PDA

View Full Version : GAS Aanval LTD EC1000 Snow White



Dribbel_
24 juni 2011, 12:09
Oh shit it happened again...

Al een tijdje wil ik naast m'n zwarte LTD les paul model ook nog een witte en nu kwam ik opeens op marktplaats voor een mooie prijs er 1 tegen.

FF mailen, bellen en ophalen maar.

Supervette plank, moest alleen wel nog even helemaal afgesteld worden maar nu alles goed staat speelt hij echt super. En hij ziet er uiteraard ook heel gaaf uit.

Enig puntje wat ik liever ander had gezien was de parelmoer binding => zwarte binding. Maarja je kan niet alles hebben he :dontgeti: En het valt in het echt een stuk minder op dan zo met de flits foto's
http://i51.tinypic.com/2aetlqv.jpg

En de broertjes bij elkaar
http://i51.tinypic.com/10cvo0m.jpg

almarvk
24 juni 2011, 12:28
Erg ondergewaardeerde les paul! Ik vind ze super fijn spelen met prima geluid. Ben zelf niet helemaal weg van de parelmoer binding, dat geeft het voor mij niet bepaald een luxere uitstraling. Maar goed; blijft een top gitaar voor het geld!

Dribbel_
24 juni 2011, 12:32
Erg ondergewaardeerde les paul! Ik vind ze super fijn spelen met prima geluid. Ben zelf niet helemaal weg van de parelmoer binding, dat geeft het voor mij niet bepaald een luxere uitstraling. Maar goed; blijft een top gitaar voor het geld!

Ja klopt, zonder die binding had het er net wat strakker uitgezien. De ESP Eclipse versie heeft dat maar dan betaal je gelijk €1000,- er bovenop en dat is me weer een beetje te gek :P

DemolitionColorScheme
24 juni 2011, 12:35
Mooi setje! Ik vind die parelmoer binding bij LTD's netjuist altijd erg mooi.

Sinner1980
24 juni 2011, 14:05
Mooi hoor,maar die binding....:(

Die abalone binding heb ik gehad op een Schecter en daar ging ik me dus aan storen; gitaar speelde en klonk prima,daar niet van maar dankzij die binding was het exit Schecter.

Die LTDs zijn kwalitatief vaak erg goed dus daar zal het niet aan liggen. Ik heb zo'n zwart model eens tegenover zijn grote ESP broer gezet en kon idd het prijsverschil niet echt rechtvaardigen.
Vreemd genoeg zou ik dan toch alsnog voor een ESP gaan maar ik ben gek...;)

Jasper.
24 juni 2011, 14:52
Wat is dat voor vreemde topkam? Compensated ofzo?

Dribbel_
24 juni 2011, 15:25
Klopt ja zo'n compensated topkam. Of het uiteindelijk veel uitmaakt zou ik ook niet durven zeggen

Sinner1980
24 juni 2011, 16:25
Klopt ja zo'n compensated topkam. Of het uiteindelijk veel uitmaakt zou ik ook niet durven zeggen

Ik den k het niet want dan hadden de luitjes van ESP/LTD het ook wel op hun duurdere modellen (ESP dus) gehad.

Aan de andere kant zijn gitaristen puristen/zeikerds die allemaal bij voorkeur een 'bone nut' willen en we worden vaak op onze wenken bediend...gelukkig;)

Braindead
24 juni 2011, 23:40
Zoals Sinner terecht opmerkt: het is abalone en geen parelmoer. Parelmoer heeft niet van die felle kleuren.

Ik heb op zich niks tegen abalone maar als je het gebruikt doe het dan met mate. Alleen de flag inleg had nog gekunt. Dit is wat over the top. Maar goed who cares, goede prijs kwaliteitverhouding iets wat je bij ESP minder ziet. Ik heb een ESP 1 ctm fr en vind hem klasse. Maar qua ontwerp zie ik liever het origineel, de Gibson LP :). Maar ze moeten bij ESP wel creatief zijn tegen de rechtzaken die er anders volgen...

En wit is altijd zo verschrikkelijk mooi!

Dribbel_
25 juni 2011, 21:37
Ja klopt, maarja helaas kan je een binding niet zomaar ff aanpassen :dontgeti:


Maarja ik kon hem overnemen voor 475,- dus voor dat geld is het het meeeer dan waard. :)