PDA

View Full Version : voorstellen : Isy



isy
1 juli 2011, 20:30
Hallo allemaal !

Mijn naam is Isy , ben 18 jaar en ben erg gepassioneerd door ''de gitaar''. Ik ben begonnen met mezelf een elektrische gitaar aan te kopen zonder er nog maar iets van te kennen , ik vond dat gewoon een ''cool instrument'' en wou er wat op tokkelen.

Ik heb er maar een tijdje wat op zitten tokkelen maar dat verliep niet zo vlot , dus daar lag mijn mooie lichtblauwe gitaar dan onder het stof. Een paar jaar later werd ik enorm geïnspireerd door mijn vader die me met enkele 'kei goeie' gitaristen liet kennismaken via oude platen en cd's.

Nu , nog een paar jaar later , ben ik helemaal één met mijn akoestische gitaar. Ik zou niet zonder kunnen leven .. het is mijn grootste liefde. Ik heb het mezelf aangeleerd via ''tablaturen'' en heb vorig jaar 1 jaar muziekschool gedaan met klassieke gitaar.. en nam nu een sabbat-jaar'ke van de muziekschool . In september ga ik hoogstwaarschijnlijk verder op de muziekschool in de richting pop/jazz !

Ik ben net afgestudeerd als kinderverzorgende en ken dus alles van ziektes en Ehbo bij kinderen.. maar ik heb het allemaal zo een beetje gezien en vond het tijd om mijn hobby een kans te geven !

Ik ben me dus gaan inschrijven in het ILSA Boom voor de richting instrumentenbouw(gitaar) en zie het heeeeeeelemaaaaaal zitten! :noob:

En voila , nu ben ik hier op dit forum terecht gekomen ! En ik hoop dat ik hier veel interessante berichtjes kan lezen en nog wat meer kan bijleren over gitaren en alles wat erbij hoort!

Muzikale groetjes , Isy !

Rizz
1 juli 2011, 21:38
Hallo en welkom!!

Goed verhaal, altijd leuk om mensen te zien die met een omweg toch weer terug bij het mooiste instrument van allemaal komen!

Gitaarbouw.. moedig en ontzettend gaaf.. Bij mij blijft het voorlopig bij kijken naar en lezen over de ervaringen en kunststukjes van anderen.. Ik wacht nog ff tot mijn midlife :seriousf:

Veel plezier op dit forum!

Groeten, Richie

Robert&Co
2 juli 2011, 08:44
Welkom Isy!!

Mooi verhaal zeg, altijd mooi om te horen hoe mensen een passie kunnen hebben met hun instrument! ;)

Have fun!

speulmenneke
2 juli 2011, 23:48
Hoi Isy,

Welkom, en veel succes met je opleiding.