PDA

View Full Version : Strat meeting



Ijselrobo 07
14 juli 2011, 19:44
een hele tijd geleden hebben we het over een strat meeting in limburg gehad,
nu (ik zelf 3 strats heb :soinnocent:) wil ik toch wel zo'n meeting organiseren.
het plan van het vorige topic was om het in een cafe (een paar meter van een bus station) in Stein te organiseren.
dus als je interesse hebt, wil je dan A.U.B de poll invullen en in een reactie schrijven wat je (eventueel) meeneemt? hier (http://www.schoolvakanties-nederland.nl/schoolvakanties-2011.html) een lijst met wanneer de vakanties zijn.
als je geen interesse hebt, is er de optie "Tetten" :supercool:

het zou ook gaaf zijn als een aantal mensen een versterker konden meeslepen, die van mij staat er sowieso, maar aan één versterker hebben we niks.

Gewoon het lijstje verder kopiëren, jullie kennen het systeem.
1. Ijselrobo 07, kan altijd komen, neemt mee: Fender Am. Standard strat, Fender Lonestar Strat, EKO S-300, Blackstar HT-20.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Grtz.
Ijselrobo 07

Edit: Poll ingevoegd gekregen.. toch niet zo moeilijk als ik dacht :P (en de spelfouten eruit gehaald)

dr.distortion
14 juli 2011, 19:50
1. Ijselrobo 07, kan altijd komen, neemt mee: Fender Am. Standard strat, Fender Lonestar Strat, EKO S-300, Blackstar HT-20.
2. Dr.Distortion (Serge) kan in de zomervakantie van 1 t/m 20 augustus, neemt Fender MIJ E-strat mee, cs-59 pickups
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

RoelSmoel
14 juli 2011, 19:52
1. Ijselrobo 07, kan altijd komen, neemt mee: Fender Am. Standard strat, Fender Lonestar Strat, EKO S-300, Blackstar HT-20.
2. Dr.Distortion (Serge) kan in de zomervakantie van 1 t/m 20 augustus, neemt Fender MIJ E-strat mee, cs-59 pickups
3. RoelSmoel, kan normaal wel, afhankelijk van lokatie en datum, neemt een Fender Classic Player 60's strat mee, en als het moet ook nog zijn Hotrod Deluxe II versterker.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

TimS
14 juli 2011, 20:04
Als het nou niet in zo'n uithoek was...

Wabbie
14 juli 2011, 20:12
Hoe zat het nu ook alweer precies met de lokatie, konden we daar nu wel of geen herrie maken?

Ik ben nog steeds voorstander van een meer centrale lokatie trouwens, maar enfin dat mag de lol niet drukken.

G.G.
14 juli 2011, 20:18
Bij post 3 gaat het al fout.

Ijselrobo 07
14 juli 2011, 20:39
@ wabbie: als we die dag de zaal voor de meeting huren, mogen we lawaai maken wat we willen. en omdat ik er regelmatig langs fiets (als ik naar school ga) weet ik dat links van het gebouw een straat is en rechts volgens mij het huis van de eigenaar, dus we hebben dan ook geen buren die kunnen klagen.

@ G.G. Roel had het zelf al gezien ;)

Maarja, ik zal de zaal/het café eens een mail sturen of ze wat data kunnen doorsturen wanneer de zaal vrij is in een van de vakanties.

Wabbie
14 juli 2011, 22:09
Ah oke. Hou je er rekening mee dan niet iedereen de standaard vakanties aanhoudt ;). Ik kan deze zomer wel vanaf 22 juli. Ik zal eens kijken of ik daarna tijd heb en of ik nog wat mensen kan optrommelen uit Enschede.

humbucker
14 juli 2011, 22:19
Gewoon op een zaterdag doen, dan kom ik misschien ook wel. Kan een avri 62 meebrengen :)

Mitch
15 juli 2011, 15:03
Strat meeting?

Ik weet nog wel een goeie kroeg:

http://assets1.betribes.com/a/avatars/wr/79/ua/42/cropped_to_220x220.jpg?1285149431

geert1976
15 juli 2011, 16:06
Strat meeting?

Ik weet nog wel een goeie kroeg:

http://assets1.betribes.com/a/avatars/wr/79/ua/42/cropped_to_220x220.jpg?1285149431

Gaan die jongens dan niet "gebukt" onder de "grote" aandacht die ze daar krijgen?:seriousf::seriousf:

iWishmaster
15 juli 2011, 16:10
Strat meeting zie ik wel zitten, maar het zuidelijkste puntje van Nederland lijkt me geen goede locatie. Ik sla een rondje over ...

