:46
riem af :-? ?????

Teletone
6 juni 2003, 20:51
Misschien dat je gitaren ergens anders ietsje goedkoper kan krijgen, maar de service is bij ons veel beter dan Staffhorst en andere winkels.

En voor die mensen die klagen over te dure Les Pauls... Weet je wat die dingen nieuw kosten?! 2000 Euro voor een tweedehands LP Standard is wel veel geld maar niet idioot duur, zelfs niet als er een paar krasjes op zitten. Je kan beter bij Gibson gaan klagen...

Rogier - Werknemer Kees Dee
(hee ruurd! alles goed?)

Retinite
6 juni 2003, 22:17
Teletone, hebben julie toevallig BC Rich WARLOCKS uit de NJ serie... want daarvoor be nik eigenljk deze topic begonnen, thx in advance

FragDaddy
7 juni 2003, 13:01
En voor die mensen die klagen over te dure Les Pauls... Weet je wat die dingen nieuw kosten?! 2000 Euro voor een tweedehands LP Standard is wel veel geld maar niet idioot duur, zelfs niet als er een paar krasjes op zitten. Je kan beter bij Gibson gaan klagen...

zeg dan niets!

ik weet heel goed wat die dingen nieuw kosten. 2800 euro bij nederland muziek in almere. dan heb je wel een 2003/2002 model met AA flamed maple top, historisch correcte tuners en burstbucker elementen.

de 'ouwe' les paul standards hebben dit allemaal niet.

ik vind dus 2000 euro voor een 2ehands 2002/2003 model al veel geld, maar misschien als ie er nog helemaal perfect uitziet..... maar 2000 euro voor een oud model, dat dus bovengenoemde onderdelen mist en ook nog eens onder de krassen zit, stukken lak aan de achterkant van de body mist en beschadigingen aan de nek heeft, EEN TIKJE DUUR JA!

ik zie op de site van keesdee gewoon een les paul standard plus met een grappige flametop voor 3000 euro staan. daar koop je dus een nieuw 2003 model voor en dan houd je nog een paar honderd euro over.

ik ben van mening dat een oud model les paul in goede staat niet meer dan 1500 euro mag opbrengen...


even 'for the record' een nieuwe 2002 gibson les paul kost in amerika ongeveer 1700 euro.. wij betalen in nederland dus gewoon 1000 euro meer! je gaat me niet vertellen dat dat verschil in het verschepen, de belasting en de invoerrechten gaat zitten ??



Je kan beter bij Gibson gaan klagen...

de prijzen waar amerikaanse bedrijven gibsons voor aanbieden, daar zou ik best een gibson voor willen kopen.. daarom heeft het ook geen zin om bij gibson te klagen.

maargoed. als keesdee zijn prijzen niet naar normaal niveau wil laten zakken, loop ik wel naar een andere winkel. (Bijvoorbeeld nederland muziek in almere) want kom op zeg...

Robbert
7 juni 2003, 13:44
riem af :-? ?????

Ja, logisch: de sluiting van een riem is vaak van staal. Wat denk je dat er gebeurt als je daarmee tegen een gitaar schuurt?

Of heb jij je gitaar direct onder je kin hangen? :D

Teletone
7 juni 2003, 14:07
Teletone, hebben julie toevallig BC Rich WARLOCKS uit de NJ serie... want daarvoor be nik eigenljk deze topic begonnen, thx in advance

Pff ik weet niet uit mijn hoofd. We hebben een paar betaalbare BCs staan in ieder geval (Mick Thompson) en een aantal cool beschilderde uit de body art collection. Ruurd weet er meer van.
Bel anders ff: 033-46553533

En FragDaddy: je kritiek is deels terecht. Maar het ligt grotendeels aan invoerrechten en transportkosten dat ze duurder zijn.
Door kortingen bij aankoop van meerdere spullen, en service (zoals een eerste afstelbeurt voor de prijs van alleen de snaren) compenseren wij dat.
No hard feelings?

FragDaddy
7 juni 2003, 15:52
Door kortingen bij aankoop van meerdere spullen, en service (zoals een eerste afstelbeurt voor de prijs van alleen de snaren) compenseren wij dat.
No hard feelings?

