PDA

View Full Version : Michael Angelo Batio - No Boundaries - Speed Kills (Cover) gespeeld door mij



surajbhoelai
10 juli 2011, 15:00
Dit is een poging van mij van de heftige solo van MAB: No Boundaries.

(Het is niet super precies gespeeld als Batio zelf, maar toch enjoy!)

http://www.youtube.com/watch?v=zGN5Izj0x4A

Greetz,

Suraj Bhoelai

grayfink
10 juli 2011, 15:37
Hmm, matig hoor, kan nog wel wat sneller. http://www.phoenix92.nl/forum/Smileys/default/cheerleader-sad.gif

Cubone
10 juli 2011, 16:00
Hi,

Buiten dat het wat sneller kon. De timing is echt off....het lijkt alsof het 2 verschillende tracks zijn (lead en backing) die helemaal niks met elkaar te maken hebben.

Maar toch respect dat je zo,n nummer covered ! batio is een zwaar underated gitarist en in tegenstelling tot veel mensen, vindt ik speed kills wel een goed nummer (heb ook al zijn dvd's)

Alleen ja, hij is niet voor niets technisch 1 van de beste gitaristen in zijn genre en niet veel mensen kunnen zo,n nummer perfect coveren...

Je hebt voor de rest wel een degelijk techniek, en die gekke hand techniek van batio doe je wel goed :supercool: toon heb je echt heel goed down !


keep up the good work !


Groet,

:blast:

Shredder Mike
4 augustus 2011, 18:46
Goed gespeeld, man. De hand is sneller dan het oog ? ;)

Justinschut
10 augustus 2011, 18:00
Zeer lastig nummer om te spelen, maar ik zou nog een hele hoop meer oefenen voordat je het op internet zet want het is een rommeltje zo. En zorg eerst dat je het langzaam perfect kan en ga dan pas sneller want zo leer je jezelf enorm rommelige sweeps en alternate picking aan

FNaRK
12 augustus 2011, 19:43
Erg rommelig :stop:
Maar je geluid is erg mooi !

t0ne !!! :rockon:

proguitar89
12 augustus 2011, 19:52
Erg rommelig :stop:
Maar je geluid is erg mooi !

t0ne !!! :rockon:
xd ik vind je naam grappig echt zo fnark

Bloodline
23 augustus 2011, 03:32
Dit is zeker die nieuwe versie van MAB of niet? Qua solo.
Zoals eerder al vermeld is soms de timing een beetje off, bouw langzaam op!
Begin bijv op 120 bpm, dan 140, dan 130 en dan naar 150.
+20, -10 (Petrucci tip).

Dan moet het wel goedkomen!