PDA

View Full Version : Mt2.....



mohawk
24 mei 2003, 17:51
Ik heb vanmiddag een Mt2 gehaald...maar als ik em een beetje hard wil zetten en ik zet level over een half dan begint mn versterker,zon vaag geluid te maken..maar als ik dan speel is et over..wie weet waar dat aan kan liggen??

Mitch
24 mei 2003, 18:02
Kan "vaag geluid" iets specifieker ??????

Negative K3 fan
24 mei 2003, 18:10
waarschijnlijk feedback, iets meer gebruik maken van de volume knop op je gitaar.

sash
24 mei 2003, 18:11
Hij bedoelt waarschijnlijk feedback.

Als je zolang je speelt er geen last van hebt is alles goed. Als je snaren los laat en als ie dat begint te doen is het ook normaal.

Zet alleen de distortion niet helemaal vol open.

mohawk
24 mei 2003, 18:54
Ik heb de distortion wel vol open,want ik wil wel een goed metal-hardcore geluid hebben,ik heb geen flauw idee wat feedback is dus et zal wel,want als ik mn volumeknop dichtdraai,is er ook over,maar dat lijkt me ook logisch :smile:

RadiuS
24 mei 2003, 19:23
ooww das echt zon standaard beginnersopvatting. ik wil een vet metal geluid dus doe de gain voluit...dan wordt je geluid een blubberzooi :razz:

sash
24 mei 2003, 19:26
Op 2003-05-24 18:54, schreef mohawk:
Ik heb de distortion wel vol open,want ik wil wel een goed metal-hardcore geluid hebben,ik heb geen flauw idee wat feedback is dus et zal wel,want als ik mn volumeknop dichtdraai,is er ook over,maar dat lijkt me ook logisch :smile:


Feedback is dat gepiep. En het is gelul als je denkt dat je met de gain vol open een goed metal hardcore geluid krijgt. Experimenteer er maar eens mee en dan zal je zien dat met de gain wat terug alles veel strakker, duidelijker en beter klinkt :smile:

Negative K3 fan
24 mei 2003, 19:35
vooral met die metalzone klinkt het niet geweldig omd e gain vol open te zetten.

Theije
24 mei 2003, 19:45
Je moet je level ook niet zo ver open zetten, gebruik het volume van je versterker om meer volume te krijgen en niet de level van de MT-2.

En idd niet al te veel Gain gebruiken.

Thomasvv
25 mei 2003, 01:00
Ik speel metal op mn cleane kanaal.. flinke boost ervoor en scheuren maar. Mocht ik af en toe metalleren met mn extreme-over-de-toppe-lead-kanaal, dan staat mn gain idd niet open. As said before wordt het dan alleen maar een puinzooi..