PDA

View Full Version : Laney TF 800 + 4x12" cabinet



beelz
5 juli 2011, 02:03
Hallo medeplankkunstenaars,

Ik heb onlangs een Laney TF 800 met bijbehorend cabinet aangeschaft, het is een episch toffe amp. 1 Ding is alleen een beetje jammer, ik heb hem gekocht via marktplaats en de verkoper had de handleiding niet meer.
Na dagen zoeken op de interwebz heb ik hem nog niet kunnen vinden. Is er iemand hier die de handleiding voor de TF 800 heeft voor mij? Digitaal of op papier is mij om het even, voor een papieren versie die gekopieerd wordt en naar me opgestuurd wordt zal ik uiteraard de kosten van de kopietjes en verzendkosten betalen.

En voordat het gezegd wordt: Ja, ik weet dat op de Laney site een link staat naar de handleiding voor TF 800, deze handleiding is echter voor de hele TF-serie met uitzondering van de TF 800.
Ik kan best een paar uur bezig met de versterker om instellingen te ontdekken, maar hij staat in de bandkast bij de oefenruimte waar ik oefen met mijn band, deze tijd kan dus beter besteed worden aan het maken van nieuwe nummers.

TL;DR
Ik zoek de handleiding voor een Laney TF 800.

Epii
5 juli 2011, 09:54
Ik heb ook even gezocht, maar ik kan je helaas niet verder helpen :makeup:

vpilot
5 juli 2011, 10:16
Heb je je vraag misschien ook al op het Laney forum gesteld? Daar zijn een aantal zeer behulpzame forumites.
www.laney-posse.co.uk

Als die handleiding ergens is, dan zullen die gasten het wel voor je kunnen opduikelen.

beelz
7 juli 2011, 14:44
Ik heb inmiddels van Laney zelf de handleiding gekregen. Fijne mensen zijn het, ze zouden de link op de site ook aanpassen zodat de goede versie tevoorschijn komt als iemand die zoekt.

muziekschuur
7 juli 2011, 14:54
Zonder foto is dit natuurlijk nooit gebeurd.