PDA

View Full Version : Verplaatsen naar de juiste rubriek



guitarkid
22 juni 2011, 08:36
Dag allen.

Soms wordt er een topic wordt aangemaakt in de verkeerde rubriek en deze wordt dan dus terecht verplaatst naar de juiste rubriek. Echter, hij blijft dan wel staan in die verkeerde rubriek als "header" (of hoe je dat ook noemt), maar met de vermelding "verplaatst".
Als je daar op klikt kom je dus wel in de juiste rubriek.
Maar is het niet veel slimmer (en mogelijk ?) om na het verplaatsen die "header" uit de verkeerde rubriek te halen?
Op dit moment bijv. deze post:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?147034-Boss-ME25-hulp-gevraagd

Die stond (en staat nog steeds) onder "electrische gitaren", maar is nu dus onder "effectpedalen etc" gezet.

bass blom
22 juni 2011, 09:13
volgens mij gebeurt dat o.a. om de OP niet te laten schrikken, oei, waar is mijn topic gebleven..

The Bertman
22 juni 2011, 09:14
Daar kunnen we als mods zelf voor kiezen, om die header te laten staan. Als er al op dat topic gereageerd is, zullen mensen toch terugkomen om verder te lezen in dat topic. Als we het helemaal verplaatsen kan je het niet meer terugvinden, dus we laten de header staan als service. En hij zakt vanzelf weg na een paar dagen.

guitarkid
22 juni 2011, 10:02
volgens mij gebeurt dat o.a. om de OP niet te laten schrikken, oei, waar is mijn topic gebleven..


Als er al op dat topic gereageerd is, zullen mensen toch terugkomen om verder te lezen in dat topic. Als we het helemaal verplaatsen kan je het niet meer terugvinden, dus we laten de header staan als service. En hij zakt vanzelf weg na een paar dagen.

Makes sense...! Dank!

Mitch
22 juni 2011, 14:17
Het staat automatisch voorgeprogrammeerd dat -ie als verwijzing blijft staan. Ik zet 'm zelf handmatig altijd op 1 dag verwijzen, daarna verdwijnt de verwijzing. Dan heeft het zijn nut en is het toch opgeruimd :D

The Bertman
22 juni 2011, 14:39
Zou ik een week van maken, niet iedereen komt dagelijks op het forum.
(Ik laat het zelf gewoon wegzakken. Ik ben niet zo'n opgeruimd type.:))

guitarkid
22 juni 2011, 14:46
Het staat automatisch voorgeprogrammeerd dat -ie als verwijzing blijft staan. Ik zet 'm zelf handmatig altijd op 1 dag verwijzen, daarna verdwijnt de verwijzing. Dan heeft het zijn nut en is het toch opgeruimd :D

Wat een mod is die Mitch....! :crazyhappy:

Mitch
22 juni 2011, 17:07
Ik ben thuis ook niet zo opgeruimd als op het forum. Virtuele wereld hè :listen: En in de echte wereld heb ik veel geduld. Dus ben ik hier een verwijzing na een dag wel weer zat, da's logisch.