PDA

View Full Version : alto pa's....???



deefke666
24 juni 2011, 00:26
hallo,
ik ben een beetje aan het uitkijken om een pa aan te schaffen (liefst tweedehands)
nu heb ik een advertientie gezien van een alto pa die te koop staat, heeft er misschien iemand al ervaringen met dit merk....?
ik had er nog nooit van gehoord, maar dat zegt ook niet veel haha ik ben niet echt erg thuis in die materie...
als ik op de specs af ga lijkt het me wel iets voor mij (one man bandje)
moest er iemand wat ervaringen willen delen stel ik dat ten zeerste op prijs
andere tips en/of ideeen worden natuurlijk ook in dank aanvaard

grtz d

jutter
24 juni 2011, 00:50
hallo,
ik ben een beetje aan het uitkijken om een pa aan te schaffen (liefst tweedehands)
nu heb ik een advertientie gezien van een alto pa die te koop staat, heeft er misschien iemand al ervaringen met dit merk....?
ik had er nog nooit van gehoord, maar dat zegt ook niet veel haha ik ben niet echt erg thuis in die materie...
als ik op de specs af ga lijkt het me wel iets voor mij (one man bandje)
moest er iemand wat ervaringen willen delen stel ik dat ten zeerste op prijs
andere tips en/of ideeen worden natuurlijk ook in dank aanvaard

grtz d

Beetje in de war? Pa's.....en je hebt ma's.......Alto is toch een Suzuki??? Ik begrijp er geen snars meer van! Wat wil je gaan vervoeren in die Alto? Je pa of ma???

Jedeel
24 juni 2011, 01:03
Beetje in de war? Pa's.....en je hebt ma's.......Alto is toch een Suzuki??? Ik begrijp er geen snars meer van! Wat wil je gaan vervoeren in die Alto? Je pa of ma???

Ik zie geen smiley bij je posting, dus ik ga ervan uit dat je het serieus bedoeld.
De TS zoekt een PA (Public/Podium? Amplyfing), een installatie om een (one-man-)band te versterken. Hij heeft het merk Alto gezien en vraagt daar info over.

Helaas Jutter, ik ken het merk niet.

kenx
24 juni 2011, 01:04
Beetje in de war? Pa's.....en je hebt ma's.......Alto is toch een Suzuki??? Ik begrijp er geen snars meer van! Wat wil je gaan vervoeren in die Alto? Je pa of ma???

Leve de nuttige bijdragen!


@ TS: ikzelf heb in een repetitieruimte met een PA kunnen werken van het merk Alto. Het zei me jammer genoeg niets, en het ziet er ook helemaal niet degelijk uit... Teminste de mengtafel en speakers die daar aanwezig waren, ik kan het fout hebben. Eigenlijk vind ik het ook een beetje nutteloos om meteen een hele PA installatie aan te schaffen voor een one man bandje... Tegenwoordig vind je mackie SRM450 speakers voor een zeer schappelijke prijs, koop hierbij een klein mixertje met 5 kanalen oid, en je bent weer een hele stap verder. Naar mijn mening heb je dan wat je nodig hebt, voor een betaalbaar bedrag. Je zou nu anders iets low-budget kopen, en achteraf toch vervangen... Zo kost het uiteindelijk nog meer =)

kenx
24 juni 2011, 01:04
Ik zie geen smiley bij je posting, dus ik ga ervan uit dat je het serieus bedoeld.
De TS zoekt een PA (Public/Podium? Amplyfing), een installatie om een (one-man-)band te versterken. Hij heeft het merk Alto gezien en vraagt daar info over.

Helaas Jutter, ik ken het merk niet.

Public Adress

jutter
24 juni 2011, 01:20
Ik zie geen smiley bij je posting, dus ik ga ervan uit dat je het serieus bedoeld.
De TS zoekt een PA (Public/Podium? Amplyfing), een installatie om een (one-man-)band te versterken. Hij heeft het merk Alto gezien en vraagt daar info over.

Helaas Jutter, ik ken het merk niet.


Leve de nuttige bijdragen!


Ik vind het soms zo vermoeiend lezen: geen hoofdletters, geen punten achter de zin, afkortingen die in één keer geschreven worden.....Dat maakt het soms erg verwarrend/moeizaam om iets te kunnen lezen. Maar ja, misschien had ik er beter een smiley achter kunnen zetten maar dan wel één met een serieuze ondertoon....:soinnocent:

Pepe
24 juni 2011, 01:41
De titel zette mij ook op het verkeerde been, ik dacht dat een of andere puber het over zijn alternatieve vader wilde hebben.:chicken:

jutter
24 juni 2011, 01:47
De titel zette mij ook op het verkeerde been, ik dacht dat een of andere puber het over zijn alternatieve vader wilde hebben.:chicken:

Tja, dat dacht ik eerst ook maar later had ik in de gaten dat het over een Suzuki Alto ging.............niet dus!:???:

arcane
24 juni 2011, 09:29
Ik dacht hij zoekt een alternatieve vader als aanvulling voor zijn one man band:roll:

deefke666
24 juni 2011, 09:34
Leve de nuttige bijdragen!


@ TS: ikzelf heb in een repetitieruimte met een PA kunnen werken van het merk Alto. Het zei me jammer genoeg niets, en het ziet er ook helemaal niet degelijk uit... Teminste de mengtafel en speakers die daar aanwezig waren, ik kan het fout hebben. Eigenlijk vind ik het ook een beetje nutteloos om meteen een hele PA installatie aan te schaffen voor een one man bandje... Tegenwoordig vind je mackie SRM450 speakers voor een zeer schappelijke prijs, koop hierbij een klein mixertje met 5 kanalen oid, en je bent weer een hele stap verder. Naar mijn mening heb je dan wat je nodig hebt, voor een betaalbaar bedrag. Je zou nu anders iets low-budget kopen, en achteraf toch vervangen... Zo kost het uiteindelijk nog meer =)

@ kenx, bedankt voor de info, ik had ook al een beetje een vermoeden dat het niet direct top of the bill was, for the record, het ging alleen over de aktieve boxen zelf, mengpaneel enz heb ik al. Momenteel ga ik telkens een setje aktieve boxen huren maar eigenlijk is het ergens zonde van het geld en de tijd die je verliest met op en af rijden naar de verhuurder... Dat is toch elke week een voormiddag die ik kwijt ben met ophalen en de volgende dag met terug brengen.
Daarom ben ik een beetje aan het uitkijken naar een setje aktieve boxen en qua vermogen leek me dat wel wat, maar idd de klank moet in de eerste plaats ok zijn net zoals de betrouwbaarheid.
Trouwens dank voor de tip van die mackie luidsprekers, dat lijkt me best wel wat.

@ jutter, Inderdaad, de topictitel had wat duidelijker gekund ja, my bad

grtz d

deefke666
24 juni 2011, 09:35
Ik dacht hij zoekt een alternatieve vader als aanvulling voor zijn one man band:roll:

lol :seriousf: