PDA

View Full Version : Hoi allemaal



JeffreyXL
22 juni 2011, 21:57
Hallo ik ben Jeffrey 26 jaar oud en sinds 3 maanden begonnen met (akoestisch) gitaar spelen.

Speel op een gitaar die ik op de zolder heb gevonden. Mijn moeder speelde er vroeger op, kan geen merk vinden maar het is in ieder geval een klassieke gitaar en zoals ze het zeggen 'op een oude fiets moet je het leren'. Ondertussen wel wat nieuwe snaren erop gezet wat de klank wel ten goede kwam.

Ik hou eigenlijk wel van alle muziek genres en probeer tot op heden het gitaar spelen zelf onder de knie te krijgen. Ben ondertussen wel aan het twijfelen geslagen om wat lessen te volgen want ik vind het stiekem wel heel erg leuk de prijs is het enige wat me nog een beetje tegen houdt.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag! en anders tot ziens op het forum!

Harry
23 juni 2011, 11:11
hoi Jeffrey, welkom hier! Het kan zeker geen kwaad om les te nemen, al kun je misschien zelf al wat akkoorden vinden op internet. Maar als je verder wilt is het handig als iemand je een beetje op weg helpt!

INOXROX
23 juni 2011, 12:26
He Jeffrey ! Ik doe even met Harry mee : welkom ! Even wennen en voor je het weet vindt je legio onderwerpen waarin anderen je bereid zijn te helpen met je vragen . Gewoon op zoek gaan > :)

speulmenneke
25 juni 2011, 18:20
Hallo Jeffrey,

Welkom op forum. Als je moeder vroeger op de gitaar heeft gespeeld kan zij je wellicht de grondbeginselen van het gitaarspelen leren (?)