PDA

View Full Version : Zo goed als hngd Baja Tele zandbarst huppeldepup.



macwilliams
13 juli 2011, 21:27
Vrijdag ga ik een Baja Tele halen in de sandburst kleur, de reviews stonden me wel aan en omdat ik al lang geen nieuwe heb aangeschaft en dus ook al lang geen hngd topic had geopend en het tijd vond dat dit weer gauw moest gebeuren ook om de nieuwe trend van geen interpunctie te gebruiken niet wilde missen gevold met door domme vragen.

1: ik ga hem hoe dan ook kopen maar vinden jullie het een goede gitaar?
2: reageert hij ook goed op pendahltjes ? Ik heb ik heb twee bluesdrivers en een tubescreamer die altijd aan en voluit staan.
3: moet ik hem nog gaan afbijten en in de hens zetten?
4: bestaat er ook een Baja stratocaster?
5: waarom niet?

Zo, nu dus even wachten tot vrijdag en dan ga ik de foto's posten.
Ik moest dit even met jullie delen, iedereen die z'n 15e gitaar voor aan de wand heeft aangeschaft weet hoe spannend dit is. :crazyhappy::chicken::hide::cheerup:

bass blom
13 juli 2011, 21:30
hee.je vergeet een ding. een zin eindigen met een komma,

The Running Man
13 juli 2011, 21:31
Vrijdag ga ik een Baja Tele halen in de sandburst kleur, de reviews stonden me wel aan en omdat ik al lang geen nieuwe heb aangeschaft en dus ook al lang geen hngd topic had geopend en het tijd vond dat dit weer gauw moest gebeuren ook om de nieuwe trend van geen interpunctie te gebruiken niet wilde missen gevold met door domme vragen.

1: ik ga hem hoe dan ook kopen maar vinden jullie het een goede gitaar?
2: reageert hij ook goed op pendahltjes ? Ik heb ik heb twee bluesdrivers en een tubescreamer die altijd aan en voluit staan.
3: moet ik hem nog gaan afbijten en in de hens zetten?
4: bestaat er ook een Baja stratocaster?
5: waarom niet?

Zo, nu dus even wachten tot vrijdag en dan ga ik de foto's posten.
Ik moest dit even met jullie delen, iedereen die z'n 15e gitaar voor aan de wand heeft aangeschaft weet hoe spannend dit is. :crazyhappy::chicken::hide::cheerup:

6: brandt-ie een beetje?:seriousf:

Hendriks
13 juli 2011, 21:31
Burn baby burn , tis bbq tijd .

G.G.
13 juli 2011, 21:31
prima gitaar maar danmoet je wel je speekerdraad omdraaien flgens de bekende speekerdraadomdraaimod en die kleur is ook wel retevet wel jammer dat er geen stratocaster is van die baijah telecaster en wat is interpuntjes ofzo dat snap ik dus echt niet gefeleiciteerd met je bijna net nog niet aanstaande aanschaf en soory dat ik nooit heb leren schrijven ondanks dat ik al 35 ben

FruscianteFan
13 juli 2011, 21:33
hee.je vergeet een ding. een zin eindigen met een komma,
En als je dan toch interpunctie gebruikt , moet er wel een spatie voor .

macwilliams
13 juli 2011, 21:33
hee.je vergeet een ding. een zin eindigen met een komma,

,ggg' wat stom van me nu ben ik helemaal niet phat koewl xD ^^

Weeble
13 juli 2011, 21:35
hey jonguh die gitaar is vet leip en curt cobrian heeft ie ook maar je moet niet naar hArries gitaarplaleis gaan want die kut geef gin korting ookal heeft ik daar 12 plecturms gekoch,

Jasper.
13 juli 2011, 21:36
3: moet ik hem nog gaan afbijten en in de hens zetten?


Vraag je dit nu echt? Tuurlijk :p
Trouwens, glas word toch van zand gemaakt, door het te verhitten? Misschien word je zandburst tele dan wel een doorzichtige glasburst.

bass blom
13 juli 2011, 21:37
oh te gek.curt cobrian , leeft dus nog.fijn,

macwilliams
13 juli 2011, 21:39
6: brandt-ie een beetje?:seriousf: De boddy isal asj (as) dus dat zal wel.


Burn baby burn , tis bbq tijd .
Misschien moet ik deze crioniseren (das heel koud verbranden)?


prima gitaar maar danmoet je wel je speekerdraad omdraaien flgens de bekende speekerdraadomdraaimod en die kleur is ook wel retevet wel jammer dat er geen stratocaster is van die baijah telecaster en wat is interpuntjes ofzo dat snap ik dus echt niet gefeleiciteerd met je bijna net nog niet aanstaande aanschaf en soory dat ik nooit heb leren schrijven ondanks dat ik al 35 ben
J0h maakt niets uit toch ? Ik heb de 40 op de tellerd staan! En schrijven doe ik nooit ook niet zo met interpuctueel,

En als je dan toch interpunctie gebruikt , moet er wel een spatie voor .

?Geen appelstrof ¿

macwilliams
13 juli 2011, 21:42
hey jonguh die gitaar is vet leip en curt cobrian heeft ie ook maar je moet niet naar hArries gitaarplaleis gaan want die kut geef gin korting ookal heeft ik daar 12 plecturms gekoch,

Dat zeg je nauw wel sow maar ik knapte nen snaar en kreeg toen nen nieuwe'

Egt.je weet toch'

G.G.
13 juli 2011, 21:43
appelstroop? Lekkâh

macwilliams
13 juli 2011, 21:43
Vraag je dit nu echt? Tuurlijk :p
Trouwens, glas word toch van zand gemaakt, door het te verhitten? Misschien word je zandburst tele dan wel een doorzichtige glasburst.

