PDA

View Full Version : Gitarist zoekt band omg. Hengelo/Enschede (Metal/grunge/stoner)



marter544
21 juni 2011, 16:51
Ik ben een gemotiveerde gitarist met enige skills ben weer hard op zoek naar een band. Ik heb een aantal jaar in de metalcoverband Muya gespeeld, en speel nu nog in een poprock band maar ik wil eigenlijk weer wat harders maken (metal, grunge, stoner, hardcore, metalcore etc.). Ik ben 20 jaar, heb een eigen auto en prima gear (Schecter Tempest Custom, Ibanez RG + Engl Blackmore en wat pedaaltjes). Daarnaast heb ik aardig wat podium ervaring. Wat vooral belangrijk is; ik wil spelen en los gaan op het podium!

Ik speel graag thrash, grunge, wat oudere heavy metal, death metal, hardcore, eigenlijk van alles wel. Mijn voorkeur gaat ook uit naar eigen werk.

Beginnertjekb
22 juni 2011, 10:20
He jammer dat ik nog niet zo goed kan gitaarspelen,maar het spreekt me wel aan. Ik woon in dezelfde stad en wil ook graag metal spelen.

marter544
22 juni 2011, 14:23
Nuja, ik speelde voorheen in deze band (ben de persoon met de witte gitaar):


http://www.youtube.com/watch?v=bW9YRZvBCcg&feature=mfu_in_order&list=UL


http://www.youtube.com/watch?v=w09qoRnGEAc

Ik wil nu eigenlijk wat harders doen dan dat, ik weet niet wat voor metal jij zelf graag speelt? Mijn niveau is sinds die clipjes wel een stuk omhoog gegaan, mag ook wel want dat is alweer 2 jaar geleden.


EDIT: Ik jam trouwens nog wel eens met een drummer die ook graag metal hakt maar hij heeft geen tijd voor een vaste band, als je dat leuk lijkt kun je wel een keer mee jammen!

Beginnertjekb
23 juni 2011, 09:08
He dank je voor het aanbod, maar zoals mijn nickname ben ik echt een beginner in metal, ik ben nu bezig met een nummer van Black Sabbath, maar als je leuk vindt, stuur me dan een pm.

Ook ga ik de tab Breaking the law oefenen na iron man. Trouwens ben ik al een keertje bij je band geweest kijken.....

marter544
23 juni 2011, 11:59
Hehe, nee dat wordt em niet dan.. Helaas. Maar wanneer heb je ons gezien dan? We bestaan toch al een hele tijd niet meer..

Beginnertjekb
24 juni 2011, 10:32
In maart 2010 bij het jongerencentrum Cerberus. Wat ik me kan herinneren was het een avond met in totaal drie bandjes die allerlei andere genre hadden.

dynamo
24 juni 2011, 23:23
ik heb je een PB gestuurd laat me maar even weten of je er belang bij hebt

Waywatcher
5 augustus 2011, 15:15
Heey!! ik heb je zien optreden met muya verschillende keren, en ik las dat je wel iets hards wou spelen, ik ben dan zelf een vocalist en voorheen heb ik in een band gitaargespeeld en dat plan heeft gefaalt. en ik vroeg me dus af of het je wat lijkt om in een deathcore/metalcore band te spelen?? ik hoor het graag van je:)!