PDA

View Full Version : jammaatje gezocht omgeving Huizen/Hilversum



Dennis1988
12 juli 2011, 19:42
Hallo allemaal,

Mijn naam is Dennis en ik ben 23 jaar. Ik ben opzoek naar een gitarist of bassist om samen mee te jammen van ongeveer dezelfde leeftijd.
Mijn muzieksmaak is vrij breed, van heavy metal (Iron Maiden, Judas Priest en soortgelijke) tot blues en progressieve rock (Spock´s Beard, Neal Morse, Marillion, Dream Theater), maar ik hou niet van death metal en muziek waarin ge-grunt wordt.
Andere muziekstijlen zijn ook welkom, want muziek maken en van elkaar leren daarin is gewoon het leukste wat er is.

Zelf speel ik 6 jaar gitaar en 1,5 jaar bas, maar ik moet zeggen dat basgitaar me beter afgaat. Mijn gitaarkunsten zijn vrij basis.

Verder wilde ik nog even kwijt dat ik voor nu niet opzoek ben naar een band of wil optreden, ik zoek gewoon puur iemand om mee te jammen en covers mee te spelen. Jam-ervaring heb ik niet echt, maar ik heb wel een halfjaar ervaring met in een band spelen als bassist in een koor.

Lijkt het je leuk om samen eens te jammen, stuur me dan een mailtje naar dennis_vantol@live.nl .

Met vriendelijke groet,
Dennis

oscar8
15 juli 2011, 03:16
Beste Steph-V,

Ik ben Oscar Vilcapoma en woon in Leeuwarden, ik ben vocalist en speel ok gitaar, maar doe meest vocals.

als ik kan vocalist doen is goed.

Wel mijn invloeden zijn papa roach, skillet, stained,

Ik ben erg seriouz en hebt mixers en een studio garage band recorder voor mijn laptop APPLe zodat wij kunnen recording.ik hebt ook een rode electrische gitaar ibanez Verder, mijn e mail is superior8787@gmail.com
mobiel: 0653595381

Ik hoop van jou te horen zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Oscar Vilcapoma.