Oehee' zandstralen met vulkaangrit'

Mr. Dynamite
13 juli 2011, 21:47
Zon tele is egt de shit tegenwoordig gast ik pleit wel voor een bbq zandburst style, man, fet kuwl :cooler:

Midwolda
13 juli 2011, 21:49
nah je had beter een pipa kenne djakke voor jhe doekoe man pfffft

macwilliams
13 juli 2011, 21:55
Zon tele is egt de shit tegenwoordig gast ik pleit wel voor een bbq zandburst style, man, fet kuwl :cooler:
:crazyhappy:

nah je had beter een pipa kenne djakke voor jhe doekoe man pfffft

Het enigste wat ik heb begrepen was pfffft,,, :???: :chicken:

G.G.
13 juli 2011, 21:57
Wat moet je nou met een pipa. Kan je toch geen gitaar op spelen en het mag niet van de pliesies

edit sorry van de punten en de 2 hoofdletters

Midwolda
13 juli 2011, 22:04
:crazyhappy:


Het enigste wat ik heb begrepen was pfffft,,, :???: :chicken:

Moet je het off-topic politiek forum ook lezen Mac, daar hadden ze het over www.pipashop.nl
wel een beetje bijbblijven hoor ,

Mr. Dynamite
13 juli 2011, 22:06
Wat moet je nou met een pipa. Kan je toch geen gitaar op spelen en het mag niet van de pliesies


die wouzuh mottu swisoo opzauten man, jeweetzlluf ,

macwilliams
13 juli 2011, 22:08
Zijn er hier naast Hans (Kim W) ook nog anderen die een Baja hebben, hebben gehad ?

De Baja trekt me enorm aan zonder er ooit op gespeeld te hebben, dat zelfde geld ook voor de koreaanse Lite ash die ik al heb. Er blijft dan nog 1 Tele over die ik graag zou willen hebben maar dan red ik het niet met een paar honderd euro.

Dit word Tele nummer 5.

Mitch
13 juli 2011, 22:11
Vrijdag ga ik een Baja Tele halen in de sandburst kleur, de reviews stonden me wel aan en omdat ik al lang geen nieuwe heb aangeschaft en dus ook al lang geen hngd topic had geopend en het tijd vond dat dit weer gauw moest gebeuren ook om de nieuwe trend van geen interpunctie te gebruiken niet wilde missen gevold met door domme vragen.

Hier moest ik al ontzettend om lachen maar hier

1: ik ga hem hoe dan ook kopen maar vinden jullie het een goede gitaar?
Maak je echt de ultieme Gitaarnet-parodie van dit moment. Hulde en bedankt voor het lachen!

Kakihara
13 juli 2011, 22:16
Zijn er hier naast Hans (Kim W) ook nog anderen die een Baja hebben, hebben gehad ?

De Baja trekt me enorm aan zonder er ooit op gespeeld te hebben, dat zelfde geld ook voor de koreaanse Lite ash die ik al heb. Er blijft dan nog 1 Tele over die ik graag zou willen hebben maar dan red ik het niet met een paar honderd euro.

Dit word Tele nummer 5.

Moej daarvoor ni n niw topiic openen ?

tetn ??

macwilliams
13 juli 2011, 22:28
Moet je het off-topic politiek forum ook lezen Mac, daar hadden ze het over www.pipashop.nl
wel een beetje bijbblijven hoor ,

http://www.pipashop.nl/images/thangz.jpg
Dat zijn post-pubers die de echten kopiëren.

CB-4 mothafockazzz. Aaaaiicht. R. E. S. C. E. P. T. 1993!!

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSCX_t3K6VwsVLQdtXZwWv-tNIqaew7hgT0yz4zFQvlBI9HzVaEAw

@Mitch

Sign of the times, prince/ the sign/ tafkap had zo ontzettend gelijk.
"We" raken in verval, we proberen ze soms nog bij te sturen maar het enige wat je dan te horen krijgt is dat ze zijn of woordblind, authistisch of domweg naar mijn mening te weinig gemotiveerd om beter te willen presteren.

Maar dit topic is valide, vrijdag ga ik een Baja kopen.
Word up!

macwilliams
13 juli 2011, 22:30
Moej daarvoor ni n niw topiic openen ?

tetn ??

Dat dan weer wel.

BobvanKempen
13 juli 2011, 23:16
Whahahaha heeft die kleur nou veel invloed op de klank en als ik die gekocht heb wil ik graag ook een versterker erbij maar weet niet welke ik het beste kopen kan dus is Marshall een goede versterker voor 200 en waar kan ik een koffer voor een telecaster kopen en wat kost dat dan,

robert-gitarist
13 juli 2011, 23:48
Tele's zijn kut gitaren dus ik zou hoe dan ook geen tele kopen. Zeker geen fender. Een squier is veel beter!

HaroldA
13 juli 2011, 23:52
ik zach dat de marschall mg100 goedkoop was voor een grote box en versterker dat zou mss er wel goed bij passen ,

en let niet op mijn spellng , ik heb dyslexie en kan dus geen hooftletters type

robert-gitarist
14 juli 2011, 00:04
en let niet op mijn spellng , ik heb dyslexie en kan dus geen hooftletters type

Vet vaag dude in je naam staan 2 hoofletters, tog? :crazyhappy::crazyhappy::crazyhappy:

HaroldA
14 juli 2011, 00:07
weet iemnd eigenlyk waarom er rode streeppen onder mijn woorden staan ?. en hoe kan ik da uitzettn , ik vin het maar irrietant

Mr.Fingers
14 juli 2011, 00:14
je mach nie lachge met mei want ik ben dieslekties!

grayfink
14 juli 2011, 00:15
Ik vind dat er maar slecht gespeld wordt in dit topic.

BobvanKempen
14 juli 2011, 00:37
kheb ook goeie dingen gehoort over die skwijer gitaar dus misschien moet ik die ook kopen maar voordaarna wil ik een gibson paul met p90 humbukkers want dat is ook een lekkere zaund,

stikel
14 juli 2011, 03:45
Ik ha heard dat ut goede dinkjes binne Willem, kenst om my gerest wol keapje. Ik bin benijd nij de fotokes.

bass blom
14 juli 2011, 08:14
koop geen baja . neem een fender,

Kim Wilson
14 juli 2011, 08:29
Baja's zijn kutgitaren, helemaal in die zandkleur. Ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden.

bat
14 juli 2011, 09:00
kut, zandkleur, I'm sold. Waar kun je die dingen kopen?

