PDA

View Full Version : m13 probleem!



kenx
24 juni 2011, 20:14
Hallo iedereen, sinds een half jaartje heb ik een line6 m13, nooit problemen mee gehad, maar nu plots scheelt er iets... Om de paar minuten schakelt hij uit, en start na enkele seconden weer op... Dit is zeer lastig, en echt niet gebruikelijk aangezien ik hem live ook vaak gebruik. Ik had al eens gelezen over dit probleem, maar ik vind het niet meer terug, kan iemand helpen?

Mvg

Dirk_Hendrik
24 juni 2011, 20:31
Klinkt als een voedingsdefect.

Johannes
24 juni 2011, 20:53
Friemelen aan het snoer of het plugje van de adapter? Misschien een draadbreuk daar of een defect bij de input van de adapter. Ik zou in ieder geval even rammelen aan de hele boel. Als het effect dan ook meteen optreed, weet je al iets meer.

kenx
24 juni 2011, 20:59
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het voorkwam in de oude versies, en dat het verdween bij de software update, maar dat wil ik graag zeker weten =)

Dirk_Hendrik
24 juni 2011, 22:17
Even doorvragen,
Kapt het hele ding ermee? Alles uit? dus ook Led's verlichting, texten op displays en andere visualizaties?

Dat zou kunnen betekenen dat hij je dat ook flikt tijdens een softwareupdate en als dat gebeurt heb je kans dat het een heel grote deuropenhouder wordt.

kenx
25 juni 2011, 14:16
Even doorvragen,
Kapt het hele ding ermee? Alles uit? dus ook Led's verlichting, texten op displays en andere visualizaties?

Dat zou kunnen betekenen dat hij je dat ook flikt tijdens een softwareupdate en als dat gebeurt heb je kans dat het een heel grote deuropenhouder wordt.

alles gaat even uit, en na 1 of 2 seconden terug aan, en telkens is een "klik" geluid hoorbaar. Ik heb hem dan uitgeschakeld, en een halfuurtje erna weer aangezet, en hij heeft dan meer dan een uur gewerkt zonder dat 'ie uitviel... Ik heb er niets meer van gemerkt.

jaywalker
25 juni 2011, 16:29
Heel ander pedaal, maar mijn. Line6 dl4 doet precies hetzelfde als het pedaal even geen stroom krijgt om wat voor reden dan ook.

StevenStrat
25 juni 2011, 18:28
een software update zou het vreemd genoeg wel moeten verhelpen.

Dirk_Hendrik
25 juni 2011, 21:26
een software update zou het vreemd genoeg wel moeten verhelpen.

... bronvermelding?