PDA

View Full Version : Demo van mijn aoestische duo SENSE



Luc-O
26 juni 2011, 19:49
Hey folks,

ik heb dit weekend een demo opgenomen met mijn akoestische project SENSE, met zangeres Annemiek van der Weele. Vijf songs, 3 eigen en 2 covers. Het resultaat is te beluisteren op onze MySpace www.myspace.com/senseduo

Benieuwd wat jullie d'r van vinden!

grtz Luc

TimoSomers
27 juni 2011, 00:11
Goed gespeeld, maar haar stem raakt mij helemaal niet (helaas).

Duhsjaak
28 juni 2011, 03:31
Hi
Geen idee of jullie al langer samenspelen.......

Kan het zijn dat de dame toch wat gespannen was? Er zit in ieder geval iets in de manier waarop zij verkeerd adem haalt/te hoog ademt of zo, waardoor het er net niet helemaal ontspannen uitkomt.

Ik kan mijn vingers er niet helemaal op leggen, maar daar wijt ik het een beetje aan.

Daarbij zingt ze voor haar stemgeluid niet helemaal door een ideale microfoon naar mijn smaak. Hierdoor klinkt het wat te plastic/afstandelijk. En da's niet nodig.

Haar uitspraak en handling van de tekst vind ik daarentegen een dikke pluim waard.

Gitaarspel is heerlijk. Probeer de volgende keer eens de micro te richten op de octaafplek. Dan krijg je doorgaans was meer brille in het geluid. Nu is het aan de vlakke kant, wat jammer is, want is hoor genoeg moois.

Dat geldt wat mij betreft voor de hele post. Ik hoor meer dan genoeg moois. Jullie opereren in de league waar het nogal dringen geblazen is, dan is het alleen maar des te belangrijker wat meer op de persoonlijke benadering te letten.

Ik hou jullie volgende post in de gaten.

Vriendelijke groet, Gus