Leuk dat ik korting krijg bij aankoop van meerdere spullen (ik heb vast nog wel geld over voor een nieuwe versterker, een speakerkast en een zooi effectpedalen als ik net een gibson les paul heb gekocht) tja, afstelbeurt is leuk, maar als ik een gibson koop van 2000 euro mag ik hopen dat ie perfect is afgesteld!

natuurlijk heb ik geen 'hard feelings', maar je moet niet verwachten dat het stormloopt als je gibsons blijft aanbieden voor die prijzen. je hebt best mooie occasions in de winkel en op de website, maar ik durf niet eens bij jullie de winkel in te komen, omdat de prijzen zo hoog zijn.. (tenzij je 25% korting wil geven op ocassions, zoals Kees zelf al voorstelde!

Soulflyhigh
7 juni 2003, 18:30
@ Teletone kortingen als je meerdere aankopen doet? Denk dat het geld mensen op de rug groeit. Als ik een Gibson voor 2000 pleuro kom halen ga ik er zeker nog een stel extra's bij kopen, kom nou! Een eerste afstelbeurt is trouwens bij elke fatsoenlijke winkel bij de prijs inbegrepen.

@ Retinite Die Mick Thomson Warlock is trouwens niet 'the real deal' Het is dus het beginnersinstapmodel.

ruurd
7 juni 2003, 23:38
[quote="Soulflyhigh"]@ Teletone kortingen als je meerdere aankopen doet? Denk dat het geld mensen op de rug groeit. Als ik een Gibson voor 2000 pleuro kom halen ga ik er zeker nog een stel extra's bij kopen, kom nou! Een eerste afstelbeurt is trouwens bij elke fatsoenlijke winkel bij de prijs inbegrepen.

gelukkig zeg het zelf

''Een eerste afstelbeurt is trouwens bij elke fatsoenlijke winkel bij de prijs inbegrepen.''

ruurd
7 juni 2003, 23:40
he rogier alles goed. hoef je niet te werken moet je nog over gitaren lullen

haha

heb trouwens een ibanez jem bloemen patroontje 89 voor weinig gescoord

ruurd
7 juni 2003, 23:42
@ Retinite Die Mick Thomson Warlock is trouwens niet 'the real deal' Het is dus het beginnersinstapmodel.[/quote]

het productie model zit op 900 .- en komt niet uit de USA gezien de prijs

Retinite
8 juni 2003, 11:41
@ Retinite Die Mick Thomson Warlock is trouwens niet 'the real deal' Het is dus het beginnersinstapmodel.

Weet ik, iig bedankt dat je t zegt, maar die is ook ca. 200 euro goedkoper dan de NJ die ik zoek :)

teletone: als jullie nog kewle NJ Warlocks met mooie bodyarts hebben voro &lt; 750 :P

niels5150
8 juni 2003, 11:55
sorry kees, maar je blijft voor mij een afzetter. Je hebt nu een oude kut ibanez die rose is of je site staat voor 1000 euro! Sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in!

ruurd
8 juni 2003, 12:05
sorry kees, maar je blijft voor mij een afzetter. Je hebt nu een oude kut ibanez die rose is of je site staat voor 1000 euro! Sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in!

heb je hem wel eens gehoord dan? oja het is een custom ibanez voor het geval je het nog niet wist alleen de kleur is idd een beetje fout

Swan
8 juni 2003, 12:07
dat flash filmpje van "alleen bij kees dee Jackson&charvel" is ook n beetje twijfelachtig :roll:

Soulflyhigh
9 juni 2003, 20:10
Ik zou ergens anders kijken voor een Jackson of een Charvel :D

Teletone
9 juni 2003, 20:54
heb trouwens een ibanez jem bloemen patroontje 89 voor weinig gescoord
Bloemen wauw! is dat niet cool en mannelijk... :D

Kijk gerust bij andere winkels naar Jacksons en Charvels maar we hebben wel errug mooie staan hoor :)

niels5150
9 juni 2003, 22:19
die roze ibanez zal best goed klinken en spelen. maar zo'n oud roze ding is echt niets meer waard hoor, en zeker geen 1000 euro! daar koop je een splinternieuwe ibanez voor met prestige neck, dimarzio's etc.

