PDA

View Full Version : Limp Bizkit - Gold Cobra



TimoSomers
21 juni 2011, 17:39
Hij is gruwelijkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blast::rockon::cheerup::ok:

arcane
21 juni 2011, 18:03
Ja is ie zo slecht?

darkrazer
21 juni 2011, 19:20
Ik vond Limp Bizkit wel lachen toen ik een 12 jarige puber was, daarna nooit meer geluisterd.
Maar ik zal hem is eens luisteren, ben wel benieuwd.

Bijl
22 juni 2011, 12:18
Ik vind de albums "$3 bill, y'all" en "The unquestionable truth" nog steeds het beste omdat die zo lekker rauw en spontaan klinken.

Gold Cobra doet mij qua feel veel denken aan Chocolate Starfish en Significant other, minus de vervelende hiphop tussenstukjes. (Behalve het eind van "90.2.10" dan).

Ik vind wel dat ze het met dit album op veilig spelen, het voldoet exact aan de verwachtingen, maar vernieuwend is het niet. Wes Borland is een fantastische gitarist, ook op dit album weer goed bezig, maar toch... Het klinkt een beetje vlak en overgeproduceerd. De songwriting steekt goed en degelijk in elkaar, maar ik denk toch dat deze snel gaat vervelen.

TimoSomers
22 juni 2011, 12:21
Ik vind de albums "$3 bill, y'all" en "The unquestionable truth" nog steeds het beste omdat die zo lekker rauw en spontaan klinken.

Gold Cobra doet mij qua feel veel denken aan Chocolate Starfish en Significant other, minus de vervelende hiphop tussenstukjes. (Behalve het eind van "90.2.10" dan).

Ik vind wel dat ze het met dit album op veilig spelen, het voldoet exact aan de verwachtingen, maar vernieuwend is het niet. Het klinkt een beetje vlak en overgeproduceerd. Het steekt goed en degelijk in elkaar, maar ik denk toch dat deze snel gaat vervelen.

Klopt wel inderdaad.
Ik vind the unquestionable truth nogsteeds de beste, wat een sound en ballen hebben ze daar.
Chocolate Starfish vind ik ook erg lekker, en deze plaat is wel een beetje een combi tussen die 2.
Maar inderdaad, het is vrij safe allemaal, maar de riffs van Wes Borland kunnen bij mij nooit stuk dus alleen daarom is het album al geweldig!

Bijl
22 juni 2011, 12:29
Absoluut waar, Wes Borland sleurt weer een paar vette grooves uit de kast! Die openingsriff na het intro is zo cool, ik dacht echt "Wat voor drums moet je daar nou in vredesnaam onder gooien" en dan komt er zo'n hiphop beat. Geweldig, dat dan weer wel.

Tankman
22 juni 2011, 15:05
Heb hem net ff gefixt. Zit hem nu te luisteren. De eerste 2 minuten zijn iig vet. :D

Tankman
28 juni 2011, 12:20
Heb hem inmiddels helemaal door geluisterd. De eerste 2 minuten waren idd vet, maar het totaal plaatje was het 'm niet voor mij. Het was gewoon Limp Bizkit, maar er waren geen uitblinkers ertussen. Niet echt een bijzondere cd. Jammer! Zit wel nog te twijfelen of ik volgende week langs HMH ga...

wireman
28 juni 2011, 20:50
Wes Borland is masterlijk!! Ik vond het Black Light Burns project ook fantastisch!! Heeft ie niet nog ffies bij Nine Inch Nails gezeten tijdens de live tour?