PDA

View Full Version : Eastman AC 220



Dasilva
13 juli 2011, 17:43
Hallo,

Zoals in een eerdere post beschreven ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe staalsnarige gitaar. Gisteren ben ik samen met een vriend, en goede gitarist, een aantal gitaren gaan testen. De Eastman AC 220 sprong er meteen uit, vooral qua sound. Mijn vraag is of iemand enige ervaring met deze gitaar heeft, zo ja wat zijn de ervaringen en of ik goed aan doe, deze gitaar te kopen.

alvast bedankt :)

LaurentB
13 juli 2011, 18:43
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb Eastmans hier wel al heel vaak positief beoordeeld zien worden.

Petur
13 juli 2011, 18:51
Ik vond de Eastmans in mijn recente gitaarjacht ook ergg mooi!! Ook van veel verkopers en mede gitaristen hier op het forum veel goeds gehoord over deze gitaren. Ik vond alleen de pickup in de 120ce minder, versterkt viel hij voor mij een beetje in het niet vergeleken de akoestische sound, maar jij hebt een volledig akoestische full body zonder pickup. Ik moet zeggen dat ik de akoestische sound ook echt geweldig vond, warm, mooi gebalanceerd en een goed volume! Ze geven volgens mij ook levenslange garantie, dat zegt ook wel wat, ze hebben vertrouwen in hun producten. Denk niet dat je voor deze prijs een betere gitaar vindt, heel misschien 2e hands nog wel.

SBe
14 juli 2011, 09:30
Ik kocht me enkele weken geleden een Eastman 20D-SB, een pracht van een gitaar! Zeker een aanraader! Ik twijfelde toen nog tussen de 20D en de AC 220 (kosten ongeveer evenveel).
Ze klinken niet alleen goed ze zien er ook goed uit, als je voor deze afwerking en houtsoorten bij vb Taylor gaat kijken betaal je al snel meer dan het dubbele.

Doen, zou ik zeggen!

Mvg,
Steven.

Dasilva
26 juli 2011, 10:31
hallo, ik wou even laten weten dat ik sinds gisteren de gelukkige bezitter ben van de Eastman AC 220 die ik op het oog had. Wat een fantastische gitaar. Nog hartelijk bedankt voor alle positieve reacties =D

Petur
26 juli 2011, 18:49
Gefeliciteerd, mooie aanwinst lijkt me!

jahallozeg
3 augustus 2011, 16:44
Ik heb zelf de AC 320, geweldige gitaar, en nou speule