ruurd
11 juni 2003, 19:14
die roze ibanez zal best goed klinken en spelen. maar zo'n oud roze ding is echt niets meer waard hoor, en zeker geen 1000 euro! daar koop je een splinternieuwe ibanez voor met prestige neck, dimarzio's etc.

dat is jouw mening

niels5150
11 juni 2003, 20:50
tuurlijk is dat mijn mening. ik ga niet die van een ander vertellen! duhhh...

niels5150
11 juni 2003, 20:57
[En FragDaddy: je kritiek is deels terecht. Maar het ligt grotendeels aan invoerrechten en transportkosten dat ze duurder zijn.
Door kortingen bij aankoop van meerdere spullen, en service (zoals een eerste afstelbeurt voor de prijs van alleen de snaren) compenseren wij dat.
No hard feelings?[/quote]

Moet je nog de prijs van de snaren bij jullie betalen ook voor een eeste afstelbeurt? Laat me even denken. Je koopt dus een gibson van 2000 euro bij jullie, en als je die af wilt laten stellen, moet je nog een setje snaren van 2 euro inkoopsprijs betalen! Wat zijn jullie voor mafkezen! Ik snap niet dat er iemand nog naar kees dee gaat. wat een pokkezaak

Robbert
12 juni 2003, 01:20
Niels, ondanks de hoge prijzen en de sjit inruilprijzen, ben ik het niet helemaal met je eens:

De grote baas heeft namelijk wel tijd voor je, wilt best iets uitleggen en doet niet moeilijk.
Hij heeft me vaak gematst; ook bij kleine aankopen (6m kabel, neem dan die plectrums maar mee). Het lijkt misschien niet veel, maar toch is ook dat service!

bas vincent
12 juni 2003, 11:20
Ik volg nu al een tijd dit topic, maar wil toch even reageren...
Over het algemeen is Kees Dee misschien wat duurder dan de rest, maar daar tegen over staat dat hij wel een enorme collectie aan gitaren heeft staan. Ik ken geen een winkel in de buurt van Amersfoort die dat heeft. Zelfs Feedback in Apeldoorn of Utrecht kan hier niet aan tippen. Dat zijn behoorlijke (indirecte) kosten dat die gitaren daar zo staan en wordt uiteindelijk wel doorberekend in de verkoop.
Als je dus op zoek bent naar een bepaald geluid of "feel", en dus niet eens naar een bepaald merk, kan je daar perfect terecht. Hij heeft in principe alles staan voor elk type gitarist.
Tevens heeft er altijd wel iemand tijd voor je en kan je alles proberen. Wat betreft de prijs, kan er altijd wat mee gedaan worden. Ik kan me voorstellen dat dat voor sommigen "vreemd" overkomt om over een prijs te onderhandelen, maar als je een wasmachine of iets dergelijks koopt ga je ook eerst rondkijken en koop je niet de eerste de beste die je tegenkomt. Het mooie bij Kees Dee is dan wel dat er goed over de prijs te onderhandelen is.
Ik wil niet zeggen dat je hier de goedkoopste gitaar zal tegenkomen, maar daar staat dan wel weer een hoop tegenover, die je bij andere zaken nogal eens mist en dan heb ik het voornamelijk over al het bovenstaande.
En nee, ik werk niet bij Kees en ben ook geen superklant...

Retinite
12 juni 2003, 11:30
jullie dwalen nu heel erg af, het gaat niet meer over wat ik in het begin vroeg, dus is het nite tijd om deze topic te sluiten?

Swan
12 juni 2003, 11:36
waarom? er is toch n boeiende discussie....niet alles draait om jou :razz:

Soulflyhigh
12 juni 2003, 13:08
jullie dwalen nu heel erg af, het gaat niet meer over wat ik in het begin vroeg, dus is het nite tijd om deze topic te sluiten?
Dat is 9 van de 10 keer zo dat je afdwaalt. Is juist handig kom je meer te weten en hoef je niet nog een topic te openen :-D

De Teng
12 juni 2003, 13:37
Nog ff wat over Staffhorst. 't Is omdat ze daar G&L's hebben hangen, maar anders kwam ik er dus ook niet.

