PDA

View Full Version : HNGD Little Martin LXK2



losjansen
20 juni 2011, 20:31
Vanmiddag de TNT aan de deur... Eindelijk na lang wachten is ie dan aangekomen; mijn Martin&Co 'Little Martin' LXK2.
Vriend van me heeft m besteld bij musiciansfriend en doorgestuurd naar mij. T was een beetje een experiment en een en ander heeft wat lang geduurd (douane kon de waarde niet vaststellen) en is misschien wat duurder uitgevallen dan ik had gehoopt, maar toch!

Goed verpakt in een grote kartonnen doos met daarin een uitstekende gigbag.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7KM78PEM.jpg

En daarin
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JDZYZC33.jpg

Fenderfan
20 juni 2011, 22:09
EEN GITAAR!:hippie: Hoe is het mogelijk?
Lelijk ding trouwens, maar gelukkig verschillen smaken . lol

Lianne
20 juni 2011, 22:28
Ik vind m wel mooi!! Waarom juist deze gitaar? (sorry ik heb er nog(!) de balle verstand van dus gewoon nieuwsgierig ;) )

spykie
20 juni 2011, 22:35
Het is misschien niet direct mijn keuze, maar ik vind hem wel iets hebben :D
Gaaf ding

vederlicht
20 juni 2011, 22:43
Tjee! top! Ik val er wel op. Vind em echt heel mooi. Zo duidelijk "hout" dat er bijna blaadjes uit komen groeien....Zit je toch mooi ,dicht bij de natuur, muziek te maken;);)
Vederlicht♫

-Martijn-
20 juni 2011, 22:48
Zo'n gitaar wil ik ook! Mooi ding. ;)

losjansen
20 juni 2011, 22:54
Ik vind m wel mooi!! Waarom juist deze gitaar? (sorry ik heb er nog(!) de balle verstand van dus gewoon nieuwsgierig ;) )

Ik wilde graag een 'reisgitaar' 1tje die makkelijk meegaat. Dan heb je erg veel keus en mijn oog/oor viel op deze. T blijft toch een Martin, het geluid is daar ook naar. Ondanks dat het Sapele *lamineer, ahum* is klinkt ie echt als een dijk! Ligt goed in de hand, mooi afgewerkt. Me=happy.

Lianne
20 juni 2011, 23:31
Ah bedankt voor de uitleg, veel plezier ervan!

INOXROX
21 juni 2011, 08:20
Ik kan 'm ook waarderen . Gefeliciteerd !

mastermind
21 juni 2011, 09:05
Ziet er inderdaad mooi uit! Ik hou wel van die kleine gitaren :P zo'n een moet ik ook binnenkort nog nemen. Heb zelf een Farida T-28NS, volledig massief gekocht bij 't Speeltuygh, heb nu nog veel plezier ervan!

losjansen
21 juni 2011, 15:06
Oef zo'n farida ziet er ook mooi uit.
Zit er trouwens over te denken om er een elementje in te zetten. Iemand suggesties voor zoiets? heb t nog nooit eerder gedaan, maar misschien wil ik de Little Martin ook wel eens bij een optredentje gebruiken...

mastermind
22 juni 2011, 08:58
Oef zo'n farida ziet er ook mooi uit.
Zit er trouwens over te denken om er een elementje in te zetten. Iemand suggesties voor zoiets? heb t nog nooit eerder gedaan, maar misschien wil ik de Little Martin ook wel eens bij een optredentje gebruiken...

B-Band met alleen volume regelaar in klankgat. Ik heb zelf erg goede ervaring met 't Speeltuygh in Zwolle. Die krijgen vaker mensen die door andere winkels doorverwezen zijn. Was daar ook een keer geweest en kwam Miss Montreal met haar dure zelfbouw gitaar langs om daar ook een element in te laten zetten ;).

Robert&Co
29 juni 2011, 12:27
Mooie gitaar, geniet er van! :ok: