PDA

View Full Version : Stukje improvisatie



pasqual
12 juli 2011, 10:41
Ff een stukje muziek geimproviseerd samen met Hans, de toetsenist. Uiteraard voor verbetering vatbaar maar het heeft wel potentieel ondanks dat het zwaar leunt op Octavarium van DT.
http://www.youtube.com/watch?v=8_v39vFyPWc&feature=youtube_gdata_player

aaronstonebeat
12 juli 2011, 13:06
Doa mosse toch godverdomme get mit kinne doan hè?

Echt te gek :ok:

pasqual
12 juli 2011, 13:57
Joa, dat is ouch....
Okee, en nu verder in het nederlands: je hebt goed geluisterd tot aan het einde:ok:
Dank u!

Duhsjaak
12 juli 2011, 15:18
Hi
En als ik dan in mijn dialect te keer gaat, snappen we elkaar echt niet meer.
Ik ben het bijna eens met Aaronstonebeat, daar waar ik het doorgaans helemaal met hem eens ben, dus ik vind dit wel geinig.

Op de beste momenten vallen de stukjes van die puzzle mooi in elkaar.
Maar over het geheel vind ik je een betere gitarist dan slide speler. ALthans te oordelen naar dit stuk.

Maar ik moet rekening ermee houden dat die langzame stukken retemoeilijk zijn. Eh....... een 8.9 dan.

Wel verrassend!!

Vriendelijke groet, Gus

pasqual
12 juli 2011, 17:12
Dank je Gus,

Slide is voor mij ( nog ) niet iets natuurlijks. Daar doe ik het te kort voor. Ook wil ik mijn gitaar er niet anders voor stemmen, vooralsnog. Eerst maar eens op deze manier alles goed spelen. Ik hoor ook wel dat sommige tonen op het randje zitten:hide:. Louter positieve feedback streelt je ego maar maakt je niet beter, dus nogmaals bedankt. Maar ik zal het zeker blijven doen en oefenen omdat ik toch wel wordt aangemoedigd door de band vanwege de mogelijkheden ( een nieuw geluid..).

Duhsjaak
13 juli 2011, 07:19
Dank je Gus,

Slide is voor mij ( nog ) niet iets natuurlijks. Daar doe ik het te kort voor. Ook wil ik mijn gitaar er niet anders voor stemmen, vooralsnog. Eerst maar eens op deze manier alles goed spelen. Ik hoor ook wel dat sommige tonen op het randje zitten:hide:. Louter positieve feedback streelt je ego maar maakt je niet beter, dus nogmaals bedankt. Maar ik zal het zeker blijven doen en oefenen omdat ik toch wel wordt aangemoedigd door de band vanwege de mogelijkheden ( een nieuw geluid..).

Hi
Ik vond dat je knap moeilijk stukkie voor jezelf hebt uitgekozen.
Laat ik (zie vet gemaakte stuk) maar net doen alsof jij denkt dat ik alleen maar positieve feedback geef.

Zelfs als dat wel zo is: als ik de positieve dingen noem (zeer on-NL) dan hou je vanzelf de dingen over waar je nog eens naar zou kunnen kijken. Daar ben je snugger genoeg voor. Dus ook AaronStoneBeat's comment vind ik leuk en zinvol.

En die pluim is zeer verdiend.
Vriendelijke groet, Gus