PDA

View Full Version : Bridge Burning cover (by Epii, inspired by Roel)



Epii
28 juni 2011, 18:09
Omdat ik al een tijdje dit nummer aan het meespelen was en het topic van Roel zag, dacht ik: waarom niet gewoon een covertje opnemen?

Dat heb ik gedaan dus. Gewoon 1 take, geen studio magie om het net te krijgen. Er zitten dus wat slordigheidjes in, ach.

Blackstar HT1 Emulated Out>Line in op PC> Adobe Audition>Jouw speakers

http://www.netmusicians.org/files/27-FF%20Bridge%20Burning%20HT1_mixdown.mp3


Ik ga hem denk ik nog een keer opnemen, maar dan met een Mesa Rectifier sim.

pasqual
28 juni 2011, 22:29
eigenlijk gewoon een heerlijke gitaarsound en op een paar uitschietertjes na strak gespeeld. je hebt alleen je eigen gitaar wel erg hard in de mix gezet. verder heb ik niet zoveel met deze muziek: leuk om te horen maar ik zou het niet willen spelen. welek gitaar gebruik je hier? ( epi;)? )

pupanus1
29 juni 2011, 14:11
Lekker riffje tijdens de verse heh! Ik vind dit nummer zelf ook heerlijk om mee te spelen.

Paar uitschieters en heel soms zit je er net wat naast, maar voor de rest lekker gespeeld!

Inderdaad lekker geluid, ik vind het juist wel fijn dat je jezelf wat harder in de mix hebt gezet anders hoor je niet wat jij speelt en wat zelf van de track is :)

Epii
29 juni 2011, 19:26
Dankjewel!

Ik vind dat verse riffje echt heel goed, maar ik heb er nog wel eens moeite mee. Speel nog niet erg lang namelijk.

En uit die HT-1 heeft echt een goeie emulated out. Het klinkt al zo goed zonder interface ofzo, gwn rechtstreeks in de Line-in. Ben er erg blij mee.

Mr. Dynamite
29 juni 2011, 20:44
Oke ik ben geïnspireerd, lekker gespeeld. Sound is dik inorde!
*pakt de gitaar erbij