Mitch
15 juli 2011, 16:40
Gaan die jongens dan niet "gebukt" onder de "grote" aandacht die ze daar krijgen?:seriousf::seriousf:

Ik denk dat het geen probleem gaat worden, tenzij iemand aan een string-tree blijft hangen.

marter544
15 juli 2011, 17:00
1. Ijselrobo 07, kan altijd komen, neemt mee: Fender Am. Standard strat, Fender Lonestar Strat, EKO S-300, Blackstar HT-20.
2. Dr.Distortion (Serge) kan in de zomervakantie van 1 t/m 20 augustus, neemt Fender MIJ E-strat mee, cs-59 pickups
3. RoelSmoel, kan normaal wel, afhankelijk van lokatie en datum, neemt een Fender Classic Player 60's strat mee, en als het moet ook nog zijn Hotrod Deluxe II versterker.
4. Marter544, is van 6 t/m 17 augustus op vakantie, daarbuiten afhankelijk van studie. Opgewaardeerde LC strat, kan eventueel een Engl Blackmore meenemen. Alleen wanneer er mensen hier in de omgeving willen carpoolen, ik ga niet 4 uur in de trein zitten.
5.
6.
7.
8.
9.

Hendriks
15 juli 2011, 17:08
Ik wil komen , als ik van huis gehaald word en weer terug gebracht word.

TimS
15 juli 2011, 17:20
Een tweede meeting rond Utrecht een idee?

Ijselrobo 07
15 juli 2011, 17:53
ik had nog twee ideetjes: we kunnen het meer naar het noorden verplaatsen, ik dacht aan noord-limburg/braband
en ik had er nog niet aan gedacht.. maar hier in Stein ligt een erg groot, leeg pand van de gemeente waar orkesten en verschillende clubs zitten. ik hoef maar bij de gemeente aan te geven dat het gebouw op de datum die we kiezen bezet is, en dan kunnen we het kosteloos gebruiken.

allochthomas
15 juli 2011, 17:59
Een tweede meeting rond Utrecht een idee?
Utrecht ben ik wel voor in! Misschien kunnen we eens kijken of er wat te regelen valt?

Quink
15 juli 2011, 20:37
Strat meeting?

Ik weet nog wel een goeie kroeg:

http://assets1.betribes.com/a/avatars/wr/79/ua/42/cropped_to_220x220.jpg?1285149431

Waar je als band met een naam als "Captain Peacock" ook ongetwijfeld zeer populair bent......

mikeyaxeman
15 juli 2011, 20:59
Waar je als band met een naam als "Captain Peacock" ook ongetwijfeld zeer populair bent......

:D

+tienfuckingtekens

Mitch
15 juli 2011, 22:34
We hebben tijdens de opstart van de band ook nog getwijfeld tussen "Mr. HUmphries" en "Mrs. Slocombs soaking wet pussy" maar die zijn het uiteindelijk niet geworden.

Quink
15 juli 2011, 22:53
We hebben tijdens de opstart van de band ook nog getwijfeld tussen "Mr. HUmphries" en "Mrs. Slocombs soaking wet pussy" maar die zijn het uiteindelijk niet geworden.

Ok, duidelijk. Een mens moet een keuze maken, helaas! Blijven allen geweldige namen. Wanneer spelen jullie in de omgeving van Nijmegen? Kom ik zeker kijken. :hippie:

Edit: qua omgeving bedoel ik niet een straal van 0,1 km. :D

Mitch
15 juli 2011, 23:03
Voorlopig spelen we alleen hier in de buurt, al zit een uitstapje naar Den Bosch ook wel in de pijplijn. En om on topic te blijven: de andere gitarist heeft een strat :crazyhappy:

Maar als je een gig kan regelen in Nijmegen hoor ik het graag ;)

RoelSmoel
15 juli 2011, 23:07
Deze meeting is gedoemd om te mislukken..

Quink
15 juli 2011, 23:11
Voorlopig spelen we alleen hier in de buurt, al zit een uitstapje naar Den Bosch ook wel in de pijplijn.

Den Bosch, dat moet wel lukken vanuit hier. Laat maar ff weten, mocht het rond zijn. Gig regelen in Nijmegen zou ik graag doen, maar helaas, 0,0 connecties! Of je moet bij mij op het gazon willen spelen? :D

Mitch
15 juli 2011, 23:21
Dat hebben we met een vorig bandje wel eens gedaan, als vriendendienst een tuin-bruiloft en dat was zelfs nog verder rijden dan Nijmegen. Zakelijk gezien niet handig :chicken:
Was ook een superstrat bij op dat optreden, om on topic te blijven.