PDA

View Full Version : Daniele Gottardo Guitar Sbrego Improv by Allon



allonso1990
5 juli 2011, 20:10
Hi allemaal,

Na het horen van Timo z'n versie, wou ik ook graag een poging wagen, die helaas niet zo fantastisch is als die van hem.

Toch wil ik hem graag met jullie delen enne.. excusez moi voor het geluid:soinnocent:

http://www.youtube.com/watch?v=cxToWND36RI&fmt=18

pasqual
5 juli 2011, 22:13
Moeilijk te zeggen hoe je nu werkelijk speelt want de balans is ver zoek. Ik denk te horen dat je spel erg o.k. is want ik hoor een mooie vibrato. Graag zou ik je spel nog eens willen horen maar dan met een fatsoenlijke opname waar ook de balans beter is.

allonso1990
5 juli 2011, 22:31
Hey Pasqual, dankje voor je reactie!

Het is met m'n telefoon opgenomen dus ja de kwaliteit is inderdaad om te janken, hoog tijd voor wat opnameapparatuur, enige ideeën die betaalbaar zijn?

pasqual
5 juli 2011, 22:38
Via je geluidskaart opnemen? Of zo'n Zoom-apparaat waar je behoorlijk mpeg-4 opnames mee maakt die bij Thomann voor zo'n 100 euro worden aangeboden?

allonso1990
5 juli 2011, 23:01
Oké dankjewel! Maar eens een beetje rond gaan kijken dan:)

Cubone
5 juli 2011, 23:19
Hi,

Ik hoor werkelijk niks van wat je speelt...Zet de backing track wat zachter. Is wel jammer, ik kan horen dat je wel een leuke improv hebt gedaan (heel erg goed luisteren :seriousf:)

Zal mijn versie binnenkort ff posten, lijkt wel of iedereen hier die sbrego bug the pakken heeft :supercool:

Voor de rest wel een gave gitaar !


Groet,

allonso1990
6 juli 2011, 00:05
Haha ja inderdaad! Backing wat zachter of de boxen wat verder weg van m'n telefoon. Of nóg beter, gewoon wat opnameapparatuur:)

Ben benieuwd naar jou versie;), btw als je het een leuke gitaar vindt, kopen haha? Ik wil hem weg doen namelijk:p

TimoSomers
6 juli 2011, 00:40
Mooi hoor!
Sommige noten en vibrato doet me denken aan mezelf:D.

allonso1990
6 juli 2011, 00:58
Haha, zou misschien wel kunnen dat ik iets gejat heb ja:soinnocent: tof om van je te horen!

Duhsjaak
6 juli 2011, 02:44
Hi
Hoelang je gitaar speelt is een ding, maar hoe lang je opnames maakt blijkt dan toch de doorslaggevende factor te zijn.
Zou het niet moeten zijn maar wanneer het een de werkelijk beperkende factor van het ander blijkt.....

Kijk eerst eens in je omgeving (geografisch) rond hoe anderen dat hebben getackeld.

Anders koop je op goedbedoelde adviezen spullen die niet op je wensen zijn ingesteld. Da's zonde.

En het geld groeit bij niemand op zijn rug.

Let op je houding; een verkeerde houding kan op den duur tot blessures leiden. Straks kun je alleen nog maar triangel spelen; moet je toch niet aanm denken.

Fraai gitaartje, goed spel, voor zover te horen; prima uitgangspunt voor veel plezier.

Ik blijf het volgen in ieder geval.
Vriendelijke groet, Gus

arnoldtims
6 juli 2011, 10:04
Vind de opname voor een telefoon eigenlijk wel goed (is het toevallig een galaxy s?) maar inderdaad de backing staat te hard om het goed te horen.

Toch hoor ik wel een knap stukje gitaar werk hoor en een mooi geluid van je gitaar.

allonso1990
6 juli 2011, 11:28
Dankjewel Gus en Arnold!

@ Gus: Ja, klopt. Ik kan zo'n Zoom recorder of een soortgelijke van iemand lenen waarschijnlijk dus dat zou al een verbetering zijn.

@ Arnold: Het is inderdaad een galaxy s, is dat zo duidelijk te zien? haha

arnoldtims
7 juli 2011, 09:15
Een beetje oftopic maar ik heb een samsung galaxy s en heb daar ook redelijke opnamen mee gemaakt.
Ik heb wel voodoo sound en dat is echt een aanrader, daarmee word je opname een heel stuk beter, en kan je zelf concerten opnemen zonder overstuur.
Moet je wel voor geroot zijn, kijk maar eens op het forum van android world.
En zoek dan op voodoo sound. Maar misschien wist je dit allemaal ook al.

pasqual
7 juli 2011, 11:42
Leg hier eens iets meer over uit, klinkt interessant. Wat is dat "geroot"?

arnoldtims
7 juli 2011, 22:41
Voordat ik hier een lang oftopic een lang verhaal ga schrijven, wil ik je aanraden om naar het forum van Androidworld te gaanhttp://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/.
Bovenaan staat een topic met belangrijkeke topics daar word een hoop uitgelegt.
Het is niet moeilijk allemaal maar het is even wat lees voer. Iedereen is daar bereid om beginners te helpen en je kan de zoek functie gebruiken om op rooten te zoeken.
hier staat het heel duidelijk in beschreven onder het kopje Speedmod kernel
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html.
maar goed ik ga nu erg oftopic dus als je me nog wat wil vragen doe het dan in oftopic hier, daar is ook een android topic.
Ook nog even handig http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Category:Begrippenlijst