PDA

View Full Version : stratocaster koffer



sander371
22 juni 2011, 17:50
he, ik zoek een goede koffer voor mijn london city spitfire MKII
ik wil niet teveel uitgeven ongeveer tot de €60,-
de koffer moet wel stevig zijn en de gitaar moet niet teveel in de koffer bewegen

guitarkid
22 juni 2011, 17:52
he, ik zoek een goede koffer voor mijn london city spitfire MKII
ik wil niet teveel uitgeven ongeveer tot de €60,-
de koffer moet wel stevig zijn en de gitaar moet niet teveel in de koffer bewegen

Ik zou zeggen, kijk eens op het internet, de muziekwinkel, marktplaats, google, etc. etc.
Of moeten we hem ook nog betalen en naar je toe brengen....?
Als je hem hebt de gitaar bestraffend toe spreken zodat hij heel stil in de koffer blijft liggen! :)
Maar serieus, even kijken bij je lokale muziekwinkel of op de site van bijv. Thomann, Music Store of Musik Produktiv.
Die Duitse (internet) winkels hebben zeker goede en zeer betaalbare cases voor relatief weinig die perfect zijn voor jouw gitaar en die je in no-time probleemloos thuisgestuurd krijgt. Ik heb er zelf een aantal in tweed-uitvoering.
Voorbeelden:
http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/Gitaren/Koffers-voor-elektr.-gitaren/Jack-Danny-EC-220-E-Gitarren-Holz-Case-/art-GIT0006268-000

http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/Gitaren/Koffers-voor-elektr.-gitaren/Music-Store-Profi-E-Gitarren-Case-ABS-Black/art-GIT0009028-000

http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/Gitaren/Koffers-voor-elektr.-gitaren/Rockcase-Case-f.-ST-Gitarren-RC10606-Brown-Tolex/art-GIT0004136-003

Je betaalt nog wel verzendkosten (ong. 8 euro), maar veel goedkoper zul je ze niet vinden.
Music Store heeft m.i. als voordeel dat ze een Nederlandse bankrekening hebben, waardoor de betaling erg snel verloopt.
En anders dus een occasion op Marktplaats o.i.d.

Succes!

Bijl
22 juni 2011, 18:10
...Of moeten we hem ook nog betalen en naar je toe brengen....?


Beter had je het niet kunnen verwoorden. Mijn God.

Thiez
22 juni 2011, 19:22
Ik heb voor mijn sg gewoon een koffer van Thomann, dingetje koste 44 euro. Is er misschien ook wel voor strat modelletjes.

geert1976
22 juni 2011, 19:32
Beter had je het niet kunnen verwoorden. Mijn God.

Yep alles willen, maar niet effe googlen:dontgeti:

Buzzel
22 juni 2011, 19:35
Yep alles willen, maar niet effe googlen:dontgeti:

Google......wat is dat??

geert1976
22 juni 2011, 19:38
Google......wat is dat??

zoekmachientje, google maar effe:seriousf::seriousf:

bass blom
22 juni 2011, 20:02
de; let me google that for you is voor dit soort dingen leuker :D

guitarkid
22 juni 2011, 20:40
Beter had je het niet kunnen verwoorden. Mijn God.

Ach, verder was ik in een behulpzame bui..... :) Iets zei me dat TS niet zo veel ervaring heeft.
@ Thiez: Die cases van Thomann zijn inderdaad ook wel ok! Daarom noemde ik hen ook, maar dacht dat TS daar zelf maar even naar moest kijken...
D'r zijn grenzen. Ben overigens benieuwd wat hij er van vindt... :soinnocent:
Of wacht eens: hij heeft natuurlijk geen computer.... Nou snap ik het! :seriousf:

sander371
22 juni 2011, 21:26
had zelf ook al gezocht hoor
wou alleen maar weten of jullie een paar goede koffers wisten.

Epiphoneee
22 juni 2011, 21:39
Yep alles willen, maar niet effe googlen:dontgeti:

Geert, zou je die gitaren die je te koopt hebt staan misschien ook op marktplaats kunnen zetten? Ik vind ze namelijk wel mooi maar ik wil geen hoop gaan verwekken door om foto's te vragen en ze dan niet kopen :soinnocent:

geert1976
22 juni 2011, 21:46
Geert, zou je die gitaren die je te koopt hebt staan misschien ook op marktplaats kunnen zetten? Ik vind ze namelijk wel mooi maar ik wil geen hoop gaan verwekken door om foto's te vragen en ze dan niet kopen :soinnocent:

uhh, ze staan al een paar dagen op MP:???:

guitarkid
22 juni 2011, 21:50
had zelf ook al gezocht hoor
wou alleen maar weten of jullie een paar goede koffers wisten.

Misschien volgende keer a.d.h.v. een paar voorbeelden die je zelf gevonden hebt vragen of dat goede c.q. geschikte cases zijn. Krijg je niet zo'n Google-tsunami.... Maar ach, een aantal forummers is hun "gebruik dan Google"-frustratie weer even kwijt. :)
Hoop dat je wat aan de info hebt. Succes!