Het volgende punt: ik heb een Peavey bas versterker, de T-max. Zij hebben die daar ook staan, maar als ik hen op bel, gaat zo'n kneus glashard beweren dat ze dat niet hebben. Kom ik daar de volgende dag, ze staan er dus gewoon he? Ff afgezeken, dat het nogal dom overkwam. Zegt ie: 'NOu, dat is niet zo vriendelijk van je t.o.v. mijn collega's.' FY, SO WHAT??? Als die oetlul gewoon staat te zwammen daar, logisch toch???

Ik wilde een Trace Head (toch ook nie thet goedkoopste) uitproberen bij de gitaar zooi. Ik vertellen dat ik dus een G&L heb, krijg ik echt het meest goedkope kreng mee van Samick. Ze snappen echt helemaal niks van muziek, vreselijk. Ook beweren die knullen daar dat je geen koffer bij een G&L krijgt, nou dacht ik dus even van wel!

http://www.interpunk.com/itemimages/70858.jpg

JE WORDT ER DAAR ECHT GEK VAN. Zulke vreselijk onvriendelijke mensen, dat is echt niet normaal meer. Ze kijken je aan of je van mars komt en jij als klant moet dingen uit gaan leggen over hun producten. Ze hebben echt geen idee...AAAARGH.

En toch blijf je er zo af en toe heen gaan en je ergeren en verbazen... :D

Swan
12 juni 2003, 14:49
hahahah jij kreeg ook n Samick mee :D
vroeg hij bij jou eerst ook wat voor gitaar je speelde?

Soulflyhigh
12 juni 2003, 18:29
waarom is dit topic verplaatst naar muzikanten - diversen

Swan
12 juni 2003, 18:45
ja :???:

Retinite
12 juni 2003, 20:53
waarom? er is toch n boeiende discussie....niet alles draait om jou :razz:

jammergenoeg niet :-D :razz: maar ok, lult dan maar verderz als gij daar zin in heeft

Swan
12 juni 2003, 20:54
alleen als het van jou mag hoor anders zullen we direct stoppen :roll:

Barret Wallace
12 juni 2003, 21:03
waarom is dit topic verplaatst naar muzikanten - diversen

Omdat keesdee een banner heeft op deze site en ze hadden gitaarnet een mailtje gestuurd dit topic te verplaatsen naar een gedeelte waar er minder bezoekers komen, want in elektrische gitaren komen de meeste bezoekers en kees D kan het zich natuurlijk niet permiteren dat elke klant gaat afdingen

Swan
12 juni 2003, 21:05
serieus?

De Teng
12 juni 2003, 21:54
Dat vind ik dan wel weer humor... haha

Robbert
13 juni 2003, 13:49
Dit riekt naar censuur. Betekend dit dat de commercie het gaat winnen?

Robbert
13 juni 2003, 13:55
Ik ga d'r nog een schepje boven op gooien.


Een aantal jaren terug toen ik ging kijken voor een gitaar, was de tendens dat de prijzen van oa. Fenders zou gaan stijgen vanwege de hoge Dollarkoers. Ik zou dus snel moeten zijn met mijn beslissing, omdat de prijzen omhoog zouden gaan.


Zoals iedereen waarschijnlijk weet, iets de dollar nu nog minder waard dan 80 Eurocent. Betekend dat je met weinig Euro veel Dollars kunt kopen.

Is er ook maar één winkel in Nederland die deze keer zijn prijzen heeft verlaagd vanwege een gunstige koers???
Ikzelf heb geen idee, laatste keer dat ik in een winkel was is een halfjaar terug :lol:

Swan
13 juni 2003, 13:57
nee.

De Teng
14 juni 2003, 18:36
Bassmatters... je kunt het controleren met producten van Aguilar, een preamp die nu 50 euro minder kost. O.a. door de koers!

ruurd
15 juni 2003, 13:59
waarom is dit topic verplaatst naar muzikanten - diversen

Omdat keesdee een banner heeft op deze site en ze hadden gitaarnet een mailtje gestuurd dit topic te verplaatsen naar een gedeelte waar er minder bezoekers komen, want in elektrische gitaren komen de meeste bezoekers en kees D kan het zich natuurlijk niet permiteren dat elke klant gaat afdingen

sorry hoor maar je gaat wel erg ver in je eigen fantasie op, kees mijn baas heeft er een keer op gekeken en vervolgens op gereageerd, denk je echt dat hij hier wakker van ligt en gaat mailen om te vragen of deze topic verplaats kan worden dach het nie!!!
hahaha!!

ruurd
15 juni 2003, 19:14
[En FragDaddy: je kritiek is deels terecht. Maar het ligt grotendeels aan invoerrechten en transportkosten dat ze duurder zijn.
Door kortingen bij aankoop van meerdere spullen, en service (zoals een eerste afstelbeurt voor de prijs van alleen de snaren) compenseren wij dat.
No hard feelings?