Kim Wilson
14 juli 2011, 09:57
Ik heb nog wel ergens zo'n kutding liggen, pm maar. Blij als ik er vanaf ben.

macwilliams
14 juli 2011, 10:06
Ik weet zeker dat het de beste kutgitaren zijn die je kan kopen ook al heb ik er nooit een vastgehauden want niemand heeft hem me nog afgeraden negatieve berichten lees ik tog niet want ik heb een plank voor men ijgenweize kop hAns zegt wel dattie hum verkoopdt maar dat is tog niet waar.

Groetjes van Mek wiLLiumzzz


Nog een nacht slapen en dan maar gaan halen.

Kim Wilson
14 juli 2011, 10:41
Als je kunt wennen aan die dikke hals, moet je het zeker doen. Het is 100% bang for the buck. Rauw, dik, hard werken. De Baja vraagt erom om hem op zijn flikker te geven. En tegelijk kan ie ook heel liefjes klinken. Een echte Tele dus.

maar ik zau het niet doen als ik jouw was.

jim__
14 juli 2011, 10:45
Leuke gitaar egte tele maar tog jammer dat r vaak iets teveel lak op de bodie en hals zit mja kan je r ook afsguren toch heb je al fotows?

BobvanKempen
14 juli 2011, 10:52
Leuke gitaar egte tele maar tog jammer dat r vaak iets teveel lak op de bodie en hals zit mja kan je r ook afsguren toch heb je al fotows?

Tis noch geen freidag tog?

The Unforgiven
14 juli 2011, 11:13
ik vont laadsd. een post van iemant die m welle hat. (dhe lukkie bestart)
mr ick mach van mijn ouder. cheen elecktriese gtaar kopen
n wat is interpuntie ofzo0ow?

Koeloe
14 juli 2011, 11:31
Ik ben nog redelijk jong, maar wat ben ik blij dat in mijn tijd dit nog niet zo getypt werd:seriousf:.

HaroldA
14 juli 2011, 11:34
Ik ben nog redelijk jong, maar wat ben ik blij dat in mijn tijd dit nog niet zo getypt werd:seriousf:.

Definieer "jouw tijd". Ik zie dit ook als "mijn tijd" en er wordt echt verschrikkelijk slecht gespeld tegenwoordig. Ik noem het ook wel eens "respectloos".

macwilliams
14 juli 2011, 11:37
ik vont laadsd. een post van iemant die m welle hat. (dhe lukkie bestart)
mr ick mach van mijn ouder. cheen elecktriese gtaar kopen
n wat is interpuntie ofzo0ow?

Als je interpunktioneel gebruikt dan ben je optijd op je afspraak.

Ik ben straks ook een lukkie bestart :D

Midwolda
14 juli 2011, 11:41
Stikel zit gewoon Algemeen Beschaafd Fries te praten en er is geen hond die het opvalt... :seriousf:

Koeloe
14 juli 2011, 11:42
Definieer "jouw tijd". Ik zie dit ook als "mijn tijd"

Ik ben nog zoveel jonger dan u bent (:hide:). Ik heb de teller nog op 25 staan. Net tijdens de breezer-hype zeg maar. Maar zelfs ik snap het al niet meer waarom er zo getypt wordt en waarom jongeren geen werk zoeken om gitaren te betalen. Blijkbaar worden ze teveel verwend tegenwoordig.

macwilliams
14 juli 2011, 12:38
Stikel zit gewoon Algemeen Beschaafd Fries te praten en er is geen hond die het opvalt... :seriousf:

Ik kom vaak genoeg in Friesland en ik herkende het wel als fries.

JohnLord
14 juli 2011, 13:04
It wie Stêdfrysk...

SEAL
14 juli 2011, 14:03
Helden!

toch vind ik een tele maar zozo

rijsberman
14 juli 2011, 14:23
jij ben cker soween die al 30 gitaaren heeft en dat ze moeder dat dan zeg dat het goed is dat je er noch een bij koop en dat se hem nog voor je gaat betale ook mazzelpik maar dat hou je tog en k lees over versterker op de internets maar ook over amps ofsow Is dat belangrijk zo'n amps kan tog cker ook wel zonder? Want me moeder zegd dat ik een acoestise moet kope en dat is ook zonder amps dan koop ik een electrishe en met sonder amps en seg ik tegen me moeder dat het een acoestisch is ofsow maar wel met een versterker

The Unforgiven
14 juli 2011, 14:25
jij ben cker soween die al 30 gitaaren heeft en dat ze moeder dat dan zeg dat het goed is dat je er noch een bij koop en dat se hem nog voor je gaat betale ook mazzelpik maar dat hou je tog en k lees over versterker op de internets maar ook over amps ofsow Is dat belangrijk zo'n amps kan tog cker ook wel zonder? Want me moeder zegd dat ik een acoestise moet kope en dat is ook zonder amps dan koop ik een electrishe en met sonder amps en seg ik tegen me moeder dat het een acoestisch is ofsow maar wel met een versterker

fan wat vor bendz ben jy eiguluk van? ik hou wl van n btje metalll, voral bruus springstein vindt ick gooeddde

Mr. Dynamite
14 juli 2011, 17:43
bruus springstein vindt ick gooeddde

, Springsteen is tog swaar harde metul tog heb jedaar elektrike vor nodig of kan acoustisce

HaroldA
14 juli 2011, 17:50
ik mag van mijn mam een gitaar uitzoeken voor 50,- wat is goed want hij moet wel lang mee kunnen geen slegte gitaar hebben , xD

macwilliams
14 juli 2011, 18:15
ik mag van mijn mam een gitaar uitzoeken voor 50,- wat is goed want hij moet wel lang mee kunnen geen slegte gitaar hebben , xD