Geert, zou je die gitaren die je te koopt hebt staan misschien ook op marktplaats kunnen zetten? Ik vind ze namelijk wel mooi maar ik wil geen hoop gaan verwekken door om foto's te vragen en ze dan niet kopen :soinnocent:


uhh, ze staan al een paar dagen op MP:???:

EPIPHONEEE, GEBRUIK DAN OOK GOOGLE EN POST NIET ZO OFF-TOPIC !!!!!!!!
Geintje, moest even.... ;)

Kijk maar even:

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/455860993-te-koop-gibson-m-iii-gibson-sg-200-gibson-sg-angus-style.html?return=eJw1jFEKwjAQRO9SaD7bxGKwKUGqF%2F AKIY00NG2W7gZE8e4mqH%2Fv7cysUUK9vOIDKiGlqtCZ3c7DTA SqbZcIbmtWsy8EwRjCZgvtt9LADOdH0IJNqCnW3Sjq7pJ8Ad6L kzjK7IGyPz1kxPuEvxaUK8%2Bw5mDc0up2b7NGLPMDA0iaM4hI Nk5O97KT1xtLXv8%2FV8P7A1QKOL4%3D&df=1&fta=eNo1j0FuwyAQRe%2FCwmvGxm4Y5FX2VW9gjQGnSDigAKnV KHcvpO3ufY3%2BfxrCN3wkPCErN7%2FcySemEkqB7PAzdCbNOS Co4hC4hBOMk%2FIZv11UaTOpXmJGrvaI17Lbm9MqJId9F2OZeR dDyjoYO8tpmM4fXXHz%2F0qzVEmki2Wqjtc4IHPmpR8rwjqR0G QOWPvVDhwqCOBWjxUGLaXZKnBhaaNfEGZsZajlHCKZtHh7veTP ts%2FbU8h2OpamrBbzcvbI6Iup9z%2B8M0XI8fF8%2FgA91FWI&fta_ind=2&fs=1

Graag gedaan, Geert! :crazyhappy:

Epiphoneee
22 juni 2011, 22:00
EPIPHONEEE, GEBRUIK DAN OOK GOOGLE EN POST NIET ZO OFF-TOPIC !!!!!!!!
Geintje, moest even.... ;)




moet ik dan één voor één die gitaren in gaan lopen tikken op Google en dan elke link klikken tot ik eindelijk de juiste advertentie heb? En de TS had het antwoord op zijn vraag geloof ik al.

guitarkid
22 juni 2011, 22:08
moet ik dan één voor één die gitaren in gaan lopen tikken op Google en dan elke link klikken tot ik eindelijk de juiste advertentie heb? En de TS had het antwoord op zijn vraag geloof ik al.

Epiphoneee, mijn post was leuk, vriendelijk en behulpzaam bedoeld!!! Leek me wel duidelijk eigenlijk.....
Ik had de link overigens in één keer... :) Heb je 'm wel even aangeklikt?

Gr. Coos

macwilliams
23 juni 2011, 05:39
Het valt me reuze mee wat een echt goede koffer kost. Afgelopen week een gescoord voor €69,- en die is echt degelijk.

Epiphoneee
23 juni 2011, 19:06
Het valt me reuze mee wat een echt goede koffer kost. Afgelopen week een gescoord voor €69,- en die is echt degelijk.

Die Thomann cases voor 44 euro zou ik omheen lopen, maar bij Music store heb je inderdaad heel degelijke koffers voor weinig geld.

clover
23 juni 2011, 19:16
Die Thomann cases voor 44 euro zou ik omheen lopen, maar bij Music store heb je inderdaad heel degelijke koffers voor weinig geld.
Ik heb anders zo'n tweed case voor m'n tele en daar is niets mis mee !

Epiphoneee
23 juni 2011, 19:19
Ik heb anders zo'n tweed case voor m'n tele en daar is niets mis mee !

Die tweed case's zijn wel goed ja. Ik had het meer over die LP-koffers van 44 euro. Ik was een keer op een tripje naar Thomann en ik vond dat kwalitatief en constructief gewoon niet zo'n goede case.

http://www.thomann.de/nl/thomann_elite_case_sg_1.htm

Deze was echter wel een écht goede case.

sander371
23 juni 2011, 19:21
denk dat ik zo'n case ga halen van Thomann

Epiphoneee
23 juni 2011, 19:26
denk dat ik zo'n case ga halen van Thomann

Tja voor 40 euro kan je eigenlijk ook niet echt een buil vallen

macwilliams
23 juni 2011, 19:28
Die Thomann cases voor 44 euro zou ik omheen lopen, maar bij Music store heb je inderdaad heel degelijke koffers voor weinig geld.

Die ik gekocht heb is van kunststof en voorzien van 3 hele solide sluitingen. En nog voorzien van impressed fender logo.

clover
24 juni 2011, 00:47
Deze bedoel ik:
http://www.thomann.de/nl/thomann_egitarren_koffer_tweed.htm

sander371
25 juni 2011, 11:00
die tweed case vind ik wel mooi

Robstar
25 juni 2011, 11:12
die tweed case vind ik wel mooi

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Dennis_Ajax
25 juni 2011, 11:35
Die tweed cases zou ik gebruiken om mijn gitaar te begraven. Komen over op mij als doodskisten. Vind ze niet mooi

Nielsje
25 juni 2011, 11:41
Ik zou het team van Ajax gebruiken als ik m'n akker zou willen omploegen.

Anyway, ik heb een Tweed case van Warwick, en een SKB FS-6. De laatste ben ik erg blij mee. Erg compact en sterk genoeg. Een dezer dagen gaat de Warwick eruit, en neem ik nog zo'n SKB case.

Buzzel
25 juni 2011, 11:42
Die tweed cases zou ik gebruiken om mijn gitaar te begraven. Komen over op mij als doodskisten. Vind ze niet mooi

Welke koffer lijkt dan niet op een doodskist. Is uiteindelijk allemaal het zelfde, maar met een ander kleurtje...

Terminus
25 juni 2011, 12:09
Die tweed cases zou ik gebruiken om mijn gitaar te begraven. Komen over op mij als doodskisten. Vind ze niet mooi
Dit schreeuwt gewoon om de wekelijkse dosis 'Belachelijke gitaar'
http://www.gibson.com/Files/aaFeaturesImages2009/epi_N_1619a.jpg