PDA

View Full Version : Beste onbekende blues groep.



Thebluesdealer
6 juli 2011, 20:53
Hey beste mensen ik zit zelf in een blues groep en zou graag een beetje meer over de concurrentie te weten komen, dus als iemand een vreselijk vette groep kent post maar. Het liefst jonge groepen want ik ben benieuwd hoe die jongeren het doen en of ze nog wel bestaan.

mijn groep is dit in elk geval. http://www.youtube.com/watch?v=J3s3hlkKzro
Als er iets mis mee is laat me dan weten wat in plaats me dirrect uit te kakken.

Laat maar horen

Schrevel
6 juli 2011, 20:55
Yay, daar is de spammert weer.

Thebluesdealer
6 juli 2011, 21:00
Yay, daar is de spammert weer.

Kerel ik probeer me nu gewoon aan de regels te houden dus doe niet belachelijk aub. Ik vraag gewoon jouw mening. En ik probeer een gewone discussie rustig op te starten. Dus hou aub op met dit rotgedrag
Dus als het niet is om je mening te zeggen maar om lastig te doen reageer dan liever niet.

Mitch
6 juli 2011, 21:06
Oké, nu is het klaar. Je kreeg net een ban omdat je in een ander topic onbehoorlijk hard had zitten schelden. De manier waarop je tekeer ging kun je écht niemand anders verwijten, dat heb je zelf gedaan.
Het was een beetje toeval, maar als je vrijwel tegelijkertijd door drie verschillende moderators wordt aangepakt op verschillende posts.... dan doe je écht iets niet goed.
Ook je verhaal klopt niet. Eerst zeg je dat je niet zelf in de band zit, nu weer wel. Het zal allemaal wel, maar als je net geband wordt, is het absoluut niet de bedoeling dat je met een volgende account verder gaat. Deze account krijgt dus per direct een permanente ban. Die andere ban is tijdelijk.