Ik heb van hore segge op't interned datje verreweg van de Aldi gitar weg moet bleifen want niemand vin dse goed xD en als je nauwen tientje van je moeder bedult en de outo van je paps wast dan kom je zo op van de 50 naar misgien wel 100 €uro want ik krijg altijd 50 €uro als ik men paps z'n outo was xD dan heb je heel meer veel keuze als dan allenig die van 50€uro en als je de lege bierkratte van je pa stiekum inlevert dan kun je wel misgien een squirter startokaster kope jonguh maar heb je nog wel geld nodig voor desoriëntatiependale van emikser

Suck6

bass blom
14 juli 2011, 18:20
kunt zoon.baja wel hoog genoeg?,

macwilliams
14 juli 2011, 18:30
kunt zoon.baja wel hoog genoeg?,

Hoe hoog kun je gooien ?

bass blom
14 juli 2011, 19:06
Hoe hoog kun je gooien ?

oh dan weet.ik wel een goei plekje.
de muntflet,heerevain vanaf de 14de verdiep,

The Unforgiven
14 juli 2011, 19:23
ick denk dt ick 1rst zlf un gitaar ga. bauwen mr ick wil een akoustise mt een. stoere vorm volgends mn moeder moet ick 1rst de noten leren op een akoestise ick zit. te tweijfelen tussen un fender en een stratoketser
ick weet dat ick een pickupbrug en. natuurlijk 6 snaren hout. heb ick nog well ick moet. eigenlyk een foto0ow mken

Sinne
14 juli 2011, 20:24
ik begrep eiglijk niet warom julie so praten de hele tijd. je kan tog normaal tiepen. ik zou, die tele modden jeweet je mattis zeggen saaaang

macwilliams
14 juli 2011, 20:33
Ik was vanavond toevallig in de gelegenheid gesitueerd dat de mogelijkheid zich aandiende op een gegeven moment in de vroege avond uren van dit moment gebruik gemaakt hebbende waarin ik mij bevond me op en neer te transporteren naar de plek alwaar de betreffende persoon zich aanwezig ophield die mij de gitaar aanbood voor een schappelijk prijsje. Aldaar de gitaar getest en ook goed bevonden aldus ingepakt en afgerekend waarna ik me wederom huiswaarts wende.

Ik heb hem dus !
Morgen de verplichte HNGD photos :)

Happy joy!

FruscianteFan
14 juli 2011, 20:38
guffeeliesieteert !,!,! ,

Kim Wilson
14 juli 2011, 20:44
Ik was vanavond toevallig in de gelegenheid gesitueerd dat de mogelijkheid zich aandiende op een gegeven moment in de vroege avond uren van dit moment gebruik gemaakt hebbende waarin ik mij bevond me op en neer te transporteren naar de plek alwaar de betreffende persoon zich aanwezig ophield die mij de gitaar aanbood voor een schappelijk prijsje. Aldaar de gitaar getest en ook goed bevonden aldus ingepakt en afgerekend waarna ik me wederom huiswaarts wende.

Ik heb hem dus !
Morgen de verplichte HNGD photos :)

Happy joy!
Met oprechte blijdschap heb ik het heuglijke nieuws tot mij genomen. Een welverdiende felicitatie ende gelukwens van mijn zijde vallen u ten deel.

En nu foto's, verdulleme!

macwilliams
14 juli 2011, 20:53
guffeeliesieteert !,!,! ,

Dænk jë wøl :ok:


Met oprechte blijdschap heb ik het heuglijke nieuws tot mij genomen. Een welverdiende felicitatie ende gelukwens van mijn zijde vallen u ten deel.

En nu foto's, verdulleme!

Bedankt voor dees en gaarne enig geduld alstublieft. Daar het licht op dit moment geen compliment voor de foto's zal zijn ben ik verplicht tot morgen te wachten.

Bedaard alstublieft !!!,

Henri H
14 juli 2011, 21:00
Sooowheee, het heeele topik doorgeworsteld. :crazyhappy:

Baja's klinken kut, zeker als ene KW erover speelt met een BOSS pendaal: :D


http://www.youtube.com/watch?v=WzvF1C-d228

Gefeliciteerd Willum! ;)

macwilliams
14 juli 2011, 21:14
Sooowheee, het heeele topik doorgeworsteld. :crazyhappy:

Baja's klinken kut, zeker als ene KW erover speelt met een BOSS pendaal: :D


http://www.youtube.com/watch?v=WzvF1C-d228

Gefeliciteerd Willum! ;)
Bedankt Henri,
Morgen ga ik deze 1:1 vergelijken met de lite ash en de rode mex Tele met de nocaster elementen. Ik ben zeer benieuwd naar de onderlinge verschillen.

Henri H
14 juli 2011, 21:26
Ik ga voor de Lite Ash! :rockon:

Serieus, ik blijf het een geweldig ding vinden, de Lite Ash, maar ben benieuwd naar je bevindingen.

SEAL
14 juli 2011, 21:32
...waarna ik me wederom huiswaarts wende....

alsnog een taalfout! [/grammarnazi]

macwilliams
14 juli 2011, 21:37
Ik ga voor de Lite Ash! :rockon:

Serieus, ik blijf het een geweldig ding vinden, de Lite Ash, maar ben benieuwd naar je bevindingen.

De lite ash is echt heel goed en fijn, blijvertje eerste klas! Dat is degene waaraan m'n andere teles getoetst worden. Ik was gewoon nieuwsgierig naar de Baja custom shop designed Tele met S1 schakeling. Nu heb ik hem en ga ik het wel ondervinden. Ik heb er net even op gespeeld over een peavey tweed amp (niet de delta) en.... Nou ja morgen de fotos, de bevindingen en het verhaal.

macwilliams
14 juli 2011, 21:39
alsnog een taalfout! [/grammarnazi]

Zorrie yo, dank voor de herverherstelling van men vaut.

G.G.
14 juli 2011, 21:46
Nog steeds geen slotje?