Moet je nog de prijs van de snaren bij jullie betalen ook voor een eeste afstelbeurt? Laat me even denken. Je koopt dus een gibson van 2000 euro bij jullie, en als je die af wilt laten stellen, moet je nog een setje snaren van 2 euro inkoopsprijs betalen! Wat zijn jullie voor mafkezen! Ik snap niet dat er iemand nog naar kees dee gaat. wat een pokkezaak[/quote]

2 euro inkoop? doe mij ff een gros of 5 dean markely bleu steel 010 en laat van je horen als je ze hebt.

Robbert
15 juni 2003, 21:39
Denk ook wel dat twee Euro erg aan de goedkope kant is :)
Krijg je misschien zes lengtes flosdraad voor.


Denk dat ze op snaren een Euro of anderhalf winst hebben. Maximaal. Maar als je er dan vijftig op een dag verkoopt, tikt dat toch lekker aan.

Zelfs bij de online winkels, waarbij soms geen kosten worden doorberekend voor een winkel, liggen de prijzen ook niet verschrikkelijk lager. Jammer genoeg ;)

Wilson
15 juni 2003, 22:25
hey ruurd ik heb die inbussleutel nog, gister vergeten mee terug te nemen. Ik neem em volgende keer dat ik snaren kom halen wel mee.

ruurd
16 juni 2003, 12:21
he wilson

die imbus mag je wel houden daar heb ik nog wel genoeg van en de trustrod ook alleen daar hebben we niet zo veel meer van maar goed ide heb je nou eenmaal nodig om je gitaar afte stellen. erg vaag trouwens een epi met een trustrod heb ik echt nog nooit gezien

verder alles goed?

nog mijn complimenten voor je stage verslag erg goed !!!

Wilson
16 juni 2003, 12:49
oh das mooi, want ik ontdekte net dat die imbus wel mooi in mn akoestische gitaar past, en die hals mocht wel ietsjes krommer

haha dat stageverslag, dat had ik de avond voordat het ingeleverd moest worden even snel gemaakt, ik had er nog een 7,3 voor.

ruurd
17 juni 2003, 09:41
ik vond het echt een duidelijk en overzichtelijk verslag met goede informatie. normaal gesproken ben ik niet zo'n lezer maar dit heb ik met plezier gelezen

maar goed we wijken weer van het onderwerp af, oja de variax is 50 euro goedkoper bij kees dee in plaats van 1099 bij feed back hahaha
wat een boeiende dicissies allemaal he wilson ofnie ???

Wilson
17 juni 2003, 13:15
ja wij gitaristen zijn ook nooit tevreden, als de winkel goedkoop is, vinden we de service weer slecht, werken er chagrijnige mensen, is er geen keus in verschillende gitaren, hangen de dure gitaren in vitrines of heeft het persooneel geen verstand van zaken, en heeft een winkel wel een goede service en heel veel keus, dan vind men het weer te duur.... Volgens mij zijn gitaristen een van de meest kritische en meest prijs en kwaliteitsbewuste bevolkingsgroepen.

De Teng
18 juni 2003, 10:19
nee hoor, bassisten zijn net zo erg ;)

Epi met een trussrod nog nooit gezien? vind ik knap...goed opletten voortaan.

