PDA

View Full Version : Band zoekt gitarist/zanger in Nijmegen



zemafoor
8 juli 2011, 17:08
Beste Muzikant!

Wij hebben nu 2 jaar een bandje, maarde gitarist is gestopt. We hebben tot nu toe hoofdzakelijk covers gespeeld van bijvoorbeeld: RHCP, Coldplay, John Mayer, Stevie ray vaughan, Jimi Hendrix.

We willen nu echter zelf nummers gaan maken. We weten nog niet precies welke stijl we opwillen, maar het liefst een kruising tussen the Editors, Go back to the zoo, dewolff en Pink Floyd :P Dus Pop/rock-achtige muziek. Wij zijn allemaal 20 jaar en zoeken dus ook iemand, tussen ongeveer de 18 en 28.
Om idee te krijgen van wat we nu doen:
http://www.youtube.com/watch?v=laFElU8pgsg

http://www.youtube.com/watch?v=EHaE0CalIzo

Iteresse? e-mail even naar: thijs_vanzonsbeek@hotmail.com

Leeroy
2 augustus 2011, 16:47
Hey. Hey,

Reagerend op jullie zoektocht meld ik me even.

Ik ben Leeroy van Gemert uit Gemert, 26 jaar en speel sinds mijn 14e gitaar.

Heb eigen werk in de rockstijl, heb ook gecoverd.
Mijn stijl of invloeden zijn die van een powertrio gitarist. Rory Gallagher, SRV, Jimi. Ik zal nooit zeggen dat ik goed kan spelen, maar ik kan wel met mijn instrument overweg. Speel intiutief, wat ooit vervelend kan zijn, omdat ik geen noot lees.

Ik heb de filmpjes gezien....

Groetjes Leeroy

NathanBont
22 december 2012, 16:27
Hallo,

allereerst wil ik even zeggen dat ik blij ben dat ik eindelijk een Nijmeegse ban heb gevonden die een stijl speelt die mij aanspreekt. De nummers die ik tot nu toe van jullie heb gehoord vond ik erg gaaf.
Ik ben zelf achttien jaar en speel vooral graag (op gitaar) nummers van john mayer en jimi hendrix (denk aan bold as love, little wing, etc) , maar RHCP vind ik ook erg leuk om te spelen en verder is er weinig waar ik niet voor open sta, . Ik probeer de laatste tijd ook een beetje aan mijn zang te werken, dus als jullie nog behoefte zouden hebben aan achtergrondzang, kan dat wellicht ook nog. Ik speel ongeveer 6 jaar gitaar en vind zelf dat ik aardig bedreven ben in wat ik doe. Ik heb in twee andere bandjes gezeten en als jullie een keer een demo willen horen, zal ik jullie die toesturen (wordt denk ik wel een instrumentaaltje)

Nathan