Ga een handje helpen:

Poep, pies, snot, anusdrap

Henri H
14 juli 2011, 21:49
Anusdrap????

Hoe verzin je 't! :seriousf:

G.G.
14 juli 2011, 21:53
Anusdrap????

Hoe verzin je 't! :seriousf:

Sporten met diaree en dan net zo lang tot je een zweterige klamme bilnaad hebt en dan een scheet laten. Duidelijk toch?

macwilliams
14 juli 2011, 22:00
Je vergat smegma....

Midwolda
14 juli 2011, 22:03
Het is anusdraB.

Drab
1
bezinksel (in koffie, wijn e.d.);
2
dikke, troebele vloeistof

G.G.
14 juli 2011, 22:05
Het is anusdraB.

Drab
1
bezinksel (in koffie, wijn e.d.);
2
dikke, troebele vloeistof

Om Fnark maar ff te citeren.......`:

Henri H
14 juli 2011, 22:05
Sporten met diaree en dan net zo lang tot je een zweterige klamme bilnaad hebt en dan een scheet laten. Duidelijk toch?Komt me al iets bekender voor... :hide: :crazyhappy:

G.G.
14 juli 2011, 22:07
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?78347-Uit-de-hand-lopende-topics-en-gedrag-op-het-forum

Zal wel gauw naar OT verplaatst worden.

macwilliams
14 juli 2011, 22:21
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?78347-Uit-de-hand-lopende-topics-en-gedrag-op-het-forum

Zal wel gauw naar OT verplaatst worden.

Er mist nog een ding en dat is op de man spelen/ schelden dan hebben we zo'n beetje alles gehad.

Laat mij maar..

Ik vind G. G. Maar Gay Gay

Stomme
Klojo

Oh ja....

Slotjuh:ok:

pasqual
14 juli 2011, 22:39
ick denk dt ick 1rst zlf un gitaar ga. bauwen mr ick wil een akoustise mt een. stoere vorm volgends mn moeder moet ick 1rst de noten leren op een akoestise ick zit. te tweijfelen tussen un fender en een stratoketser
ick weet dat ick een pickupbrug en. natuurlijk 6 snaren hout. heb ick nog well ick moet. eigenlyk een foto0ow mken

Laatst gewijzigd door The Unforgiven; Vandaag om 19:26

Die laatste zin ( Laatst gewijzigd.....) moest ik toch wel het hardst om lachen: Hoezo? Had je nog een spel foutje ontdekt?:seriousf:

(ff wachten met een slotje: erg gelachen om dit topic! )

macwilliams
14 juli 2011, 23:14
http://tapatalk.com/mu/5ed7a6af-5bea-416a.jpg

En er misste nog een slegte telefoonfoto.

TimS
15 juli 2011, 02:16
wow dat is egt metal met dezelfde gitar als broes springstien heefd

Pepe
15 juli 2011, 02:37
Het zijn prima gitaren als je de pickups vervangt en er gelijk goeie pots ingooit. Wat ook een enorme verbetering is alle lak eraf schuren, olieen en dan aflakken met transparante beits op cellulose basis. En als je dikkere frets er opgooit, wat min of meer standaard is, dan kan je gelijk de radius aanpassen. 1 moeite door.
Maar voor de rest, een hele goeie stratocaster.

TimS
15 juli 2011, 03:04
De rest, het hout en de electronica? :seriousf:

Blend
15 juli 2011, 08:27
Zijn er hier naast Hans (Kim W) ook nog anderen die een Baja hebben, hebben gehad ?

De Baja trekt me enorm aan zonder er ooit op gespeeld te hebben, dat zelfde geld ook voor de koreaanse Lite ash die ik al heb. Er blijft dan nog 1 Tele over die ik graag zou willen hebben maar dan red ik het niet met een paar honderd euro.

Dit word Tele nummer 5.

Ja, ik heb er één. In de echte Tele kleur. Ben er gigantisch tevreden mee, over 'n paar kleine rotdingetjes na, maar die zijn zo verholopen in principe.
En oja: fijn die 120 standen schakelaar, maar geen flauw idee waarom je in vredesnaam het voorste element omgedraaid wilt gebruiken. Wat een kloteherrie komt daar uit!

guitarkid
15 juli 2011, 08:56
Net terug van een korte vakantie en dan dit topic.......
Helemaal gelezen en ik kan gelijk weer op vakantie. :seriousf:
Mooi ding, Mac! :crazyhappy:

lindstrom
15 juli 2011, 09:21
Het is anusdraB.

Drab
1
bezinksel (in koffie, wijn e.d.);
2
dikke, troebele vloeistof

Ge-ni-aal!!!

Kim Wilson
15 juli 2011, 09:27
http://tapatalk.com/mu/5ed7a6af-5bea-416a.jpg

En er misste nog een slegte telefoonfoto.
Dat is helemaal geen zandkleur! Liegebeest dat je d'r rondloopt! Dit is gewoon een 13-in-een-dozijn blanke Tele met zwarte slagplaat. Wel mooi overigens. :ok:


Ik heb er nog maar weinig gezien in de Desert Sand kleur zoals die van mij. Volgens mij zijn verreweg de meeste Baja's als blonde verkocht. Het is ook wel het typische uiterlijk voor een Tele, maar het is wel wat standaard. Ik vind de zandkleur met de witte slagplaat toch wel erg classy, en ik ben nog steeds blij dat ik die heb gekozen.

grayfink
15 juli 2011, 09:32
Ja, mooie gitaren, en wat Pepe zegt, als je topkam en tuners ook vervangt zijn het hele bruikbare gitaren. :ok:

En o ja, gecompenseerde zadels natuurlijk.http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon3.png

macwilliams
15 juli 2011, 10:38
Net terug van een korte vakantie en dan dit topic.......
Helemaal gelezen en ik kan gelijk weer op vakantie. :seriousf:
Mooi ding, Mac! :crazyhappy:

goed hè?!!


Dat is helemaal geen zandkleur! Liegebeest dat je d'r rondloopt! Dit is gewoon een 13-in-een-dozijn blanke Tele met zwarte slagplaat. Wel mooi overigens. :ok:


Ik heb er nog maar weinig gezien in de Desert Sand kleur zoals die van mij. Volgens mij zijn verreweg de meeste Baja's als blonde verkocht. Het is ook wel het typische uiterlijk voor een Tele, maar het is wel wat standaard. Ik vind de zandkleur met de witte slagplaat toch wel erg classy, en ik ben nog steeds blij dat ik die heb gekozen.

Ik kan ook zomaar voorgelogen zijn... wat weet ik er eigenlijk van:seriousf:


Ja, mooie gitaren, en wat Pepe zegt, als je topkam en tuners ook vervangt zijn het hele bruikbare gitaren. :ok:

En o ja, gecompenseerde zadels natuurlijk.http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon3.png

Ik kan helemaal niet goed genoeg spelen om het verschil te voelen tussen een stagg en een prs, ik denk dat ik hem maar zo laat...:chicken:

Pepe
15 juli 2011, 10:46
als je topkam en tuners ook vervangt zijn het hele bruikbare gitaren. :ok:

http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon3.png

Die topkam....... hol? Toch?

muziekschuur
15 juli 2011, 10:54
Gefeliciteerd. Dat zijn heel bruikbare gitaren.

macwilliams
15 juli 2011, 11:04
Ik zal zo netjes zijn om een nieuw topic aan te maken. Dan hoeft niemand tig onzinnige Posts te lezen.

jutter
15 juli 2011, 11:16
Ik zal zo netjes zijn om een nieuw topic aan te maken. Dan hoeft niemand tig onzinnige Posts te lezen.

Doe dat ff; hier krijg ik pine in de holle fan....ofzoiets!

Jasper.
15 juli 2011, 11:41
Waar blijft dat HNGD topic! :soinnocent:

macwilliams
15 juli 2011, 12:04
Staat er nu...

klaar met deze

FruscianteFan
15 juli 2011, 12:40
Er mist nog een ding en dat is op de man spelen/ schelden dan hebben we zo'n beetje alles gehad.

Laat mij maar..

Ik vind G. G. Maar Gay Gay

Stomme
Klojo

Oh ja....

Slotjuh:ok:
Jij moet poðverðikkie je vuile gaye bek houden jij. Met je Teleflatsers. Bijna net zo lelijk als je, je, je... versterker!

macwilliams
15 juli 2011, 12:50
Jij moet poðverðikkie je vuile gaye bek houden jij. Met je Teleflatsers. Bijna net zo lelijk als je, je, je... versterker!

http://images.cheezburger.com/completestore/2010/2/20/129111985930008742.jpg

geert1976
15 juli 2011, 12:58
Ik vint da jij betur een LC Teluh had kunneh kopuh die koste veel minder als een Fendur, maar zjin veel betur en klinkun helemaal goed als je een blakstar versterkur koopt sukkel.:seriousf::seriousf:

macwilliams
15 juli 2011, 13:07
Ik vint da jij betur een LC Teluh had kunneh kopuh die koste veel minder als een Fendur, maar zjin veel betur en klinkun helemaal goed als je een blakstar versterkur koopt sukkel.:seriousf::seriousf:

Dan zallik men eNguL ampversterkut maar inruile voorn blerkster. En. Op. Zoek. Gaan. Naar. Sown. Londe. Sjiti. Owkeej stommen boereuh pummull,

guitarkid
15 juli 2011, 14:01
Mun zussie wil een niewe gitaar kope en zo'n hardmaakding met verlengsnoer. (Nee, dat niet...!!!) . Wete jullie ook een saait voor informatie te krijge?

HaroldA
15 juli 2011, 14:02
Mun zussie wil een niewe gitaar kope en zo'n hardmaakding met verlengsnoer. (Nee, dat niet...!!!) . Wete jullie ook een saait voor informatie te krijge?

ROFL xD xD xD LOL ROFLCOPTER xD xD

macwilliams
15 juli 2011, 14:04
R.O.D.G.E.L.Z.R.E.A:seriousf:

HaroldA
15 juli 2011, 14:07
R.O.D.G.E.L.Z.R.E.A:seriousf:

LOL xD

Mr. Dynamite
15 juli 2011, 14:18
http://cwd.co.uk/asciimoo/public/images/26_thumb_1232475384.png

bass blom
15 juli 2011, 14:46
ohja heb ik ook nog een leuke.

hey macfikstra flikkur op met die telemeukzooi

..................../´¯/)
...................,/¯../
................../..../
............/´¯/'...'/´¯¯`·¸
........./'/.../..../......./¨¯\
.......('(...´...´.... ¯~/'...')
........\.................'.../
.........''...\.......... _.·´
...........\..............(
.............\.............\....

rijsberman
15 juli 2011, 14:48
Hee, jongens, dit kan echt niet. Weet je wel hoe repectloos het is, dat gemakzuchtige taalgebruik? Als je van mensen verwacht dat ze de moeite nemen om serieus op je vraag te reageren, neem dan ten minste de moeite om een beetje netjes te fomuleren. En alle punten en komma's moet goed staan! En niet meteen roepen dat je dyslectisch bent! Die k*tsmoes kennen we nu wel.

Daar komt nog eens bij dat je best de zoekfunctie had kunnen gebruiken. Er zijn al heel veel topics over dit onderwerp, bijvoorbeeld uit 2004 en 2006!

Je kunt wel merken dat het weer vakantietijd is, al die nieuwe puberleden die hier een beetje komen binnen vallen en doen alsof ze recht van spreken hebben. Tsssk. Dat heb je pas als je het preciese type nummer van FnarK's digitech kent! En van die waar hij na mod gelijk aan was!

En dan die persoonlijke aanvallen! Het doet me denken aan [naam van lang geleden vertrokken lid hier], die deed dat ook altijd! Gelukkig heeft hij een ban. Nog even en er worden hier nog plaatjes van geslachtsdelen gepost ook! Straks begint hoofd nog over anale seks!

