PDA

View Full Version : Metalcore/Mathcore/Deathmetal band starten [Groningen]



steph-v
10 juli 2011, 22:56
Hallo,

Ik ben 22 jaar en op zoek naar medemuzikantenk, voornamelijk qua genre Melodic Death/Metalcore. Muziekvoorkeuren:

Arch Enemy, Carcass, At the Gates, Architects, August Burns Red, Parkway Drive, Unearth, Lamb of God, As I Lay Dying etc.

Om te beginnen maar eens een gitarist, alhoewel de rest is natuurlijk ook van harte welkom.

Ik heb zelf podiumervaring, daarnaast speel ik al een geruime tijd elektrisch gitaar.

Als je eens wilt jammen om te kijken hoe het gaat, wees dan niet bang om een bericht te sturen.

oscar8
15 juli 2011, 02:17
Beste Steph-V,

Ik ben Oscar Vilcapoma en woon in Leeuwarden, ik ben vocalist en speel ok gitaar, maar doe meest vocals.

Wel mijn invloeden zijn Bullet 4 my vallentine, KSWE, as i lay dying, sonic syndicate, in flames, trivium, caliban, papa roach, skillet

Ik kan de screaming parts and the cleaning parts doen. ik will graag jammen en ook verder een band opbouwen met jou als het goed gaat.

Laat me weten waneer kunnen we een afspraak maken.
Ik kan beter in de weekends want ik hebt ov chipkaart vrijdag, zaterdag. zondag.


Laat me weten welke liedjes will je optreden van welke bands zodat ik kan oefenen thuis.

Van mijn part, ik will graag the cover maken van sonic syndicate dat is de liedje " DENIED". check it http://www.youtube.com/watch?v=0t0FGyhB6C8



Ik heb ervaring in podiums en mijn werken zijn in Aruba want ik studeer in Leeuwarden HBO.

Ik ben erg seriouz en hebt mixers en een studio garage band recorder voor mijn laptop APPLe zodat wij kunnen recording.ik hebt ook een rode electrische gitaar ibanez Verder, mijn e mail is superior8787@gmail.com
mobiel: 0653595381

Ik hoop van jou te horen zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Oscar Vilcapoma.

Thyrif
20 juli 2011, 13:52
Jo Steph!

Hadden wij niet al eens gejamd? Terug van vakantie? Ik ben nogsteeds wel opzoek naar muzikanten. Wel heel erg into metal, maar echt geen fan van (constante) screams en grunts, meer normale/ruige zang (a la five finger death punch?)

Anyways, als je weer wat wil jammen hoor ik het wel! (nu een ENGL, echt vet!)

steph-v
12 augustus 2011, 15:32
Inmiddels een drummer gevonden, nog op zoek naar een tweede gitarist, bassist en vocals.

Oscar ik heb jou net een email gestuurd.


Hadden wij niet al eens gejamd? Terug van vakantie?

Yes, klopt. Jammer dat je niet een beetje meer van de hardere muziek bent aangezien we nog een gitarist zoeken voor onze Metalcore/Mathcore band.

Anyways misschien wat Opeth nummers afspreken met een drummer?

Ik hoor het wel.

Rafa
22 augustus 2011, 10:34
pm'd, check mails ;)

steph-v
27 augustus 2011, 11:20
Nogsteeds opzoek naar een tweede gitarist! De laksheid van de gemiddelde metalmuzikant om maar even te reageren op een mailtje blijft me altijd nog verbazen.

TimmyNL
27 augustus 2011, 13:23
jammer te ver weg

M.H.Huiting
28 augustus 2011, 14:22
Is het in de stad gronigen of ergens anders in de provincie?

steph-v
31 augustus 2011, 09:59
Provincie sowieso, zelf zit ik in de stad maar ik ben ook wel bereid te reizen zolang ik maar niet half Nederland door hoef.

Flappy
11 september 2011, 20:08
Hoi steph-v,

Ik heb je een pm gestuurd =)

Groeten,

Mart.