PDA

View Full Version : buizenversterker voor 150€!! (geen ad)



iam
25 mei 2003, 13:45
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/9850.htm

amai weer een koopje denkek...
een goedkope vintage buizenbak!

wietse
25 mei 2003, 16:40
die prijs zal nog wel wat omhoog gaan als hij niet al te happig is om dat ding kwijt te raken.
woonde hij maar wat dichterbij dan ging ik ervoor.

marc_o
25 mei 2003, 17:24
niet alles wat vintage is, klinkt goed hoor. Oud is ook wel eens gewoon .....oud!

Negative K3 fan
25 mei 2003, 17:29
Op 2003-05-25 17:24, schreef marc_odijk:
niet alles wat vintage is, klinkt goed hoor. Oud is ook wel eens gewoon .....oud!


idnerdaad, op die foto heeft die man hem ookd eels uit elkaar geschroef, hij biedt hem waarschijnlijk niet voor niets zo laag aan, ik heb nog nooit van dat merk gehord trtouwens.

SteavisSmokin
25 mei 2003, 17:54
De amp is op de foto niet uit elkaar geschroefd hoor..maareh..wat is er mis met uit elkaar schroeven?

Ken het merk Binson niet, zal wel 1 of ander oosters merk zijn die Gibson versterkers kopieerde..

mathe
25 mei 2003, 18:18
Binson bestaat al een hele poos en kwam uit Italie. Ze zijn erg bekend geworden met hun echo units (bijvoorbeeld de Echorec 2). Echt mooi spul.
Voor zover ik weet hebben ze niet al te veel versterkers gemaakt in den jaren, dus deze versterker is zeker zeldzaam. Of hij ook interssant is om op te spelen... ik weet het niet...

Mitch
25 mei 2003, 18:21
Michel heeft wel vaker leuk oud spul staan, hij scharrelt altijd van alles op en verkoopt dan weer wat -ie niet zelf houdt voor zijn verzameling.
Hij is doodeerlijk, iets wat niet helemaal functioneert vermeldt -ie gewoon, net als bij deze bak.