Teletone
18 juni 2003, 15:52
Hmm leuke complottheorieen hier: verplaatste berichten wegens negatieve publiciteit, snaren van 2 euro inkoop, gaat iemand nog beweren dat onze Fender relics eigenlijk standard strats zijn die we zelf oud hebben gemaakt? :D

En ruurd bedoelt met trussrod zo'n omgekeerd inbussleutel systeem, waar je een speciaal sleuteltje voor nodig hebt. Is niet de officiele naam maar kweet ook niet wat wel...

ruurd
18 juni 2003, 19:36
he teletone

dat zo best wel eens de niet officiele naam kunnen zijn maar zo noem ik ze altijd

ik vind het wel een goede theorie van wilson


en bassisten zijn idd net zo erg hahaha

Barret Wallace
28 juni 2003, 17:19
ik zie er niet bepaald cimineel uit (niet metal zeg maar, wat in de ogen van oudere mensen zo er uit ziet)
Maar ze letten altijd onwijs op mij...
Ik was laatst bij KeesDee ik daar naar beneden aan zon verkoper vragen of ik op die mooie Taylor 414 mag spelen zodat ik kan horen hoe ie klinkt, pakt hij em pingelt wat voor en zet em terug.. dus vraag ik nog eens of ik mag zegt ie... als ik speel hoor je hem toch.. dus ik zeg ik wil hem voelen.... zegt ie nou alsjeblieft, na 30 sec spelen rukt ie em weer uit mn handen... ik speel echt niet heel slecht ofzo!
had mn horloge en ring afgedaan om krassen te voorkomen!
JEZUS WAT EEN LUL!

Wat hebben jullie hier als antwoordt op STELLETJE SUKKELS

Mithrandir
28 juni 2003, 17:26
Ik las dat stukje ook van Ieme, maar misschien lag het wel aan zijn eigen houding en hangt ie hier een lul verhaal op.

Ik ben gisteren nog bij Kees Dee geweest om wat gitaren te testen, ging voor de RG3120 maar die hadden ze niet toen heb ik een Jackson Dinky USA en een Ibanez S2120x geprobeerd en ik werd gewoon prima geholpen door Ruurd, echt helemaal niks op aan te merken. Ja Kees gaat wel meteen rekenen en een mooi prijsje voor je maken met een koffer, strap en kabel erbij, maar dat is logisch. Ik heb er nog niks gekocht omdat ik gewoon eerst die RG3120 wil proberen, maar ik ga daar zeker heen voor mijn volgende gitaar.

ruurd
29 juni 2003, 16:52
ik zie er niet bepaald cimineel uit (niet metal zeg maar, wat in de ogen van oudere mensen zo er uit ziet)
Maar ze letten altijd onwijs op mij...
Ik was laatst bij KeesDee ik daar naar beneden aan zon verkoper vragen of ik op die mooie Taylor 414 mag spelen zodat ik kan horen hoe ie klinkt, pakt hij em pingelt wat voor en zet em terug.. dus vraag ik nog eens of ik mag zegt ie... als ik speel hoor je hem toch.. dus ik zeg ik wil hem voelen.... zegt ie nou alsjeblieft, na 30 sec spelen rukt ie em weer uit mn handen... ik speel echt niet heel slecht ofzo!
had mn horloge en ring afgedaan om krassen te voorkomen!
JEZUS WAT EEN LUL!

Wat hebben jullie hier als antwoordt op STELLETJE SUKKELS

sukkels? je kent me niet eens!!

Mithrandir thx eendelijk een beetje waardering voor mijn werk in plaats van dat kritische commentaar

Barret Wallace
29 juni 2003, 17:51
Je beantwoordt men vraag niet

Wilson
29 juni 2003, 21:43
ruurd, let maar niet op barret wallace, hij wordt hier niet voor niets weleens gîle de la barret genoemd.....

Retinite
30 juni 2003, 11:09
ik zie er niet bepaald cimineel uit (niet metal zeg maar, wat in de ogen van oudere mensen zo er uit ziet)
Maar ze letten altijd onwijs op mij...
Ik was laatst bij KeesDee ik daar naar beneden aan zon verkoper vragen of ik op die mooie Taylor 414 mag spelen zodat ik kan horen hoe ie klinkt, pakt hij em pingelt wat voor en zet em terug.. dus vraag ik nog eens of ik mag zegt ie... als ik speel hoor je hem toch.. dus ik zeg ik wil hem voelen.... zegt ie nou alsjeblieft, na 30 sec spelen rukt ie em weer uit mn handen... ik speel echt niet heel slecht ofzo!
had mn horloge en ring afgedaan om krassen te voorkomen!
JEZUS WAT EEN LUL!

