PDA

View Full Version : Flightcase ac30



ieme
24 mei 2003, 14:48
Wie weet waar ik een flightcase kan laten bouwen, of waar ik een kant en klare flightcase voor mijn ac30 kan krijgen? ik wil bij voorkeur een "hoodedflightcase" zoeen daar de versterker gewoon op de bodem blijf staan en dan de bovenkant er af kan pakken.


ieme

ieme
24 mei 2003, 14:50
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2531795928&category=38 077 zo iets maar dan in nederland

wietse
24 mei 2003, 14:59
als je handig bent maak je er zelf één die dingen zijn verrekte duur.
je kan alles wat je nodig hebt wel bij een bouwmarkt kopen kost je mischien 75euro aan materiaal .
mischien niet zo mooi als een gekochte maar wel voordeliger, staat er trouwens niks op een 2ehands site van de goede afmetingen?

Echoes
24 mei 2003, 15:23
hoor eens bij je lokale gitaar/muziekboer. Als ze ze daar niet maken dan weten ze vast wel het adres waar ze wel gemaakt worden.

Ic3gl0vE
24 mei 2003, 15:25
musikproduktiv maakt dacht ik wel flightcases....

ieme
24 mei 2003, 17:15
Haubencase AAC Vox AC30 ML Case für Vox AC30 229,00 Euro
Volgende week maar eens een ritje maken, waar is die winkel in duitsland? bij arnhem hoorde ik laats klopt dat?

zjanke
24 mei 2003, 21:50
Je kunt bouwpakketen op maat krijgen en zelfs helemaal bouwen is ook niet zo moeilijk (goed meten en zagen...). Het enige waar je goed naar moet kijken is dat je de goede popnagels gebruikt, als je de "normale" pakt laat alles over een paar jaar los.
Voor 100 Eur moet je klaar zijn.

Bates15
24 mei 2003, 21:52
Als je eens belt wat dat gaat kosten? Bij een flightcase maker bv. Kan me niet voorstellen dat je meer betaald. (ik althans niet)

iam
24 mei 2003, 22:17
je zou aardig verschieten van die bouwers, iemand die ik ken (zanger flatcat) heeft me verteld dat die rap boven de 300 euro gaan (das nog goekoop)

zjanke
24 mei 2003, 23:06
Ik weet niet wat ze voor tarief rekenen, maar ik heb er zelf al meerdere gebouwd. Voor 100 eur aan materiaal moet je klaar zijn. dan heb je een kist zoals op de foto, met wielen, fatsoenlijke handgrepen en fasoenlijke sluitingen. Je kunt een paar euro goedkoper bouwen door te bezuinigen op de losse onderdelen, maar bedenk wel dat je dure versterker erin moet.
Ik heb een keer een kist gehad waarin een kitty hawk (buizen) 2 meter naar beneden stuiterde omdat een staalkabel van een lift brak, dan ben je toch blij dat je goede kist hebt gebouwd...(ja hij deed het nog)
Als je een beetje handig bent kun je makkelijk een flightcase bouwen in een dag.