PDA

View Full Version : Nieuwe aanwinst; Shin ei fuzz wah....



muziekschuur
21 juni 2011, 10:14
Nou, komt m'n vader binnen. Ehhh. Ik was zaterdag op een rommelmarkt en dit heb ik gekocht. Een pedaal voor bij je gitaren. Ik hoop dat het wat is anders gooi ik em wel weg.....


Krijg ik dood leuk een FUZZ wah van em van Shin-ei.... Wat een vies geluid zit daar in.... Maar geen kraakje. Alles werkt zoals het hoort...... Vervelend hoor......

Effe plaatjes uploaden.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/21/1308626580-821.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/21/1308626580-740.jpg

zoon van Piet
21 juni 2011, 10:33
lelijk zwaar stomp voorwerp, met een middelmatige wah erin.. ;)
Maar wat een lekkere fuzz he? fijnzinnig als een zaagmachine!

Zo blijkt weer eens dat deze dingen nog steeds voor een habbekrats gescoord kunnen worden - met wat geluk en speurzin. terwijl dezelfde fuzz in andere verpakkingen hoge bedragen op moet leveren...

Zagen!

muziekschuur
21 juni 2011, 11:08
Leuk is als je de fuzz terugdraait je er toch wel e.e.a. mee kan doen. En als je de accoorden weglaat maar pure melodielijnen speelt dan krijg je een heel eigen karakter wat onzettend goed overeind blijft in een mix....

Zit hier aan de koffie met m'n pa. Vraag ik nog effe wat hij nou precies betaald heeft..... HOU JE VAST;


TWEE KWARTJES (gezien z'n leeftijd nam ik dat antwoord niet serieus.... het goede antwoord is dus eigenlijk 50 eurocent (hmmmm toch nog niet dement die ouwe)....

Little Jay
21 juni 2011, 11:23
Hahaha! Cool zeg!

Te gek zo'n vader!

interessander
21 juni 2011, 11:26
Leuke vondst, en al helemaal voor die prijs!! Ik heb de FY-2 van Shin-Ei, ook al zo'n lekker zagende fuzz, maar die wordt er niet bijster veel subtieler op als je de fuzz terugdraait. Heeft deze ook zo'n volumedrop als je hem inschakelt?

DemolitionColorScheme
21 juni 2011, 11:27
Dream story! Als er een rommelmarkt is kijk ik ook altijd voornamelijk of ik gear kan vinden voor een goedkope prijs. Je weet maar nooit wat er nog op zolder heeft kunnen liggen en daar voor een paar Euro (cent!) gekocht kan worden.

Mitch
21 juni 2011, 12:00
Ik vond de mijn voor 50 gulden al zo goedkoop :D Geweldige vondst, gefeliciteerd.
Geen volumedrop overigens en niet te vergelijken met de FY2. Die is een stuk subtieler.

interessander
21 juni 2011, 12:08
Ik vond de mijn voor 50 gulden al zo goedkoop :D Geweldige vondst, gefeliciteerd.
Geen volumedrop overigens en niet te vergelijken met de FY2. Die is een stuk subtieler.

Wow, Fy-2 en subtiel in een zin, dan ben ik wel erg benieuwd naar de fuzz uit deze!

zoon van Piet
21 juni 2011, 12:28
Ja, want als deze

als je de fuzz terugdraait je er toch wel e.e.a. mee kan doen
dan is ie kapot! ;)

muziekschuur
21 juni 2011, 13:00
Dacht de verkoper vast ook.....

muziekschuur
14 juli 2011, 11:38
Zo. Staat mijn pedaal in de fuzz stand, hoor ik allemaal gepruttel en gesputter...

Is dat normaal of moeten er dan toch wat componentjes nagekeken, vervangen worden?

Dat gehijg en gesteun is weg als ik de fuzz uit trap.