Wat hebben jullie hier als antwoordt op STELLETJE SUKKELS

sukkels? je kent me niet eens!!

Mithrandir thx eendelijk een beetje waardering voor mijn werk in plaats van dat kritische commentaar

en ieme, zelfs al zou je slech tgespeeld hebben dan zou hij het eignelijk nog niet mogen doen, als je nou met je plectrum en alles over de body schraapt ja dan wel... maar dat dee je niet dus ok,

maar ik kijg onderhand een schuldgevoel over dit topic er wordt gescholden en geschreeuwd terwijl ik gewoon om t email adres vroeg, heel erg bedankt :evil:
dus open asljeblieft een nieuw zeik topic want ik hoef hier niks mee te maken te hebben

Swan
30 juni 2003, 11:15
jiij bent verantwoordelijk retinite :evil: kees dee gaat je vast aanklagen :evil:

ruurd
30 juni 2003, 11:52
Je beantwoordt men vraag niet

hier ff je vraag beantwoorden hij heeft er toch op gespeeld of nie soms en dat wilde die !!!

ruurd
30 juni 2003, 11:54
jiij bent verantwoordelijk retinite :evil: kees dee gaat je vast aanklagen :evil:

de enigste die dit nog lezen zijn teletone en ik, kees houd zich wel bezig met belangrijkere zaken hahah

Barret Wallace
30 juni 2003, 12:13
jiij bent verantwoordelijk retinite :evil: kees dee gaat je vast aanklagen :evil:

de enigste die dit nog lezen zijn teletone en ik, kees houd zich wel bezig met belangrijkere zaken hahah

ja zoals belastingfraude en schoonmakers zoeken die wel ff zwart willen werken

Mithrandir
30 juni 2003, 12:18
Barret, STFU, het is genoeg geweest. Er word nog steeds niet goed gemoderate he, dit topic zou al lang gesloten moeten zijn.

Swan
30 juni 2003, 12:38
jiij bent verantwoordelijk retinite :evil: kees dee gaat je vast aanklagen :evil:

de enigste die dit nog lezen zijn teletone en ik, kees houd zich wel bezig met belangrijkere zaken hahah



hahah dat je er nog serieus op ingaat ook hahah

ruurd
30 juni 2003, 14:39
jiij bent verantwoordelijk retinite :evil: kees dee gaat je vast aanklagen :evil:

de enigste die dit nog lezen zijn teletone en ik, kees houd zich wel bezig met belangrijkere zaken hahah

ja zoals belastingfraude en schoonmakers zoeken die wel ff zwart willen werken

ga jij je boss mt 2 nou maar eens verkopen

Barret Wallace
30 juni 2003, 14:48
jiij bent verantwoordelijk retinite :evil: kees dee gaat je vast aanklagen :evil:

de enigste die dit nog lezen zijn teletone en ik, kees houd zich wel bezig met belangrijkere zaken hahah

ja zoals belastingfraude en schoonmakers zoeken die wel ff zwart willen werken

ga jij je boss mt 2 nou maar eens verkopen

HAhah weet je niks meer te zeggen Ruurd lief :D

Ga jij maar je baas zen kont likken en verdedigen krijg je misschien nog wat meer salaris

Wilson
30 juni 2003, 14:59
barret wat zeur je nu toch de hele tijd? ben je ooit weleens bij kees dee geweest????

Barret Wallace
30 juni 2003, 15:08
Ja ik was samen met Ali en we werden eruit gezet omdat ze geen Marrokaan vertrouwde tussen al die dure gitaren

Swan
30 juni 2003, 16:05
damn das wel erg, discriminatie

7th heaven
1 juli 2003, 09:14
Ja ik was samen met Ali en we werden eruit gezet omdat ze geen Marrokaan vertrouwde tussen al die dure gitaren

hu kunnen marokanen ook gitaar spelen? ik dacht die alleen van sars uh sas dingen hadden

RaZoR X
1 juli 2003, 09:37
waarom is dit topic verplaatst naar muzikanten - diversen

Omdat keesdee een banner heeft op deze site en ze hadden gitaarnet een mailtje gestuurd dit topic te verplaatsen naar een gedeelte waar er minder bezoekers komen, want in elektrische gitaren komen de meeste bezoekers en kees D kan het zich natuurlijk niet permiteren dat elke klant gaat afdingen

sorry hoor maar je gaat wel erg ver in je eigen fantasie op, kees mijn baas heeft er een keer op gekeken en vervolgens op gereageerd, denk je echt dat hij hier wakker van ligt en gaat mailen om te vragen of deze topic verplaats kan worden dach het nie!!!
hahaha!!


