PDA

View Full Version : Linkshandige bespeler van een snaarinstrument meldt zich



beelz
4 juli 2011, 21:48
Hallo :)

Ik ben nieuw hier, dus ik stel me even netjes voor. Dat is wel zo makkelijk lijkt me, dan weten jullie ook wie die lul is die zo ongenuanceerd uit de hoek kan komen. Immers, nuanceren is voor mietjes.

Ik ben beelz, 29 jaar, woonachtig in Zwolle. Zoals de titel van dit draadje al zegt ben ik een linkshandige gitarist. Op dit moment heb ik een lieve Les Paul, een Stratje met EMG SA/SA/81, een Dreadnought, een custom semi-akoestische gitaar en een spaanse gitaar gemaakt van waaibomenhout.
Mijn versterker is een Laney FM800 met bijbehorend 200Watt cabinet van Laney.

Ik ben de gitarist, zanger en schrijver van de Nederlandstalige hardcore/streetpunkband Regulier. Dat gaat vooral over bierdrinken en lol hebben, maar ook sociaal commentaar is ons niet vreemd. Ondanks dat de muziek die ik maak erg boos klinkt, ben ik erg vriendelijk en zelfs goed benaderbaar.

Ik ga binnenkort beginnen aan een projectje wat ik al heel erg lang wil en waar ik nu eindelijk de tijd voor heb: het bouwen van een gitaar. Het ontwerp is klaar, de hardware en electronica zijn uitgezocht, de werkplek is leeg, dus binnenkort trek ik weer een nieuw draadje open in het zelfbouw-gitaar subforum.

Als er nog vragen zijn dan zal ik mijn best doen deze te beantwoorden naar eer en geweten. Bedenk wel goed, er zijn geen domme antwoorden, alleen domme vragen.

G.G.
4 juli 2011, 23:16
Leuk, welkom! We zien je wel in Zelfbouw verschijnen. Vergeet niet de camera steeds erbij te pakken.

Ukeloeder
5 juli 2011, 17:39
Welkom. Neem het er van. Maak het je gemakkelijk en laat het je smaken.
Ik ben benieuwd naar je lefty bouw project.

Ross123456
7 juli 2011, 10:08
Hartelijk dank voor uw delen.:supercool::supercool: