PDA

View Full Version : Gitaren en moppen



Ghazwah
14 juli 2011, 04:59
Aangezien dit over alles mag gaan maar wél over gitaren, de volgende mop.

Rijdt een man in zijn auto over een parkeerplaats met op de achterbank een gitaar. Hij is driftig op zoek naar een parkeerplaats, want hij heeft een optreden, maar kan niets vinden en de tijd dringt. Hij bidt tot God en zegt: als u mij nú een parkeerplaats bezorgt ga ik nooit meer vreemd. Op hetzelfde moment ziet hij een plaats en zegt: Laat maar hoor, ik heb er al een.
:punk:

Steven Otto
14 juli 2011, 06:36
http://www.youtube.com/watch?v=bNCdM1roZoM

zoon van Piet
15 juli 2011, 11:34
Gitarist gaat dood en klopt aan bij de hemelpoort. Petrus kijkt in zijn boek en zegt: "ha, een muzikant! Die zijn niet goed en niet slecht en mogen zelf kiezen of ze naar de hemel of de hel willen."
Dus de gitarist vraagt of ie ze eerst allebei mag zien..
De hel blijkt een grote kroeg, met wilde wijven en whiskey, titties and beer. Op het podium staat een band te spelen, met Jimmy, Janis en Jim. "Wauw, als dit de hel is, dan wil ik de hemel wel eens zien," zucht de gitarist.
Even later wordt hij begroet door God in eigen persoon. Die laat hem de hemel zien: een groot niks, met af en toe een wolkje met een engel erop.
"Is dit alles?"vraagt de gitarist verbaasd, "In de hel hebben ze tenminste een band!"
"Ach," zucht God, "je denkt toch niet dat ik voor die paar man hier een bandje ga huren?"

zoon van Piet
15 juli 2011, 11:37
Gitarist wordt wakker in het ziekenhuis. Zegt de dokter: "Ik heb slecht nieuws en goed nieuws voor je. Slechte nieuws is dat je een zwaar ongeluk hebt gehad en dat we de helft van je hersens weg hebben moeten halen. Goed nieuws is dat we met de pet rond zijn geweest en een basgitaar voor je hebben gekocht."

zoon van Piet
15 juli 2011, 11:41
De keuze tussen hemel en hel is simpel voor de gitarist. In de hel speelt een bandje, dus daar gaat ie heen. Hij laat de wijven en de drank links liggen, klimt op het podium, trekt een gitaar aan en begint mee te spelen. na een minuut of vijf akkoorden rammen buigt ie naar een andere gitarist en stelt voor een solo te doen. Zegt die andere gitarist: dit is de hel, er zijn geen solo's..

Mr.Fingers
15 juli 2011, 11:48
Hoeveel bluegrassspelers zijn er nodig om een defecte gloeilamp te vervangen?


Geen, want ze willen niets elektrisch aanraken!


---------------------------------------


Hoe kun je ervoor zorgen dat twee gitaristen perfect op elkaar afgestemd staan qua sound?

Eentje neerschieten.

----------------------------------------

Wat gebruikt een heavymetalgitarist als anticonceptiemiddel?


zijn persoonlijkheid

----------------------------------------

Hoe lang duurt het om een 12-string te stemmen?

Niemand weet het

----------------------------------------

Hoeveel jazzgitaristen zijn er nodig om een gloeilamp te vervangen?

Geen, ze zijn te arm om er een te kunnen kopen.

----------------------------------------

Wat is het verschil tussen een leadgitarist en de IRA, de PLO en Fatah?


Met de IRa, PLO en Fatah kun je tenminste nog onderhandelen

----------------------------------------