Vroeger was het beter op dit forum. Toen waren er pas discussies! Alle leuke forumleden zijn weg ondertussen. Ingeslapen zooitje dat het nu is!

[de mopperige standaardreactie van ervaren forumgebruikert onbrak nog. Glad to be of service.]

guitarkid
15 juli 2011, 15:04
[de mopperige standaardreactie van ervaren forumgebruikert onbrak nog. Glad to be of service.]

Dank.... :)

@Bass: zelf bedacht, die "finger"...? Daar kunnen we in de toekomst nog een boel plezier aan beleven! :seriousf:

McVenco
15 juli 2011, 15:47
zelf bedacht, die "finger"...? Daar kunnen we in de toekomst nog een boel plezier aan beleven!

Zeg, hou je ranzige fantasieën even voor je :stop:

bass blom
15 juli 2011, 15:50
Dank.... :)

@Bass: zelf bedacht, die "finger"...? Daar kunnen we in de toekomst nog een boel plezier aan beleven! :seriousf:

nee lang geleden een keer gevonden en als .txt bewaard :D

guitarkid
15 juli 2011, 16:10
Zeg, hou je ranzige fantasieën even voor je :stop:

Zoals de waard is......:seriousf:

crapton
16 juli 2011, 17:57
leuk he. om je hir lekker uit te kunne. leve. stomme pu bers met hun msn taal r lpt hr n plork dr d strt, k d8 ff gwn hjb dcht.

Ben ik te oud voor die kul. Heb wel gelachen...


Ps: Wat is dat toch voor gezeik elke keer om een slotje? Als je het niet leuk vindt sla je dit topic toch lekker over?

macwilliams
16 juli 2011, 18:17
,ut ferbaast men da dit topiks noch ny opslot gedichdt zyn¿

,kepde telenkasturdt nuw in men buzid ennik ga der emgees bukkets durin goowjeh ennen vlooidrows stengel opsetteh dathep bR0ossprinsteyN nieeens hahaha

0wj444hhh :blast:

Gtrz
Mekwaliuzm

guitarkid
16 juli 2011, 18:26
,ut ferbaast men da dit topiks noch ny opslot gedichdt zyn¿


Ach, de mods denken gewoon: "mooi dat die opgevoerde pubers het allemaal hier doen en niet in andere posts!" :seriousf:

macwilliams
16 juli 2011, 19:17
Ach, de mods denken gewoon: "mooi dat die opgevoerde pubers het allemaal hier doen en niet in andere posts!" :seriousf:

Het is inderdaad het "post hier uw gal over duzlixie, ouwtismu en andere dommigheden" topic geworden.

Niet eens zo heel dom om dit onderwerp in leven te houden. Veel frustreert het maar durven er niks over te zeggen omdat dat misschien zielig is voor mensen met een echt probleem. En dan kun je misschien denken dat het pas een probleem is wanneer je er moeilijk over doet. Het is echter wel zo dat dit zich voortzet in officiële stukken. Mijn vrouw werkt in het notariaat en krijgt soms stukken aangeleverd die vol staan met "fautun" en dat is ontoelaatbaar. Deze stukken moeten vrij zijn van mogelijke interpretatie, een fout geplaatste komma kan desastreuze gevolgen hebben.

Dus het heeft niks te maken met taalpurisme. Het kan grote gevolgen hebben voor jou, je zaak of je eventuele huis.

M3Tul = 8R00t4l :blast:

Kim Wilson
16 juli 2011, 19:26
Taalpurisme is zonder spatie...

macwilliams
16 juli 2011, 19:32
Taalpurisme is zonder spatie...

Ghehehe. Nasi :D

Kim Wilson
16 juli 2011, 19:46
Nazi, bedoel je...

macwilliams
16 juli 2011, 19:58
Nazi, bedoel je...

Je bent een [censuur] jij [censuur] van een [censuur] met je [censuur] ik zal je [censuur] eens [censuur].

[censuur].

FruscianteFan
16 juli 2011, 21:10
Je bent een dijk van een vent met je altijd goede humeur, optimistische instelling en liefde voor iedereen om je heen. ik zal je heerlijke lichaam eens flink komen verwennen.

Ik houd van je.
Dat hoefde je toch niet te censureren?

Kim Wilson
16 juli 2011, 22:05
Je bent een [censuur] jij [censuur] van een [censuur] met je [censuur] ik zal je [censuur] eens [censuur].

[censuur].

Ik mis een komma voor "ik".

:D

macwilliams
16 juli 2011, 22:24
Dat hoefde je toch niet te censureren?


Ik mis een komma voor "ik".

:D

@allubydu

:seriousf:

Jasper.
16 juli 2011, 22:30
@allubydu

:seriousf:

Eiginluk mut die smijlie owk med zpelfaut:

:serieoes:

Edid: Ow, dan doed ie ut nie

macwilliams
16 juli 2011, 22:32
Eiginluk mut die smijlie owk med zpelfaut:

:serieoes:

Edid: Ow, dan doed ie ut nie

Ghehehehe, dumbazzz

bass blom
16 juli 2011, 23:38
nou goed, nog 1 keer dan,

http://hetgelegevaar.nl/slotjegraag.jpg

HaroldA
16 juli 2011, 23:51
hallo,

vandaag ben ik bij muziek handel klein geweest en heb voor het eerst een elektrische gitaar vast gehad hij klonk echt vet.

maar ik weet niet het verschil
van een stratocaster en een fendercaster wand zo type was het

ik krijg hem hopelijk op me verjaardag me moeder vroeg of ze hem op voorraad hadden of ze hem apart wouden leggen en knipoogde naar me.

maar wie weet het verschil?

dit is het zelfde type

de muziek zaak heeft geen uitgebreide website dus ik kijk naar de vorm en kleur

http://www.beginnerelectricguitarreviews.com/images_products/starcaster_sale.jpg

bat
16 juli 2011, 23:53
Tsja, wel erg toevallig dat er nu net ook zo' topic loopt... ;)

HaroldA
16 juli 2011, 23:56
Tsja, wel erg toevallig dat er nu net ook zo' topic loopt... ;)

ja en ik zag meteen het verschil,

maar gewoon een veine gitaar en een goeie prijs echt me moeder dacht dat met akoestisch beter was om mee te beginnen maar volgends de eigenaar van de winkel (die ook nog eens blind is) dat het niet veel uitmaakte dus ik krijg een elektrische gitaar hooray!!!!!!!!!!!!!

macwilliams
7 augustus 2011, 13:10
'kheb men teelukwaster gupgreed met messing sgroeve en maat 'kheb noch geen slagplagiaat op men kop kenne tikke. Dus dat is nog ff in de pijp blijfen steke.

