PDA

View Full Version : gitaren nat geworden, probleem?



rogiermusic
9 juli 2011, 01:25
Hallo,

Vanavond wilde ik een glas water pakken. Toen ik terugliep van de kraan zag ik dat een van mijn gitaarkoffers wankelde en ging vallen
(had em net verplaatst). Hij dreigde op mijn blueridge te vallen en deze op mijn lowden. Ik schrok me de tering en greep snel voor de koffer met het glas water nog in mijn hand. Het halve glas water kieperde ik omver, grotendeels over de vloer, maar ook een beetje over mijn gitaren. Mijn blueridge had het meeste mijn lowden een stuk minder. ik heb gelijk met een handoek de gitaren drooggeveegd, misschien wel 20 keer, voor de zekerheid.
Kan het zijn dat er toch vocht in de gitaren is getrokken, en zo ja, is dat dan erg of droogt dat wel?

Fingerpick
9 juli 2011, 02:16
Hallo,

Kan het zijn dat er toch vocht in de gitaren is getrokken, en zo ja, is dat dan erg of droogt dat wel?

Maak je geen zorgen, als je dat glas water IN de gitaar had gegoten en daar visjes in wou kweken had je wel een probleem ;-))
Even gewoon een dagje laten opdrogen

Muzieknono
9 juli 2011, 07:56
Geen probleem lijkt me zo, je hebt ze meteen afgedroogd en de rest verdampt wel.
Mvgr. Dirk Jan :B

rogiermusic
9 juli 2011, 11:04
Bedankt voor jullie antwoord. Nu hoef ik niet meer zo hysterisch te doen:satisfie: