PDA

View Full Version : Cowboys from hell solo cover



Flitser
12 juli 2011, 16:19
http://www.youtube.com/watch?v=LcK7g4dbpRI

Sorry voor de slechte audio kwaliteit. Ik speel hier Cowboys from Hell van Pantera. Sorry voor het riffje in het begin wat ik fout speel; het was niet mijn bedoeling om mee te spelen maar ik begon per ongeluk. Er zitten wat foutjes in de solo, hier ben ik al van op de hoogte. Sommige delen zijn geïmproviseerd, ik kende namelijk maar 3 stukken van de solo toen ik het opnam :) Ik zag hoe iemand anders het speelde en op gehoor heb ik dit er dus van kunnen maken. Ik speel nu ongeveer 3 jaar gitaar.

Duhsjaak
13 juli 2011, 07:02
Hi
Sorry, ik heb me prima vermaakt. Sorry dat ik steeds sorry zeg, maar volgens mij is dat, sorry hoor, ook een beetje zoals jij dat zegt. Sorry.
Ik heb naar exact 59 seconden georganiseerde tering herrie zitten kijken (sorry) en ik wou dat ik na 50 jaar dit uit mijn gitaar kon wringen als jij na drie jaar. Sorry. Je hebt ook wel een solo'tje uitgekozen hoor. Een tje waar alles draait om het idee dat je moeilijke dingen moet laten klinken als of het echt easy is en waarbinnen timing het sleutelwoord is.

Je bent slim genoeg om te weten dat het niet top perfect is, maar waarom zou dat ook na drie jaar?
Je bent ook slim genoeg te weten hoe je een compliment in ontvangst moet nemen voor de dingen die je wel geod hebt gedaan. De eerste daarvan is wel dat je lekker gitaar bent gaan spelen. Als je dan ook erop let dat je niet als een opgejaagd konijn alle kanten opspringt, dan kun je ook een beetje op je toonvorming gaan letten. Nu ben je zo in paniek dat alle toontjes een beetje te afgebeten zijn. Ook je gitaar gaat een beetje hyperventileren.

Als je je wat beter ontspant, klinkt alles minder gejaagd en presteer je met dezelfde energie effectiever en beter.

En als je toch mutserig wil doen, zeg dan de aloude mutsenmantra: 'Ik heb iets van sorry, hoor!'.

En ik heb iets van helemaal niet sorry dat ik ben gaan luisteren! En je volgende post luister ik weer.
En de komende dagen gaat het zeiken van de regen, dus je hebt geen enkel excuus. Kies een mooi lied en post het. Geen gelul; aan het werk!

Vriendelijke groet, Gus

Cubone
13 juli 2011, 18:07
Hi,

Wel goed voor iemand die pas 3 jaar speelt ! Alleen is het niet altijd even clean. En ik weet niet of het echt een toegevoegde waarde heeft als je jezelf opneemt met een slechte webcam. Kan je net zo goed een audio clip uploaden.

Wel goed je je oren traint. Heel veel mensen willen gelijk tabs gebruiken :sssh:


keep up the good work !


Groet,

:rockon:

proguitar89
17 juli 2011, 18:31
ik vind, dat je goed speelt ik ken het nummer niet maar ik zou all zo willen spelen maar ja even op me verjaardag wachten tot ik gitaar kan spelen.