Eigenlijk wel

RaZoR X
1 juli 2003, 09:43
damn das wel erg, discriminatie


Shame on you dee

RaZoR X
1 juli 2003, 09:46
Ja ik was samen met Ali en we werden eruit gezet omdat ze geen Marrokaan vertrouwde tussen al die dure gitaren

hu kunnen marokanen ook gitaar spelen? ik dacht die alleen van sars uh sas dingen hadden



Ok de pim aanhang is hier duidelijk aanwezig

alhambra
1 juli 2003, 10:04
Ja ik was samen met Ali en we werden eruit gezet omdat ze geen Marrokaan vertrouwde tussen al die dure gitaren

Dat noemen ze nu mensenkennis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O ja toch maar weer smiley :-D

RaZoR X
1 juli 2003, 10:17
Ja ik was samen met Ali en we werden eruit gezet omdat ze geen Marrokaan vertrouwde tussen al die dure gitaren

Dat noemen ze nu mensenkennis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O ja toch maar weer smiley :-D


mensenkennis??? een bevolginsgroep beoordelen omdat een gedeelte van de groep in het ''criminele circuit'' zit dat noem ik meer hersenloze www.LPF.nl denkwijze

Swan
1 juli 2003, 20:05
ja dit forum zit vol met van die gefrustreerde LPFers

Retinite
1 juli 2003, 20:55
*zucht*

7th heaven
2 juli 2003, 09:27
en vooral alles serieus op vatten !!!

Swan
3 juli 2003, 10:16
vat het aan de aanvatters :evil:

Bates15
3 juli 2003, 10:25
Die gitarist van Marco Borsato is ook (deels ) Marokaan...... Rob Winter. Klinkt niet echt Marok maar goed.

Barret Wallace
3 juli 2003, 10:38
en vooral alles serieus op vatten !!!

inderdaad vooral sinds de ruzie binnen de LPF

VOORAL ALLES SERIEUS OPVATTEN :lol: :lol:

7th heaven
3 juli 2003, 12:11
VOOR AL DAT LOMPE GELUL VAN JOU !!!

heb je zelf een winkel die slecht draait!!! omdat je je belasting niet kunt betalen en alochtone schoon makers in dienst hebt die na sluitingstijd je winkel leeg jatten

ruurd
3 juli 2003, 12:22
zo zo wat een interresante draai heeft deze discussie. Wat heeft de LPF met gitaren te maken? is het misschien tijd om deze topic weer te verplaatsen naar LPF.nl?
hahaha

Ic3gl0vE
3 juli 2003, 16:12
omdat je je belasting niet kunt betalen en alochtone schoon makers in dienst hebt die na sluitingstijd je winkel leeg jatten

zucht.......

En doe een beetje aardig tegen Barret, wil je?

7th heaven
3 juli 2003, 18:59
ja zoals belastingfraude en schoonmakers zoeken die wel ff zwart willen werken[/quote]

sorry hoor maar dat zijn ze eigen woorden
dus die Barret mag ook wel wat aardiger doen !! toch?

7th heaven
3 juli 2003, 19:01
Ja ik was samen met Ali en we werden eruit gezet omdat ze geen Marrokaan vertrouwde tussen al die dure gitaren

plus dit

hij graaft zn eigen kuilen hoor met z'n gefantaseerde leugens

De Teng
23 juli 2003, 15:38
We kunnen nooit nagaan of het echt zo is, omdat Ali toevallig een Marokkaan is/was. Niet dat ik het verhaal in twijfel moet trekken, maar laten we nu geen voorbarige conclusies gaan trekken, dat Kees duur is, discrimineert en wat dan ook. Dat eerste zijn we het redelijk over eens, maar met dat laatste moet je niet al te snel iemand van gaan beschuldigen.