PDA

View Full Version : HNGD Fender Mex Midnight Wine



arcane
29 juni 2011, 22:07
HNGD , naja afgelopen vrijdag dan;) Had nog geen tijd om foto's te maken.

Enige tijd geleden heb ik een topic geopend waarin ik advies vroeg voor nieuwe pickups voor mijn London city Spitfire. Daar heb ik goede tips gekregen, had ook al een setje Leo Sounds in de winkelwagen zitten.
Maar een echte Fender Strat, tja die wilde ik eigenlijk ook altijd al wel hebben.
de verleiding was toch te groot, dus ben ik naar Vriese hier in Doetinchem gegaan. Mijn oog viel direct op de Midnight Wine. Die vond ik toch wel erg mooi. Getest en gekocht.
Ooit komt er uiteraard een Fender USA;)
En een HNGD-topic zonder foto's is natuurlijk niets waard:

http://i492.photobucket.com/albums/rr284/_arcane_/Fender%20Strat/P6290030.jpg

http://i492.photobucket.com/albums/rr284/_arcane_/Fender%20Strat/P6290031.jpg

Epiphoneee
29 juni 2011, 22:12
Die kleur paars vind ik wel wat hebben! Ik zag hem in de winkel staan, even bespeeld. Mooi, warm geluid voor een vriendelijk prijsje :ok:

Noctiis
29 juni 2011, 22:31
Het is de tijd voor paars/rode gitaren! Vet ding!!

budje
29 juni 2011, 23:59
Witte amp met een paarse gitaar... Tijd om serieus foto's te maken!!!! :mmmm:

arcane
30 juni 2011, 08:57
Ja de witte amp is wel stylisch he:)

Hendriks
30 juni 2011, 09:52
Mooi setje , verder heb je niets nodig.

ar250artist
30 juni 2011, 10:43
Van harte er mee! Ik heb exact dezelfde gehad en met plezier bespeeld. De foto's doen overigens geen recht aan de mooie echte wijnrode kleur die de gitaar heeft. Hij doet nu paars aan, maar in mooi daglicht zie je pas wat een schoonheid het is. Combineert ook erg lekker met de maple neck. Veel plezier er van.

arcane
30 juni 2011, 11:03
De foto's doen overigens geen recht aan de mooie echte wijnrode kleur die de gitaar heeft. Hij doet nu paars aan, maar in mooi daglicht zie je pas wat een schoonheid het is. Combineert ook erg lekker met de maple neck. Veel plezier er van.

Helemaal mee eens. De kleur is erg moeilijk om goed op een foto te krijgen. Het is mij dan ook niet gelukt.