PDA

View Full Version : Besame Mucho (Tango on Electric Guitar) - poging tot iets anders



DTmaster
7 juli 2011, 12:54
Hallo,


Ik laat deze keer eens wat anders horen, geen harde solos!! maar een gevoelig stukje muziek


heb geen ervaring met deze muziek maar speel de gewoon de vibe mee van de begleiding die ik speelde!!


Enjoy

DTmaster



http://www.box.net/shared/9inl4nscrznv9b9mmj2o

pasqual
7 juli 2011, 21:11
Rekening houdende met het feit dat je geen ervaring hebt met deze stroming vind ik het zowaar erg leuk om te luisteren. De feel is in ieder geval goed en spelen ken je wel. Af en toe lijkt het ritmisch niet helemaal te kloppen. Het is natuurlijk ook een kwestie van je verdiepen in deze muziek. Als ik dit zou willen spelen zou ik me er ook in moeten verdiepen van tevoren.

DTmaster
8 juli 2011, 02:20
hey bedankt man,,,, by the way ben jij wel meer thuis in deze scene :)

Thanx

Cubone
8 juli 2011, 04:47
Hi,

Klinkt goed :ok:

Alleen is de ritme op sommige momenten een beetje anders..en vloeiend het niet echt helemaal lekker zoals 0.27 en 0.33

Maar ik stoor me daar niet zo erg aan. Verder Vind ik je dat je ritme toon erg veel treble heeft op sommige momenten 1.04 :???: Ik persoonlijk zou zijn gegaan voor een wat warmere sound...Heb je een ibanez gitaar gebruikt voor dit stukje ??

Je lead tone vindt ik weer wel mooi (beetje 60 vibe of zo !)

Ben ook een tijdje bezig geweest met bossa nova en ik weet dat het heel moeilijk is om die syncopated sound te krijgen. Dus wat mij betreft petje af :rockon:


groet,

pasqual
8 juli 2011, 11:22
hey bedankt man,,,, by the way ben jij wel meer thuis in deze scene :)

Thanx

Nee, niet bekent met dit genre maar ik hoor wel of iemand kan spelen of niet. Daar hoef je geen kenner voor te zijn. En jij snapt 't wel.

savale
8 juli 2011, 16:58
Ik vind het wel relaxende muziek. Zou dit wel kunnen waarderen op een terrasje hoor :)
Vind het moeilijk om kritisch te zijn, gezien mijn ervaring, maar de percussie vind ik soms iets te enthousiast. (het overheerst in sommige stukken)