PDA

View Full Version : fatoom schematics



SiNiSTRaL
25 mei 2003, 11:54
hallo, ik wil binnenkort een goede grootmembraam mic kopen (superlux ofzo), maar nou heeft die fatoomvoeding nodig, en een beetje mengpaneel kost ook al gauw 200 eurie, dus nou wou ik weten of iemand schematics voor een 48v fatoomvoeding heeft...

sleep_to_saturate
26 mei 2003, 10:01
Ik heb geen schematics maar wat is je opnameapparaat? pc? Dan zou het sterk aan te raden zijn om iig een preamp te gebruiken dan wel een mengtafeltje.

SiNiSTRaL
26 mei 2003, 17:25
hmz, ik heb nog ergens een ongebruikt squier versterkertje van 10 watt staan...zou ik um daar niet op aan kunnen sluiten en dan via de headphone eruit in de pc?

bert k
26 mei 2003, 20:00
Dat klinkt als bagger, hoor. Heb je geen centen voor dat hele kleine Behringer tafeltje? kost €99 maar dan heb je fantoom, pre-amp, en je kan ook nog eens iets erbij aansluiten.

x.studio
3 juni 2003, 20:33
Die goede mic die je wil kopen lijkt me weggegooit geld als ik zo lees hoe je hem wil gebruiken. Verder heeft een gitaarversterker een hoogohmig signaal nodig en zo'n mic levert die niet. Lijkt me verder ook sterk dat die versterker phantom levert, kortom een bij voorbaat tot mislukken gedoemde aktie.
Alhoewel zo'n Behringer paneeltje nou ook niet beroemd is vanwege de superieure pre-amp, is dat toch wel het minste dat je ertussen moet zetten.

bert k
3 juni 2003, 21:02
Aanvulling: ik zag nu een Behrenlul tafeltje met maar 1 mic kanaal voor €69,=

MADdie86
11 juni 2003, 22:47
ik heb wel een schema voor je of eigenlijk ik heb meerdere maar je kan er een vinden op DIY site. Ik zoek even de link wordt in een mixer project gebruikt.

Mijn vraag is eigenlijk wel aan jouw, hoe wil je die phantom voeding maken in een bestaand apparaat of koop je een nieuwe trafo en zet je deze in een mooi kastje?

MADdie86
24 juni 2003, 00:38
UHm, mijn vraag retour....
wil je je versterker ombouwen of wil je een kastje bij je versterker zetten of hoe wil je je phantom power maken? en hoe zit de electronica in je gitaar?