PDA

View Full Version : Gezocht: iemand in de omgeving Lisse om akoestisch mee te jammen



Rizz
13 juli 2011, 00:42
Hallo allemaal,

De titel zegt het al: Speel je akoestisch, doe je ook nog een beetje zingen en heb je zin om dat samen te doen? Ik heb bizar weinig mensen in mijn directe omgeving die muziek maken en dat doe ik toch erg graag!

Muziek van de beatles, Pink Floyd, nirvana, oftewel rock/pop enzo.. Mijn niveau is niet denderend hoog (daar heb je weer zo'n zelfkritische gitarist :D), maar ik kan wel een aardig deuntje voortbrengen!

Nee, ik ben niet op zoek naar gratis les (Geef zelf les..), maar een beetje extra inspiratie kan niemand kwaad, wel?

Ik heb zelf wel een lichte voorkeur voor mensen rond of boven de dertig..

Bij interesse, pm me maar!

Groeten, Richie

Sjweiterd
14 juli 2011, 22:25
Beste Richie,

Ik ben naar ongeveer zoiets op zoek. Ik zoek in het begin vooral een samenspel, zonder ander doel dan gewoon plezier en op zijn minst acceptabele muziek.

Ik heb wel een gehorig huis en kinderen, wat een nadeel is voor ongestoord jammen, want dat klinkt waarschijnlijk niet meteen :) maar dat valt te bezien.

Ik wil misschien nog wel een keer elektrisch proberen, maar heb geen elektrische gitaar of effecten oid. Wel een versterker met mooi breed geluid.

Mijn eigen gitaarspel zou ik trouwens ook zo ongeveer wel omschrijven :)

Ik zit misschien wel met de afstand. Maar op zich wel leuk om een keer uit te proberen denk ik. Ik zal ook niet wekelijks kunnen trouwens, wat ik zelf ook niet heel belangrijk vind. Ik denk als je dingen opneemt en terugluistert, je ook wel naar elkaar toe groeit. Wat jij?



Hallo allemaal,

De titel zegt het al: Speel je akoestisch, doe je ook nog een beetje zingen en heb je zin om dat samen te doen? Ik heb bizar weinig mensen in mijn directe omgeving die muziek maken en dat doe ik toch erg graag!

Muziek van de beatles, Pink Floyd, nirvana, oftewel rock/pop enzo.. Mijn niveau is niet denderend hoog (daar heb je weer zo'n zelfkritische gitarist :D), maar ik kan wel een aardig deuntje voortbrengen!

Nee, ik ben niet op zoek naar gratis les (Geef zelf les..), maar een beetje extra inspiratie kan niemand kwaad, wel?

Ik heb zelf wel een lichte voorkeur voor mensen rond of boven de dertig..

Bij interesse, pm me maar!

Groeten, Richie