PDA

View Full Version : Kill 'em Mister



fivelastwords
6 juli 2011, 13:32
Heb sinds kort een electro/noise project erbij: Kill 'em Mister. Eerste track staat inmiddels online en we zitten in de selectie van de Popronde 2011.
Bezetting is beats/synth man, tweemaal gitaar en zang. Check hier de eerste track, benieuwd wat jullie er van vinden!

http://soundcloud.com/kill-em-mister/kill-em-mister-female-killer

En je kan ons vinden op Facebook mocht je het willen liken.

Cheers!

Duhsjaak
10 juli 2011, 10:23
Hi
Ik heb m al een keer of wat beluisterd en vind m superleuk! Ik zie noig niet voor 100% waarom ie op een gitaristerenforum staat, maar dat is nitpicking.

Ik weet te weinig van deze muziek om er serieus over mee te praten, maar ik heb iedere keer met veel plezier ernaar geluisterd. Is die giga conpressie een van de zegeningen van Soundcloud?

Verder snap ik niet helemaal waarom nog niemand een beetje fatsoenlijke reactie erop heeft gegeven.

Dit leid verdiend te worden besproken door iemand met verstand van zaken!
Nu, als volstrekte leek, zeg ik: Keep on keepin' on!

Vriendelijek groet, Gus

fivelastwords
10 augustus 2011, 22:04
Hi
Ik heb m al een keer of wat beluisterd en vind m superleuk! Ik zie noig niet voor 100% waarom ie op een gitaristerenforum staat, maar dat is nitpicking.

Ik weet te weinig van deze muziek om er serieus over mee te praten, maar ik heb iedere keer met veel plezier ernaar geluisterd. Is die giga conpressie een van de zegeningen van Soundcloud?

Verder snap ik niet helemaal waarom nog niemand een beetje fatsoenlijke reactie erop heeft gegeven.

Dit leid verdiend te worden besproken door iemand met verstand van zaken!
Nu, als volstrekte leek, zeg ik: Keep on keepin' on!

Vriendelijek groet, Gus

Thanks man, blijf dat je tof vind! Er zitten meer gitaren in dan je denkt, maar snap wat je bedoelt. De andere tracks die we aan het afmaken zijn
zijn veel meer gitaar georienteerd. De heftige compressie is deel van onze sound, daar kan SoundCloud zelf niet veel meer aan kapot maken haha!

Thanks voor je reactie, en hou ons in de gaten zou ik zeggen. Sowieso hebben we 6 gigs staan, waarvan er 5 gratis afterparty zijn van de Popronde in een paar steden. Wellicht tot daar?

Duhsjaak
12 augustus 2011, 01:47
Hi
Dat van die feesten hoop ik zeker. Heel origineel geluid. Ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt.

Hals en beinbruch (break a leg - toi toi toi)!!!
Wordt vervolgd.

Vriendelijke groet, Gus

aaronstonebeat
12 augustus 2011, 22:33
Het zou zo het een of andere 'Theme from ...' kunnen zijn. Ik vind het wel vet en cool.
:ok:

dj0knuf
12 augustus 2011, 22:53
Klinkt echt tof!

Waar geven jullie gigs? Ben heel erg benieuwd hoe dit live gaat klinken.

Arvoitus
12 augustus 2011, 23:27
Ik zie dat jullie 4 november in venlo spelen bij Perron 55, misschien kom ik dan wel even kijken!

fivelastwords
13 augustus 2011, 16:41
Nice! Thanks voor de reacties.

De gigs die we tot nu toe hebben staan zijn:

9 September - Vasim, Nijmegen (Popronde afterparty)
24 September - Burgerweeshuis, Deventer (Popronde afterparty)
13 Oktober - Vera, Groningen (Popronde afterparty)
14 Oktober - Luxor Live, Arnhem (Popronde afterparty)
4 November - Perron 55, Venlo (Popronde afterparty)
16 December - LVC, Leiden (Triplex VIII)