PDA

View Full Version : Help: Techneut omgeving Tilburg/Breda die mij kan helpen met een Line6 X2 Wireless



BobvanKempen
25 juni 2011, 20:05
Mijn trouwe wireless system (line 6 x2) geeft geen signaal meer door.

Als ik aan de kabel bij de zender rommel hoor je dat tie af en toe contact maakt dus nieuwe kabel gekocht en het zelfde euvel. Lijkt dus alsof die kleine jackplug kapot is. Ik heb een opengemaakt maar je kan niet bij die jackplugingang want zit een of ander plastic kapje omheen. Een nieuwe Line 6 wireless is nogal prijzig dus weet iemand hier misschien iemand in de buurt van Breda / Tilburg die dit kan maken?

Alvast heel erg bedankt!

BobvanKempen
25 juni 2011, 22:49
Overigens mocht er hier een techneut zijn die het kan PM me aub want anders ben ik gedwongen om een nieuwe te kopen. Natuurlijk betaal ik mits het een redelijk bedrag is.

snaarplukker
25 juni 2011, 23:01
Als je geluk hebt zit er aan de achterkant van de plastiek behuizing een gaatje of spleetje waarmee je met iets puntigs het lipje iets naar binnen kan drukken.
Zoniet, dan moet ie vervangen worden. Dat vraagt wel enig soldeerervaring.

Dirk_Hendrik
26 juni 2011, 08:09
Overigens mocht er hier een techneut zijn die het kan PM me aub want anders ben ik gedwongen om een nieuwe te kopen. Natuurlijk betaal ik mits het een redelijk bedrag is.
PM me effe