Noch ff nen zweerfoto's

http://tapatalk.com/mu/546a2bc0-7218-18ba.jpg

Das men niewen fox mini 3 edition black Tabbert!
As ik de battereiklep draf neem is ut een opebackcomboamplifiver.

Vet goed :blast:

Fiendish
7 augustus 2011, 13:13
Leuk en aardig, maarrrrr...
Does it go to 11 ?

Jasper.
7 augustus 2011, 13:19
Fokking Bedass! :blast::blast::blast:

bass blom
7 augustus 2011, 13:22
Leuk en aardig, maarrrrr...
Does it go to 11 ?

met een opgevoerde accu wel :sssh:

Mr. Dynamite
7 augustus 2011, 13:30
'kheb men teelukwaster gupgreed met messing sgroeve en maat 'kheb noch geen slagplagiaat op men kop kenne tikke. Dus dat is nog ff in de pijp blijfen steke.

Noch ff nen zweerfoto's

http://tapatalk.com/mu/546a2bc0-7218-18ba.jpg

Das men niewen fox mini 3 edition black Tabbert!
As ik de battereiklep draf neem is ut een opebackcomboamplifiver.

Vet goed :blast:

Kijk aan, meneer van het goede leven: bier, koffie, gitaar en een wall of sound! :soul:

macwilliams
7 augustus 2011, 13:52
Sjah, marbella zit er niet meer in na zown aanschaf maar deze kampenaren in de Tabbert camping villa zijn tevree. Heb men battereien getjoent met extra gevulde accu zuur en men spoelpoorten uitgevijld en de begrenzer dr uit gevijsd.

Wall of sound indeed,
Roland microcunt eat your haerdt aut !!
Hij klinkert zowaar beter als men marsjalt

Kakihara
7 augustus 2011, 13:57
'kheb men teelukwaster gupgreed met messing sgroeve en maat 'kheb noch geen slagplagiaat op men kop kenne tikke. Dus dat is nog ff in de pijp blijfen steke.

Noch ff nen zweerfoto's

http://tapatalk.com/mu/546a2bc0-7218-18ba.jpg

Das men niewen fox mini 3 edition black Tabbert!
As ik de battereiklep draf neem is ut een opebackcomboamplifiver.

Vet goed :blast:

Hé ! Wat geeft dat nou zo'n Senseo in je ef-exloep ?

Fiendish
7 augustus 2011, 14:08
Hé ! Wat geeft dat nou zo'n Senseo in je ef-exloep ?

Brownsound ?

Mesjoggah
7 augustus 2011, 14:17
Brownsound ?

Dies hielaarsig!

macwilliams
7 augustus 2011, 14:50
Jup in men effeksloep voor den Eva Braun toon.

Jasper.
7 augustus 2011, 14:51
Met zo'n vies creme achtig laagje in het tophoog zeker?

Kakihara
7 augustus 2011, 14:54
Ik was bang dat het wat drabberig zou zijn, maar ik realiseer me net dat ik effe in de war was met de Melitta Filter N° 4 ...

macwilliams
7 augustus 2011, 15:07
Met zo'n vies creme achtig laagje in het tophoog zeker?

Het geeft zown smerig rauw randje aan het lowermidsublaaghoog.
Het is idiaal zown effector van semseoo je kunt erzo niewe padjes voor daunlooden. Veul beterder dan eksevex.

'khep men d snaar draf geknipt om meer kiesritsyardts town te verherverkrijgen.

Mr. Dynamite
7 augustus 2011, 16:57
Brownsound ?

Sterk :seriousf:

jahallozeg
8 augustus 2011, 11:26
nauw ff serieel waar staat die baja met mojo in dit toppik? Istie eigelik wel aangeschaafd?

mesaman
8 augustus 2011, 17:37
ik wil ook zn groene speaker kast!
dit overtreft venom/iron maiden/jovink en de voederbietels! die jongens zitten nu ook met tranen in de ogen naar jou stack te kijken!Zelf ben ik al onderweg naar muziek handel klijn of ze zn spiekerkast hebben.van mn moeder mag het want ze knipoogde naar de buurman. ps die kast die er achterstaat komt daar ook geluid uit?

macwilliams
8 augustus 2011, 19:20
nauw ff serieel waar staat die baja met mojo in dit toppik? Istie eigelik wel aangeschaafd?
Heuj jawallowseg, de chitaar hebben ik al in men bezid.
Geschaafd istie ookal want toennikum naar de Tabbert bracht ben ik'm paar keer uit men handen late stiutere. Maar dordat hebtie nauw heel meer majo !! XDXD ^^ __


ik wil ook zn groene speaker kast!
dit overtreft venom/iron maiden/jovink en de voederbietels! die jongens zitten nu ook met tranen in de ogen naar jou stack te kijken!Zelf ben ik al onderweg naar muziek handel klijn of ze zn spiekerkast hebben.van mn moeder mag het want ze knipoogde naar de buurman. ps die kast die er achterstaat komt daar ook geluid uit?

Dezen spiekurtkast is nen kutstomeed kast door de knipoogbuurma

Henri H
21 augustus 2011, 01:22
Messing sgroeve en een Tabbert, topcombi cambcjaek. :ok: