PDA

View Full Version : Dringend, wat te doen



Kasper
24 mei 2003, 22:21
Oké heb dus probleempje,
heb ergens een 2ehands Gibson Les Paul Ebony met gold hardware gevonden voor 500€ (met gibson-case erbij)
Ten eerste: is dit een koopje, ik denk van wel?
maar: ik zou graag één hebben met chromé hardware, klein detail wel. Daarom dat ik al een tijd aan het denken was om een Epi te kopen.
nog een maar: ik zit met examens en 'k mis een halve dag of zo door te gaan kijken. Maar indien ik dus toch ga kijken, waar moet ik dan op letten? heb al foto's gezien, maar weet nie echt goed waar ik op moet letten, zodat ik me niet laat vangen.

Negative K3 fan
24 mei 2003, 22:22
wat voor 1 is het? een custom? Als het een custom is en hij kost 500 en hij is niet in absurd slechte staat moet je het zeker doen, die hardware is te vervangen voor niet al te veel geld.

Kasper
24 mei 2003, 22:27
oei,sorry vergeten bij te zetten in mijn haast (er zijn nog geïnteresseerden dus ik moet vlug beslissen)

is een Studio
Gibson Les Paul Studio Ebony

Negative K3 fan
24 mei 2003, 22:30
studios kom je 2e hands niet vaak zo goedkoop tegen, ik zou er voor gaan!

skabouter
24 mei 2003, 22:43
kopen man !! altijd doen !

zoiets moet je op zo`n moment ook even als investering zien. ook al vind je het misschien niet perfect, dan koop je hem toch. dan ga je daarna zoeken naar een Epi (bijv) die wel perfect voor je is, en dan verkoop je deze, en misschien hou je dan nog geld over ook :smile:

maar zo`n gitaar zou ik zelf houden. pracht ding, en helemaal voor zo`n prijs !

Kasper
24 mei 2003, 22:53
Ben al te laat :'-(

Iemand anders is mij voor die morgen gaat kijken, kan me moeilijk inbeelden dat deze persoon hem niet koopt.

Anyway, hij gaat iets laten weten indien die andere geïnteresseerd hem niet mee naar huis neemt, maar ik vrees er voor.

Zit je dan te wachten op een mailtje, en dan is iemand anders je voor, die geen examens heeft zoals ik. AAARRRGGGHHHH

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kasper op 2003-05-24 22:55 ]</font>

Negative K3 fan
24 mei 2003, 22:55
ga er eerder heen

iam
24 mei 2003, 22:56
bel die persoon en ga eerder!! verdomme jij was eerst (of heb ik het verkeerd?)

Kasper
24 mei 2003, 23:03
De eerste keer dat ik mailde antwoordde hij dat ie nog mail ging sturen met wat foto's en zijn adres in, naar allbei de personen (ik dus ook).

Toen ik hem kreeg heb ik nog discussie gehad met mijn vader, en pas achter een halfuurtje belde ik hem op en kreeg ik te horen dat hij al had afgesproken met iemand anders, morgennamiddag.
Tenzij ik morgenvoormiddag afspreek, gaat dat dus niet meer lukken om eerder te zijn.

Anders Destium
24 mei 2003, 23:09
Tenzij ik morgenvoormiddag afspreek, gaat dat dus niet meer lukken om eerder te zijn.


Er zijn belangrijkere dingen dan een nieuwe gitaar, zoals EXAMEN HALEN :wink:

Het is misschien niet mijn taak om relativist/realist te zijn, maar stel dat je die gitaar wél koopt....

Denk je dan dat je de 3 vakken volgende week nog goed gaat leren (als diehard student geloof ik nog steeds in de ultieme laatste dag-aanval :wink: ) als je een nieuwe gitaar hebt? Het lijkt me persoonlijk van niet, als ik een nieuwe gitaar heb ben ik normaal gesproken meer dan een dag niet meer aanspreekbaar laat staan capabel genoeg om iets uit te voeren waar hersenactiviteiten bij gemoeid zijn :wink:

Er komt vast nog wel eens een andere gitaar langs, als je je best doet hoef je maar 1 bloody keer examen te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kasper
24 mei 2003, 23:18
Mja, daar heb je wel gelijk in.

... maar langs de andere kant ...
Aangezien ik bijna dezelfde gitaar ging kopen, maar dan de epiphone versie, was mijn vreugde enorm groot toen ik dezelfde zag staan voor €500. De GIBSON-versie!

Nu is mijn teleurstelling echter des te groter :sad:. Het zou mijn eerste goeie gitaar geworden zijn, nu speel ik op zo'n beginnerssomething.

En dat ik na de aanschaf zowiezo een paar dagen niet zou geblokt hebben, volledig mee eens! But that doesn't have to be a bad thing :wink:

FragDaddy
25 mei 2003, 19:17
Er komen nog wel meer gibsons langs hoor. misschien niet voor 500 euro, maar toch.

spaar gewoon even door en je vindt binnenkort vast wel een echte gibson (met chrome hardware)

rsvarthur
26 mei 2003, 10:17
papamodus:
Haal dat examen! Kun je later een goed baantje krijgen, en zoveel Gibsons kopen als je wilt.

De Teng
26 mei 2003, 10:26
Juist, flikker maar op met die Gibson, misschien was ie wel niet voor niks zo goedkoop. Zal vast geen zuivere koffie zijn geweest. (tegeltje 1)

En haal je examen maar kerel, ik ben een keer gezakt en dan zakt echt al je moed in je schoenen. (tegeltje 2)

Een jaar studeren is veeeeel duurder dan een Gibsonplankje van € 500,- . Geloof me op mijn woord. (tegeltje 3)

:wink:

De Teng
26 mei 2003, 10:27
Oh ja: met een bijbaantje als je je examen haalt kun je genoeg geld verdienen, je hebt immers een lange vakantie! En dan ben je écht blij, én examen én een vette scheurplank.